Lappeenrantalaisbodarit!

Nostetaanpa ylös tämä. Onko palstalle tullut lappeenrantalaistreenareita, jotka eivät ole vielä rohjenneet ilmoittautua tässä threadissa?

Enpä ole tässä threadissa ilmoittautunutkaan.

Niin no, empä kyllä mikään potari olekkaan ;)

Mutta lappeen Rannasta kuitenkin....

Heikki722 sanoi:
Uuden sukupolven kilpailijoita vaan ei ole ilmestynyt.
Ei kyllä pahemmin ole. Uskon silti, että tulevaisuudessa näitä lupaavia junnuja nousee lavalle enemmän kun K.P ymmärsi iskeä tämän uuden CBB junnusarjan. Toivottavasti junnuja tulisi lisää, sillä jopa tämäkin laji kaipaa junnuja joista sitten tulevaisuudessa tulee niitä tuleivaisuuden staroja. Eli tämän päivän junnut tulevaisuuden starat.

Edit: Siitä en tiiä onko tulevaisuudessa tulossa kovankin luokan junnuja, mutta ainenkin toivotaan Suomen potauksen puolesta, tosin en usko, että ketään Savolaisen Marko kakkosta enään ikinä tulee Suomen maasta, mutta silti.

Varmaan täytyy kohta muuttaa tästä lähiseudulta! Pääsis vähän paremmalle salillekin.. :) Platinumi on kyllä ykkönen!

Juu. lappeen Rannasta olen.:D Köyhä opiskelija tosin, joten treenailen Platinumin sijasta yliopiston pommisuojassa ja silloin tällöin Sammonlahden yleisellä salilla. Niin ja bodariksi en itseäni kehtaa kutsua näillä tuloksilla:nolo: , mutta treeni kyllä tähtää lihasten kasvuun ja jotain on jo tarttunutkin.:thumbs:

Noo, pitää se itekin sitten ilmottautua:hyper: Lappeenrannasta okcså, Platinumilla tuli reenailtua, mutta nyt rahapulan takia olen siirtynyt näihin ilmais-saleille(uimahalli,sammonlahden sali ja ym.):rolleyes:

LTY:n pommisuojassa reenaillaan. Aikaisemmin tuli käytyä myös uimahallilla, mutta molemmat reenikaverit lähti keväällä menemään paikkakunnalta niin ei sinne ole enää yksinään jaksanut ajella.

Uimis- ja saunomismahdollisuutta lukuunottamatta tuo LTY:n sali on sitä paitsi paljon parempi: ilmainen, aina auki eikä tarvitse kuunnella Iskelmä-radiota :D

heh... tässä naapurissa asustellaan, mutta koskaan en podaillu ole :D

Ja sitten sitä kritiikkiä. Itse kaipaan myös niitä Pilotin aikoja. Kehonrakennus ja varsinkin kilpailutoiminta on kovasti hiipunut. Silloin kun itse kilpailin (90 -luvun puoliväli), oli stagelle menossa joka syksy vähintään 5 mieskilpailijaa + ainakin pari kolme naista, joista Menestynein oli Marja Kälvälä. Tämä hiipuminen ei varmasti johdu salista, eikä Tapesta - tiedä sitten mistä. Uuden sukupolven kilpailijoita vaan ei ole ilmestynyt. Platinumilla käy tänä päivänä paljon treenaajia ja tuollaista treenispirittiä kuten Pilotin aikaan ei helposti synny. Tämähän on selvää kun 95% treenaajista eivät ole kehonrakentajia. Laitteita on paljon ja joskus kun menevät rikki, ovat rikki aika pitkään. Positiivista on se, että tyttöjen saliharrastus on kovasti kasvanut Lappeenrannassa parantuneiden palvelujen myötä.

Laita Googleen "kuntokeskus platinum" ja tsekkaa kuvat[/QUOTE]

Minäminäminä!!!!

Vedin siinä saatanan alataljassa kuperkeikat, kun remmi katkesi. Tape antoi hyberpytyn roteiinia kun vein pyörryksissä sinne kahvan ja remminpätkän! En siis valita!!! Olen tyytyväinen, ihan tosissaan, näitähän sattuu aina silloin tällöin, sattui jo 80 luvulla kun aloitin. (Heikki, tos kuvas 20 v sitten olen 15,v niin kuin jotain kiinostais, et tunnista naamaa...:david: ) Mutta saisivat kyllä tosiaan korjata joskus jotain noita vehkeitä, välillä hirvittää. Tyyli tuntuu olevan se, että kestää minkä kestää ja sitten uutta tilalle. No niin, nysse ei enää uusi korttia...

Tyyli on sama kuin varmaan joka salilla nykyään, niitä helvetin emättimen tiukennusvehkeitä sinne kannetaan kilpaa ja sitten kisataan kuka hiulaa pisimmän sarjan...

Liitteet

• 08122006(010).webp
    08122006(010).webp
    23,6 KB · Katsottu: 481
Itekin tulee reenailtua LTY:n eli Lappeenrannan teknillisen yliopiston salilla. En nyt voi bodariks itteäni sanoa mut voimiltua tulee aika ahkerasti.

Tulee bodailtua LTY:n salilla, joka on aikas perseestä. Toisaalta ihan hyvä, koska siellä ei todellakaan viihdy niin tulee treenit vedettyä aika pikaisesti.

Tunnustetaan, että näissä maisemissa tulee heiluttua. Salina tosin (tähän treadiin) poikkeuksellisesti Lappeenrannan kuntosali, lähinnäkin minulle loistavan sijaintinsa ansiosta.

niin... ja lihaksista minua ei tunnista, niitä ei ole.(:jahas: )

LTY:llä tuli treenattua vielä vuosi takaperin, mutta ainainen jonottaminen & tilan ahtaus ajoivat tuonne liikuntakeskuksen asiakkaaksi (CMS).

Vedin siinä saatanan alataljassa kuperkeikat, kun remmi katkesi. Tape antoi hyberpytyn roteiinia kun vein pyörryksissä sinne kahvan ja remminpätkän! En siis valita!!! ...

:D :D :D

Olen itse myös nähnyt yhdet kuperkeikat kyseisessä masiinassa kun remmi katkeaa! Itelleni ei ole onneks sattunu kohdalle (kun reenaan niin pienillä painoilla)))

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom