• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM Hotmail blockannut koko palveluntarjoajan verkon. Jos et saa vahvistusmailia, mailaa mike at pakkotosto.com nimimerkkisi

Urheilulääkäri / hieroja threadi Lappeenranta

Tehääs tällänen keskustelu, kun en haulla löydä tietoa.

Onks Lappeenrannassa ketään urheilulääkäriä? Oon koittanu kaivaa jokapaista tietoa enkä tunnu millään ketää löytävän. Pätevät yleislääkärit yksityiseltä tai kunnanpuolelta kelpaa myös jos urheilupuolenlääkäriä ei oo.

http://www.fysikaalinenhoitopalvelu.fi/main.site?action=siteupdate/view&id=2

Lappeenrannan Fysikaalinen Hoitopalvelu Oy, täältä löytyy ainakin 2 kpl urheilulääkäreitä.

Ite kävin Veli-Matti Pitkolla, joka tuntu ihan osaavalta kaverilta ainakin polven vaivoihin. Urheilijantyrään täyty vähän tehä ite myyräntyötä ultraäänessä että saatiin kaikki paikat kuvattua.

Arvela kuulema vielä parempi kaveri, mutta jonot oli niin pitkät ettei ollut järkeä jonottaa. Toivottavast tästä jollekin on hyötyä.

Tähän on helppo suositella Mika Kiiliä. Sillä on luukku Iso-Kristiinassa ja harrastaa itekkin bodausta ja urheilua. Ja siitä huolimatta, että on paras hieroja kenellä oon käyny, on sillä myös edulliset hinnat. Olikohan 20e / osahieronta.

Kaupunki
susirajalla
Avataanpas taas hieman keskustelua, onko muita hierojia suositeltavana kuin Kiili? Mikalla oon käyny kyllä aiemmin, mutta nyt on jonoa hieman ja selkä ilmottelee itestään aika mukavasti...

Samo

swahilipäällikkö
VIP
Mikä Metsämurto tjsp Lappeessa on kuulemmä myös hyvä. Joku rosvitti hemmo?

Ikä
41
Mikä Metsämurto tjsp Lappeessa on kuulemmä myös hyvä. Joku rosvitti hemmo?
Varmaan Juha Metsämuuronen? :D

Löytyykö etelä-karjalan alueelta kiropraktikkoa? Tai pätevää hierojaa mikä saisi kallonpohjan lihakset auki...Niskakipu ja jumi alkaa pikkuhiljaa tympäsee ja hierojilla on käyty ja venytelty mut ei apua.