Lappeenrantalaisbodarit!

Mikä on paras sali lappeenrannassa? Ja voiskos saada vähän hinta tietoja!?! Muutan kohta lappeenrantaan koulun perässä, joten olis kiva tietää, että mihin sitä sitten siirtyy reenailemaan..

Riippuu siitä ootko tulossa ammattikorkeaan vai tekn. yliopistoon, koska yliopiston viereen aukesi juuri uusi sali nimeltään Sykegym. Nettisivuilta kannattaa vilkaista lisätietoja www.sykegym.fi, kk-hinta suoraveloitussopimuksella opiskelijoille kohtuulliset 24,90€. Rajoituksena tässä hinnassa on se, että treenaamaan ei pääse arkisin klo 14-18.

Itseäni tuo ei haittaa, koska treenailen muutenkin illalla. Tähän asti olen reenaillu yliopiston pommisuojassa, mutta nyt varmaan tulee vaihto eteen, kunhan kesätyöt alkaa. Tuo sykegym on ihan asiallisen näköinen tutustumiskäynnin perusteella, koko ei päätä huimaa, mutta tarvittavat vimpaimet löytyy.

Jeps. Jalkoja olit reenailee. Pitää kattoo jos vaik uskaltais joku kerta tulla juttelee. Pitää varmaan heittää pakkishuppari ensin turvaks päälle.

Ihan suoraan sanottuna en kyllä tajunnu eilen että siellä olis joku muukin pakkislainen ollut. Ei mitään havaintoa minkälaista porukkaa siellä edes pyöri illalla.

Olpahan kyllä niin outo treeni eilen ettei mitään rajaa, varmaan näytti ihan sekopäiseltä temuamiselta. Pohjalla oli 45 minuuttia ohjattua ergosoutua, jossa mulla oli tekniikka ihan hukassa. Ei oikein jaksanu enää vääntää tosissaan ja silti tuntui ettei ole edes rankkaa. Ja se sjmv. Ei pitäis tehdä jos on alaselkä jo valmiiksi kireänä. Prässikin painoi niin juuttaan paljon. Sitte vielä kun menin tekemään jalat omana treeninään vaikka yleensä jaan ne kahdelle päivälle niin ei ollut oikein kunnon sotasuunnitelmaakaan. Ja väärät housutkin vielä. Välillä epäilyttää että Tape käy piirtelemässä pienempiä numeroita niihin kiekkoihin ja naureskelee sitte ihmisille kun ne rimpuilee niitten kanssa.

En ole kyllä kenelläkään mitään pakkiskledjuja kertaakaan plattarilla nähnyt, pitänee ottaa toi pakkishuppari reenipaidaksi.

Mites Heikki722:sen kuvaukset onnistu tänään? Hieman ihmettelin salille tullessa, kun salamat räisky, että mitäs ihmettä nyt on tapahtunu :^).

Mites Heikki722:sen kuvaukset onnistu tänään? Hieman ihmettelin salille tullessa, kun salamat räisky, että mitäs ihmettä nyt on tapahtunu :^).

Katsotaan kun saadaan ne koneelle. Laitetaan tuonne SM projekti 2005 ketjuun sitten. Tuli nitä otettua varmaan sata joten eiköhän niissä ole hyviäkin joukossa.

Ja taas yksi tunnustautuu lappeenrantalaiseksi. Platinumilla veivataan Pakkotoisto-open silmissä kiiluen. Paikkaan olen vallan tyytyväinen ollut. Neuvoa on saanut itse isännältä ja muiltakin trainereilta sekä isoilta pojilta. Kyllä sen paikan antimilla pitäisi pienemmänkin kasvaa :)

Tsekatkaa ajatuksenjuoksua treenipäiviksestä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=64807

Mikäs olisi Lappeenrannassa sopiva kuntosali harrastusta vasta alottelevalle naiselle? Mietinnöissä on tuo CMS-jäsenyys Huhtiniemessä, tällä hetkellä kuukausikortti Treenixissä..

Mikäs olisi Lappeenrannassa sopiva kuntosali harrastusta vasta alottelevalle naiselle? Mietinnöissä on tuo CMS-jäsenyys Huhtiniemessä, tällä hetkellä kuukausikortti Treenixissä..

Jos tykkäät kovin paljon myös kaikesta muusta kuin pelkästä puntista (pump/balance/step/jne.), huhtari lienee oikee vaihtoehto. Salina paras on platinum, sopii varmasti niin aloittelijalle kuin kaiken nähneelle konkarillekin. Ite oon käyny molemmissa paikoissa salilla vuosia, mutta tietysti tää on vain miun mielipide noista saleista, joku muu voi olla eri mieltä.

gaf, juuri tuon takia mietin Huhtiniemeä, kun on mahdollisuus kaikenlaisiin jumppiin ja esim. sulkapallon peluuseen, joten taidan ottaa jäsenyyden sinne sitten. Tuo Treenix on paikkana tosi pieni ja siellä tuntuu kaikki olevan vielä vähän lastenkengissä kun on niin uusi paikka..

Pitäisköhän joku pv lähteä tutkimusmatkalle yliopiston kellariin. Monta vuotta siellä koululla pyöriny, mut sinne salille en oo kertaakaan eksyny :)

Joo taas ilmoittautuu yks, yliopiston pommisuojassa treenailen...
Muuten jos joku osais kertoa jonkun paikan missä vois edullisesti harrastaa jotain jujutsun tyylistä taistelulaijia niin vois tänne informoida.. kun nuo hinnat mitä olen ilm. tauluilta katellu niin ovat olleet ihan järjettömiä, näin opiskelijabudjetille.

Platinum treenaksi tunnustaudun. Vaikkakin taukoa ollut jo muutama kk :( Pitäis alottaa kyl kaverin kanssa tän kuun lopulla tai ens kuun alussa uus ohjelma :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom