Lappeenrantalaisbodarit!

Vähä yli vuoden oon treenannu Platinumilla ja huonompaan suuntaan on salin varustelu menny sinä aikana. Aina vaan kannetaan lisää hilavitkuttimia sisään ja vähennetään tilaa vapailla painoilla treenaajilta. Pitää varmaan ens vuonna harkita salin vaihtoa.

Millanen sali urheilutalolla on?

:D :D :D

Olen itse myös nähnyt yhdet kuperkeikat kyseisessä masiinassa kun remmi katkeaa! Itelleni ei ole onneks sattunu kohdalle (kun reenaan niin pienillä painoilla)))

Heh, taitaa olla useamminkin paukkunu samasta vehkeestä, näin nimittäin metrin päästä pari kuukautta sitten yhdet voltit :D

Vähä yli vuoden oon treenannu Platinumilla ja huonompaan suuntaan on salin varustelu menny sinä aikana. Aina vaan kannetaan lisää hilavitkuttimia sisään ja vähennetään tilaa vapailla painoilla treenaajilta. Pitää varmaan ens vuonna harkita salin vaihtoa.

Urheilutalon salilta kyl löytyy tosi vähä hilavitkuttimia..salilta löytyy muistaakseni penkki,prässi,reidenkoukistajalaite, leuanvetotanko, maastaveto paikka löytyy ja näin..ja sit loput liikkeet pitääkin tehä sit vapailla painolla:rolleyes: Uimahallin puoleinen punttis o sit vähä kattavampi :thumbs:

Heh, taitaa olla useamminkin paukkunu samasta vehkeestä, näin nimittäin metrin päästä pari kuukautta sitten yhdet voltit :D

Itekkin oon vetänu tolla taljalle kuperkeikat kunnon vauhdilla :D Lähellä oli ettei pää kolissu siihen tankojentelineeseen.

Niin ja lappeenrannasta ollaan.

Ainoo mikä nolostutti kun vedin voltit, ja pääsin horjuville jaloille, niin koko salin porukka (n. 25 ihmistä) kävi vuoronperään kysymässä: Kävikö mitään? Siinä sitten sekopäisenä pyörin, ei meinannu kattoa lattiasta erottaa, selitin että ei mittää häättää hättää. Näyttelin selvää ja jatkoin reeniä!:david:

:offtopic: Vuonna 94, ei samalla salilla!, katkesi ylätaljasta vaijeri ja vedin kahvan täysillä kuuppaan. Siitä sitte hoipuin pukuhuoneseen kahva kädessä kattomaan miten kävi. Näkyi pelkkää punaista, sanoivat jälkeenpäin että tuli verta niin paljon. Jätkät juoksi perässä pukkariin ja kuskasivat terveyskeskukseen. Siellä sitten lääkäri X totesi vaan että: Jaaha, herra herra Z taas, ajoi karvat pois ja laittoi liimaa haavaan. Totesi vain lakonisesti, että anna erikeepperin kuivua vähän aikaa, ja voit jo hellittää otteen tosta, hmm, mikä tuo on, joku kahvake? Siitä sitten treenikaverin kanssa tunnin päästä salille takaisin. Ja siinä sitten ajattelin että vedänpä tuossa pohkeet kaverin seurana, kun olin sen kyydissä enkä päässyt aikaisemmin kotiinkaan. Järki hoi...:eek:

Tähän liittyen...! Alkuvuodesta on Platinumille tulosa parisen kymmentä uutta precorin laitetta:rock:

En voi itteeni bodariksi sanoo mutta reenaminen kuitenki maistuu. Aiempina vuosina kolistelin LTY:n "pannuhuoneessa" mutta nykyään uimahallilla, lähinnä sijainnin ja uimapuolen takia. Sieltä löytyy itelleni kaikki tarpeellinen, eli penkki, kyykky- ja mavepaikka ja kelvolliset ylä- ja alataljat. Käsipainojakin on itselleni melko sopivasti.

Vantaa tuli vaihdettua Lappeenrantaan ja siis Platinumilla yritetään treenailla.
Ihan ok sali, mutta kaikki härvelit on jotenkin sikin sokin pitkin salia, eikä esim. selkä yhdessä nurkassa, jalat toisessa jne. Muuten ok.

Vantaa tuli vaihdettua Lappeenrantaan ja siis Platinumilla yritetään treenailla.
Ihan ok sali, mutta kaikki härvelit on jotenkin sikin sokin pitkin salia, eikä esim. selkä yhdessä nurkassa, jalat toisessa jne. Muuten ok.

Sinäällään totta kyllä, ja jotenkin tuntuu nyt ahtaalta kun uutta vitkutinta on kannettu sisään. Tuolla kun kuitenkin on minusta paljon laitteita jota käytetään todella harvoin.

jep, minäkin lappeenrannasta. vuosia pilotilla,sitte huhtarissa,platinumilla ja nyt lappeenrannan kuntosalilla..jokunen vuosi takana :) että terve vaan heikki722

Monet salit on tullu testattuu lappeenrannassa mutta aina jostai kumman syystä on tullu palattuu platinumille :) Mielestäni ylivoimaisesti paras ja monipuolisin sali.

Kauan sitten, viime vuosituhannella Heikki722 treenailtiin Lappeenrannan kuntosalilla..intoa ja yritystä x 1000...Nyttemmin monien loukkaantumisten ja muiden lajien treenien vähennyttyä olen päässyt jälleen jaloilleni ja löytänyt punttien kolistelun hienouden..Treenipaikka tosin vaihtunut Helsinkiin pikkuroban rauta&malmi-kellariin :) Ei taida enää olla Lappeenrannan kuntosalilla yhtä hulluja vääntäjiä kuin vanha kunnon "Wolverine-team"!

Tommi

Kappas. Tämmönenkin thredi on. Platinumilla siis treenailee tämäkin nainen taas. Syksyn sairastamisen takia tuli melkein 4kk taukoa mutta nyt siis keräillään taas lihaksia kasaan. Rohkeimmat tulee tietty sitte morjestamaan salilla!

Häh, tällaisestakaan thredistä mitään ole kerrottu :(

Platinumilla sitä tulee treenattua, vaikkei sitä nyt itseään hirveämmin bodariksi voi haukkua, mutta onhan tässä aikaa ;) Mitä nyt eri paikkakuntien saleja tullut tässä lyhyessä ajassa kierrettyä, niin on Platinum kyllä ollut ihan ylivoimaisesti paras, IMO (pitää nyt vetää kotiinpäin).

Tällein pakkislaisia ei nyt hirveästi tunnista siellä, mitä nyt heikki722 on sen verran iso ettei voi olla huomaamatta :D

Ensimmäinen viesti :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom