SUPERCARB 1kg -40%

Lappeenrantalaisbodarit!

Joo-o, eipä ole suunnistus munkaan vahvin laji, joten seikkailuihin joutuu toisinaan ihan tahtomattaankin :jahas: Talvella mä en ole metsään mennyt, nimittäin mulla ei ole pakkasolosuhteisiin sopivia varusteita, enkä ole semmoisia jaksanut niillä töin ryhtyä hankkimaankaan. Oon äärettömän huono lähtemään mihinkään porukka-ajoihin mukaan, nimittäin pahoin pelkään, että niissä sotkee ne kovakuntoisimmat ja -päisimmät, enkä mä valitettavasti kuulu kumpaankaan ryhmään. Sielläpä sitten odoteltaisiin hermoromahduksen partaalla koko kööriä hidastavaa tumpeloa tai vaihtoehtoisesti mun pitäisi polkea henkeni edestä, eikä sekään vielä riittäis samassa vauhdissa pysymiseen. Enkä mä toisaalta edes osaa ajaa mitään hirveän teknisiä reittejä, vaikka vaihtaisinkin alle paremman pyörän, joten lienee parasta pysytellä vastaisuudessakin lonely riderina ja koluta ainoastaan ne polut, joilla kaatuminen ei automaattisesti tarkoita äkkikuolemaa :D

Mutta hyvä tietää, että tältäkin seudulta löytyy kaikenlaista ajamiseen enemmän tai vähemmän soveltuvaa ryteikköä.

Jokainenhan on ollu porukkalenkeillä ekaa kertaa mukana joskus, eikä ainakaan miun muistin mukaan ketään oo vielä mettään jätetty eikä hermojakaan menetetty, eli sitä ei kannata edes ajatella. Kesäisin pyörii taas todennäköisesti hitaamman vauhdin ryhmä. Ongelmana siinä on vaan, että noilla hitaammilla lenkeillä on niin kivaa, että vaihdikkaammatkin polkijat tunkevat sinne väkisin :D
Varusteita talvella alle viidessä asteessa ei tarvi sen ihmeempiä kuin hiihtäessäkään ja jos on lukkopolkimet ja niihin kengät mallia kesä, niin bilteman 9,90€ kengänsuojilla pärjää aika hyvin. Jos siulla on fillari täällä, niin äkkiäkös tuota käy koluamassa paikallisia polkuja läpi esim. viikonloppuna valoisan aikaan.
Miulla on itellä tilanne se, että sattuneesta syystä aika pienellä teholla menee treenit. Erittäin todennäköisesti en pysyis ees siun vauhdissa, suksilla tai fillarilla :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Jokainenhan on ollu porukkalenkeillä ekaa kertaa mukana joskus, eikä ainakaan miun muistin mukaan ketään oo vielä mettään jätetty eikä hermojakaan menetetty, eli sitä ei kannata edes ajatella.
En mä sitä epäilekään (ainakaan kovin paljoa
Smiley_Suspicious.gif
), että mut hylättäisiin liian hitaana metsään, mutta satun nyt vaan olemaan jokseenkin sosiaalisesti rajoittunut ja siksi erittäin epäluuloinen kaikenlaisiin ryhmiin änkeytymistä kohtaan, ellen ole sataprosenttisen varma, että sulaudun täysin saumattomasti joukkoon.

Miulla on itellä tilanne se, että sattuneesta syystä aika pienellä teholla menee treenit. Erittäin todennäköisesti en pysyis ees siun vauhdissa, suksilla tai fillarilla :D
Mun matkasta tippuminen on kyllä silkka mahdottomuus. Kunto kun on tosiaan tällä hetkellä sellainen, että mitään kuntoa ei oikeastaan ole :D

En mä sitä epäilekään (ainakaan kovin paljoa
Smiley_Suspicious.gif
), että mut hylättäisiin liian hitaana metsään, mutta satun nyt vaan olemaan jokseenkin sosiaalisesti rajoittunut ja siksi erittäin epäluuloinen kaikenlaisiin ryhmiin änkeytymistä kohtaan, ellen ole sataprosenttisen varma, että sulaudun täysin saumattomasti joukkoon.

Nooh, sittenhän meitä ois kaks... Toisaalta porukka tuolla on oikeesti sen verran mukavaa, että jopa itte tykkään ajella eivätkä suuremmin välitä, vaikka oonkin ehkä se porukan pölvästein.

Mun matkasta tippuminen on kyllä silkka mahdottomuus. Kunto kun on tosiaan tällä hetkellä sellainen, että mitään kuntoa ei oikeastaan ole :D

No tää pitäis melkein testata. Ihan oikeesti luulen, että en perässä kestäis. Miulla ei oo enää pk-aluetta, on vaan yks iso vk-alue, jolle siirrytään jo treenikamoja päälle pukiessa...:jahas:

Nooh, sittenhän meitä ois kaks... Toisaalta porukka tuolla on oikeesti sen verran mukavaa, että jopa itte tykkään ajella eivätkä suuremmin välitä, vaikka oonkin ehkä se porukan pölvästein.
Mulla vaan sattuu olemaan sellainen vaikutus, että ne mukavimmatkin muuttuu hyvin äkäseen vähemmän mukaviksi, jos joutuvat viettämään tarpeeksi kauan aikaa riittämättömän turvavälin päässä (eli näkö-/kuuloyhteydellä) minusta. Oon siispä aivan hävyttömän hyvää seuraa, fillarilla tai fillaritta.

No tää pitäis melkein testata. Ihan oikeesti luulen, että en perässä kestäis. Miulla ei oo enää pk-aluetta, on vaan yks iso vk-alue, jolle siirrytään jo treenikamoja päälle pukiessa...:jahas:
Jos huono kunto ei hidasta mua riittävästi, niin se ainakin hidastaa, että hiihdän ilman suksia tai ajan pyörällä, joka alkaa olla takapakan vaihdon tarpeessa. Eli eiköhän ohi mene kaikki aina lonkkaleikkauksesta toipuvista rollaattorimummoista alkaen.

Mulla vaan sattuu olemaan sellainen vaikutus, että ne mukavimmatkin muuttuu hyvin äkäseen vähemmän mukaviksi, jos joutuvat viettämään tarpeeksi kauan aikaa riittämättömän turvavälin päässä (eli näkö-/kuuloyhteydellä) minusta. Oon siispä aivan hävyttömän hyvää seuraa, fillarilla tai fillaritta.

Kuulostaa hyvältä :D
Tosin en kyllä usko tuota kokeilematta.

Jos huono kunto ei hidasta mua riittävästi, niin se ainakin hidastaa, että hiihdän ilman suksia tai ajan pyörällä, joka alkaa olla takapakan vaihdon tarpeessa. Eli eiköhän ohi mene kaikki aina lonkkaleikkauksesta toipuvista rollaattorimummoista alkaen.

Voisin myydä siulle "pirun hyvän" takapakan "halvalla", ajettu "aika vähän". Hyllyssä on kaks xt:n pakkaa, joiden ajomäärä on täys arvoitus ja ainakin yks joku sramin pakka, jolla on ajettu aika paljon. Saksasta tilattuna noi ei maksa kovin ihmeitä, jos uudenkiiltävää himoitsee. Minkälainen fillari siulla on?

Kuulostaa hyvältä :D
Tosin en kyllä usko tuota kokeilematta.
Mitäpä tuohon nyt vastais... Hulluuden ilmenemismuodot ovat näemmä moninaiset.

Voisin myydä siulle "pirun hyvän" takapakan "halvalla", ajettu "aika vähän". Hyllyssä on kaks xt:n pakkaa, joiden ajomäärä on täys arvoitus ja ainakin yks joku sramin pakka, jolla on ajettu aika paljon. Saksasta tilattuna noi ei maksa kovin ihmeitä, jos uudenkiiltävää himoitsee. Minkälainen fillari siulla on?
Mulla on Trek 6500 Disc. En siis tarvitse mitään kilpatason palikoita, nimittäin sellaisten yhdistäminen kyseiseen pyörään olis lähinnä rienausta :D Kärsin myös perinteisestä tyttöongelmasta, eli olipa osa laadukas tai ei, niin se ei kyllä mun käsieni kautta löydä paikalleen :jahas: En voi sanoa puolustuksekseni kuin sen, että mulla oli liian innokas henkilökohtainen mekaanikko ja totuin turhan hyvälle.

Mitäpä tuohon nyt vastais... Hulluuden ilmenemismuodot ovat näemmä moninaiset.
Hahah, kyllä hullu hullun tuntee ;)
Mulla on Trek 6500 Disc. En siis tarvitse mitään kilpatason palikoita, nimittäin sellaisten yhdistäminen kyseiseen pyörään olis lähinnä rienausta :D Kärsin myös perinteisestä tyttöongelmasta, eli olipa osa laadukas tai ei, niin se ei kyllä mun käsieni kautta löydä paikalleen :jahas: En voi sanoa puolustuksekseni kuin sen, että mulla oli liian innokas henkilökohtainen mekaanikko ja totuin turhan hyvälle.

Pakan lisäks kannattaa vaihtaa myös ketju, koska se on hyvin suurella todennäköisyydellä venynyt yli toleranssien. Miulla on jossain sellanen mittari, jolla voi tarkistaa. Oli itse asiassa kakskin, mut kaveri sitten kerran käydessään totes, että toi toinenhan on hänen :D Ja sitten hävis se toinenkin... Sinänsä ei oo tapana hävitellä oikeestaan muuta, kuin kaikki kerrostaloa pienemmät esineet :jahas:
Toi Trekkihän on ihan käypänen peli maastoajeluun, joten nyt pitää saada siut vielä houkuteltua poluille. Jos mekaaniset ongelmat on esteenä, niin eiköhän nekin saada hoidettua. :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Pakan lisäks kannattaa vaihtaa myös ketju, koska se on hyvin suurella todennäköisyydellä venynyt yli toleranssien. Miulla on jossain sellanen mittari, jolla voi tarkistaa. Oli itse asiassa kakskin, mut kaveri sitten kerran käydessään totes, että toi toinenhan on hänen :D Ja sitten hävis se toinenkin... Sinänsä ei oo tapana hävitellä oikeestaan muuta, kuin kaikki kerrostaloa pienemmät esineet :jahas:
Toi Trekkihän on ihan käypänen peli maastoajeluun, joten nyt pitää saada siut vielä houkuteltua poluille. Jos mekaaniset ongelmat on esteenä, niin eiköhän nekin saada hoidettua. :)
Joo, ketjukin menee varmaan vaihtoon. Syksyllä se uusittiin lähinnä hätätoimenpiteenä, kun rattaiston vaihtoa yritettiin nitkuttaa vähän tuonnemmas, mutta tuskinpa sitä kulahtaneella pakalla pyöritettyä ketjua kannattaa lyödä uudelle pakalle.

Kyllähän sillä mun Trekillä jo ajelee, mutta nyt jos lähtisin uutta pyörää ostamaan, niin osuis valinta ehkä johonkin toiseen merkkiin/malliin. Mitään vikaahan siinä ei varsinaisesti ole, mutta hinta-laatusuhteeltaan parempiakin konkeleita lienee tarjolla. Pari vuotta sitten ei vaan ollut Jyväskylän putiikeissa kauheasti valinnanvaraa suunnilleen tuon hintaluokan ja kääpiöille tarkoitetun runkokoon fillareiden suhteen. Ei mua kyllä kesällä tarvitse kahdesti metsään käskeä, mutta talvella poluille lähteminen saattaa tosiaan vaatia pientä uhkailua, kiristystä ja lahjontaa :D

Joo, ketjukin menee varmaan vaihtoon. Syksyllä se uusittiin lähinnä hätätoimenpiteenä, kun rattaiston vaihtoa yritettiin nitkuttaa vähän tuonnemmas, mutta tuskinpa sitä kulahtaneella pakalla pyöritettyä ketjua kannattaa lyödä uudelle pakalle.

Tulipa kaivettua tuo mittatyökalu piilostaan ja huomattua, että omistakin pyöristä parissa alkaa olee ketju vaihtokunnossa. Tarttee laittaa seuraavaan porukkatilaukseen siis muutama sramin ketju, enää yhdet uudet varalla.

Kyllähän sillä mun Trekillä jo ajelee, mutta nyt jos lähtisin uutta pyörää ostamaan, niin osuis valinta ehkä johonkin toiseen merkkiin/malliin. Mitään vikaahan siinä ei varsinaisesti ole, mutta hinta-laatusuhteeltaan parempiakin konkeleita lienee tarjolla. Pari vuotta sitten ei vaan ollut Jyväskylän putiikeissa kauheasti valinnanvaraa suunnilleen tuon hintaluokan ja kääpiöille tarkoitetun runkokoon fillareiden suhteen. Ei mua kyllä kesällä tarvitse kahdesti metsään käskeä, mutta talvella poluille lähteminen saattaa tosiaan vaatia pientä uhkailua, kiristystä ja lahjontaa :D

Parempia löytyy samaan hintaan tai halvemmalla yleensä aika nopeesti sen jälkeen, kun saa oman fillarin ostettua :curs:
Alkaa tän hem.... saat... talvisen lumisateen myötä hävitä loputkin polut metsiköistä, eikä oo enää noi lapioidutkaan kunnolla auki. Toisaalta peltoladut kiittää, josko ens vkl lähtis vaikka heittää ton perinteisen lenkin karhusjärven majalle.

Kiristystä pitää vielä vähän miettiä, voisko sen vaihtaa vaikka katteettomiin lupauksiin? Uhkailuks varmaan käy se, että tuun nykimään siuta hihasta jos satutaan salille samaan aikaan. En kyllä tiiä miltä näytät, mutta olikos se "tynnyrinmuotoinen tyttö"? :D Lahjontaa taisin jo jossain välissä epäsuorasti lupailla, eli jonkinlaista mekaanikkoapua varmaan järjestyy.
Kohta siulta loppuu tekosyyt :whip:

Kiristystä pitää vielä vähän miettiä, voisko sen vaihtaa vaikka katteettomiin lupauksiin? Uhkailuks varmaan käy se, että tuun nykimään siuta hihasta jos satutaan salille samaan aikaan. En kyllä tiiä miltä näytät, mutta olikos se "tynnyrinmuotoinen tyttö"? :D Lahjontaa taisin jo jossain välissä epäsuorasti lupailla, eli jonkinlaista mekaanikkoapua varmaan järjestyy.
En ole turhan nirso, joten katteettomat lupauksetkin käy. Uhkaus oli sinänsä hieman tehoton, koska en mä yleensä karkuun juokse, jos joku erehtyy hihaan tarttumaan (sitä paitsi mut saa helposti kiinni, vaikka pakoon yrittäisinkin). Enemmän sitä nykijää takuulla ahdistaa, nimittäin mieluummin fätin kuin fitin kunnon lisäksi samaan pakettiin kuuluu ruma naama. Tuohon yhdistelmään kun lisätään vielä lyhyet blondit hiukset, niin tuskinpa kyseistä kuvausta vastaavia eukkoja kovin monia Sykkeellä pyörii. Ja jos pyöriikin, niin valkkaamalla niistä paikalla olevista kaikista eniten esteettisesti rajoittuneen päätyy poiminnassaan todennäköisesti muhun :D Tuo lahjontaosuus sisältää kieltämättä aika hyvän tarjouksen, mutta mä en millään haluaisi vaivata ketään. En edes silloin, kun se häiriköinti hyödyttäisi mua suurestikin.

Kohta siulta loppuu tekosyyt :whip:
Niinhän sitä luulis. Mä olen tekosyiden mestari.

En ole turhan nirso, joten katteettomat lupauksetkin käy. Uhkaus oli sinänsä hieman tehoton, koska en mä yleensä karkuun juokse, jos joku erehtyy hihaan tarttumaan (sitä paitsi mut saa helposti kiinni, vaikka pakoon yrittäisinkin).

Eli siut löytää siis juoksumatolta?

Tuohon yhdistelmään kun lisätään vielä lyhyet blondit hiukset, niin tuskinpa kyseistä kuvausta vastaavia eukkoja kovin monia Sykkeellä pyörii.

Et ollu viime lauantaina aamupäivällä Sykkeellä? Pituus (ihmisen ja hiusten) sekä väri (hiusten) täsmäis...

Tuo lahjontaosuus sisältää kieltämättä aika hyvän tarjouksen, mutta mä en millään haluaisi vaivata ketään. En edes silloin, kun se häiriköinti hyödyttäisi mua suurestikin.

Mie en taas kestä liian kuluneita takapakkoja ja venyneitä ketjuja :curs: pakko laittaa kuntooon. Varmasti ois jotain muutakin säädettävää siinä pyörässä :D

Niinhän sitä luulis. Mä olen tekosyiden mestari.

Parempi olla mestari jossain, kuin keskinkertainen kaikessa :D Itsehän olen keskinkertaisuuden mestari :jahas:

Eli siut löytää siis juoksumatolta?
No sieltäkin, jos oon suoriutumassa intervallitreenistä :D Tosin kätevästi mun tavoittaminen käy ilman mattoakin, nimittäin en kyllä kadulle vapautettunakaan kirmaa kevyesti kuin gaselli, vaan lyllerrystä se mun eteneminen enemmän muistuttaa.

Et ollu viime lauantaina aamupäivällä Sykkeellä? Pituus (ihmisen ja hiusten) sekä väri (hiusten) täsmäis...
Enpä ollut. Eli sun ei siis tarvitse kiertää kaukaa ainakaan sitä tyyppiä, jonka satuit silloin bongaamaan.

Mie en taas kestä liian kuluneita takapakkoja ja venyneitä ketjuja :curs: pakko laittaa kuntooon. Varmasti ois jotain muutakin säädettävää siinä pyörässä :D
Tuo onkin ikävänpuoleinen tauti. Jos sielu itkee jokaisen laiminlyödyn fillarin takia ja kaikki tahdonvoima menee näppien erossa pitämiseen niistä pyöräparoista, niin elämä mahtaa olla kovin kuluttavaa :(

Parempi olla mestari jossain, kuin keskinkertainen kaikessa :D Itsehän olen keskinkertaisuuden mestari :jahas:
Mieluummin mä olisin keskiverto kaikessa, kuin huippu yhdessä hyvinkin triviaalissa asiassa ja sietämättömän huono muissa. Etenkin niissä, joissa eniten haluaisin olla hyvä.

Moro vaan kaikille, eilen liityin tännekin ja Lappeenrannasta tosiaan olen. Oon 19-vuotias ja lukiota viikko plus kaks yo-koetta jäljellä.

Punttia teen vielä pari viikkoa huhtarissa ku sain joululahjaksi kuukauden ilmaisen jäsenyyden mutta sen jälkeen varmaankin siirryn taas uimahallin punttisalille, sinne kun pääsen ilmaiseksi uintiharrastukseni lomassa. Minkälaista porukkaa täällä on muita? Olis kiva tietää. Ja helvetin laiskana yksilönä ja tähän kellonaikaan en jaksa koko keskustelua lukea alusta loppuun asti..

Enpä ollut. Eli sun ei siis tarvitse kiertää kaukaa ainakaan sitä tyyppiä, jonka satuit silloin bongaamaan.

Heheh, olin jo melko varma, mutta pitää näköjään jatkaa stalkkausta. Tai sitten otat suoraan yhteyttä, säästyy miulta tuokin vaiva :D

Tuo onkin ikävänpuoleinen tauti. Jos sielu itkee jokaisen laiminlyödyn fillarin takia ja kaikki tahdonvoima menee näppien erossa pitämiseen niistä pyöräparoista, niin elämä mahtaa olla kovin kuluttavaa :(

No ei tossa muuten mitään, mutta ihmiset kyllä kattoo vähän pahasti, kun alkaa vaikka liikennevaloissa öljyämään niiden pyörästä ketjuja... sattuu korviin se ääni mikä kuivista ketjuista lähtee.

Mieluummin mä olisin keskiverto kaikessa, kuin huippu yhdessä hyvinkin triviaalissa asiassa ja sietämättömän huono muissa. Etenkin niissä, joissa eniten haluaisin olla hyvä.

Tietysti aika paljon vaikuttaa se, missä olis huippu. Urheilu, tiede, taide, halonhakkuu, matonpuistelu, hävittäjän lentäminen, koiran ulkoilutus, kissan ruokkiminen?

Heheh, olin jo melko varma, mutta pitää näköjään jatkaa stalkkausta. Tai sitten otat suoraan yhteyttä, säästyy miulta tuokin vaiva :D
Voit kyllä luottaa siihen, etten mä taatusti ala ahdistelemaan ketään. Oon ihan liian huomaavainen ihminen käydäkseni siekailematta kimppuun.

No ei tossa muuten mitään, mutta ihmiset kyllä kattoo vähän pahasti, kun alkaa vaikka liikennevaloissa öljyämään niiden pyörästä ketjuja... sattuu korviin se ääni mikä kuivista ketjuista lähtee.
Saat olla noissa touhuissasi aika varovainen, ettei ala ropista jotain toisten ajoneuvoihin sekaantumissyytteitä. Sitä ei koskaan tiedä, kuinka tarkka kukakin on fillarinsa koskemattomuudesta.

Tietysti aika paljon vaikuttaa se, missä olis huippu. Urheilu, tiede, taide, halonhakkuu, matonpuistelu, hävittäjän lentäminen, koiran ulkoilutus, kissan ruokkiminen?
Kaksi ekaa kelpaisi mainosti, mutta olishan se hienoa olla ihan perkeleen kova halonhakkaajakin. Kakarana halusin hävittäjälentäjäksi ja pettymys oli suuri, kun tajusin oman vajavaisuuteni sitä uraa ajatellen, eli ei olis turha taito lentäminenkään. Eläinkuiskaajakyvyille ei löytyis henkilökohtaista käyttöä, koska mun laumaan ei mitään otuksia kuulu. Sitä paitsi oon allerginen kissoille ja vittumaisiakin ovat vielä.

Voit kyllä luottaa siihen, etten mä taatusti ala ahdistelemaan ketään. Oon ihan liian huomaavainen ihminen käydäkseni siekailematta kimppuun.

Noh, jos haluat käyttää lahjontaoption mahdollisuuksia jossain vaiheessa, niin tuo lienee kuitenkin ainut vaihtoehto. Käydään ilmeisesti salillakin sen verran eri aikoihin. Toisaalta saattaa olla oman henkisen hyvinvoinnin ja mielenterveyden kannalta ihan järkevääkin pysyä erossa...

Kaksi ekaa kelpaisi mainosti, mutta olishan se hienoa olla ihan perkeleen kova halonhakkaajakin. Kakarana halusin hävittäjälentäjäksi ja pettymys oli suuri, kun tajusin oman vajavaisuuteni sitä uraa ajatellen, eli ei olis turha taito lentäminenkään...

Kukapa ei ois halunnu hävittäjälentäjäks, viimeistään Top Gunin nähtyään. Se leffa kyllä ajoi varmasti tarkoituksensa melkoisen hyvin. Eikä tästä nyt ihan kauheen monta vuotta oo aikaa, kun mietin tuota lentäjähommaa (tuli varmaan Top Gun uusintana telkusta :jahas:), mutta ehkä siihen duuniin löytyy parempiakin yksilöitä.
Luulin joskus olevani kovempikin puiden halkoja, kunnes erehdyin kysymään vanhemmalta sukupolvelta, kuinka paljon päivässä pitäis saada aikaan... parempi vaan naputella työkseen näppäimistöllä, jäis tukkimetällä päivän ruokakin ansaitsematta työnteolla.

Noh, jos haluat käyttää lahjontaoption mahdollisuuksia jossain vaiheessa, niin tuo lienee kuitenkin ainut vaihtoehto. Käydään ilmeisesti salillakin sen verran eri aikoihin. Toisaalta saattaa olla oman henkisen hyvinvoinnin ja mielenterveyden kannalta ihan järkevääkin pysyä erossa...
Totta. Mutta onneksi rahalla saa, eli jos pelottaa liikaa, voin kiikuttaa pyörän vaivihkaa johonkin alan liikkeeseen :jahas: Kyllä mä viikonloppuisin saatan hyvinkin osua salille aamupäivästä, mutta se on sitten eri asia, kehtaanko enää näiden juttujeni jälkeen tunnustaa olleeni paikalla :D Elämä voi olla yllättävän vaikeaa, etenkin kun siitä oikein tekemällä tekee semmoista.

Totta. Mutta onneksi rahalla saa, eli jos pelottaa liikaa, voin kiikuttaa pyörän vaivihkaa johonkin alan liikkeeseen :jahas: Kyllä mä viikonloppuisin saatan hyvinkin osua salille aamupäivästä, mutta se on sitten eri asia, kehtaanko enää näiden juttujeni jälkeen tunnustaa olleeni paikalla :D Elämä voi olla yllättävän vaikeaa, etenkin kun siitä oikein tekemällä tekee semmoista.

Jos viet jonnekin niin vie Myllymäen Interiin. Kaveri on sielä töissä ja oikeesti osaakin jotain. System one/Silvesportia kannattaa välttää...

Suositut

Back
Ylös Bottom