SUPERCARB 1kg -40%

Lappeenrantalaisbodarit!

...kehtaanko enää näiden juttujeni jälkeen tunnustaa olleeni paikalla :D Elämä voi olla yllättävän vaikeaa, etenkin kun siitä oikein tekemällä tekee semmoista.

En mie ainakaan kovin paljoa ihmisiä pakkiksen juttujen perusteella vielä "tuomitse". Enkä kyllä lue yleensä omia kirjoituksia jälkeenpäin, koska välillä ne hävettää, toisinaan nolottaa ja useesti suorastaan ihmetyttää.
Onneks omia tekemisiään ei tarvi perustella kuin ittelleen, joten voi hyvinkin tehdä elämästään suorastaan mahdottoman vaikeeta.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Enkä kyllä lue yleensä omia kirjoituksia jälkeenpäin, koska välillä ne hävettää, toisinaan nolottaa ja useesti suorastaan ihmetyttää.
Kuulostaapa tutulta :D Mä tarvitsisin ehdottomasti jonkun saastasuodattimen, jonka läpi mun viestit vedettäisiin ennen lähetystä. Hiljaista olis sen jälkeen, mutta ehkä mä tekisin ennakkosensuuria hyödyntämällä palveluksen sekä itselleni että muille.

Onneks omia tekemisiään ei tarvi perustella kuin ittelleen, joten voi hyvinkin tehdä elämästään suorastaan mahdottoman vaikeeta.
Jo toinen asia, jossa mä olen lähestulkoon hävyttömän hyvä, tuo oman elämäni vaikeuttaminen nimittäin. Mulla on näköjään vähän kyseenalaisia taitoja, mutta taitojahan ne on nekin.

Kuulostaapa tutulta :D Mä tarvitsisin ehdottomasti jonkun saastasuodattimen, jonka läpi mun viestit vedettäisiin ennen lähetystä. Hiljaista olis sen jälkeen, mutta ehkä mä tekisin ennakkosensuuria hyödyntämällä palveluksen sekä itselleni että muille.

Toisaalta onhan se muille ehkä hauskaa, kun saavat lukea meidän kaltaisten kirjoituksia :D :jahas:

Jo toinen asia, jossa mä olen lähestulkoon hävyttömän hyvä, tuo oman elämäni vaikeuttaminen nimittäin. Mulla on näköjään vähän kyseenalaisia taitoja, mutta taitojahan ne on nekin.

Helpostihan siitä tekis joko vain puoliks niin vaikeeta tai mahdollisesti tuplasti, vähän riippuen miten se menee :D

Sikäli kun nämä jutut ei nyt juurikaan enää oo aiheeseen liittyneet pitkiin aikoihin, niin jatketaanpa samalla linjalla. Jostain kumman syystä alkanu taas salilla käynti kiinnostamaan, johtuuko sitten kestävyysrtreenin lähes mahdottomuudesta tällä hetkellä. Hiljakseen pitäis tehdä lenkkiäkin, mutta salille meno on niin... helppoa.

Toisaalta onhan se muille ehkä hauskaa, kun saavat lukea meidän kaltaisten kirjoituksia :D :jahas:
Mä ajattelin, että pitäiskö alkaa ilonpilaajaksi (just kun toisessa ketjussa pääsin kehumaan, etten ole ilonpilaaja...) ja siirtää tämä keskustelu vaikka sähköpostin puolelle, kun sä et VIP-oikeudettomana pääse privaviestejäkään lähettelemään. Menee nääs tosiaankin sen verran off topiciksi, että kohta joku liian pienessä pipossa kulkeva asiapentti ärähtää.

Helpostihan siitä tekis joko vain puoliks niin vaikeeta tai mahdollisesti tuplasti, vähän riippuen miten se menee :D
Helppoudesta saanen olla eri mieltä. Mä vähän luulen, että oon jo onnistunut omassa vaikeuttamisprosessissani niin täydellisesti, ettei tätä tulosta voi enää tuplata. Asteikko loppuu kesken.

Sikäli kun nämä jutut ei nyt juurikaan enää oo aiheeseen liittyneet pitkiin aikoihin, niin jatketaanpa samalla linjalla. Jostain kumman syystä alkanu taas salilla käynti kiinnostamaan, johtuuko sitten kestävyysrtreenin lähes mahdottomuudesta tällä hetkellä. Hiljakseen pitäis tehdä lenkkiäkin, mutta salille meno on niin... helppoa.
Salille meno käy kyllä äärettömän kätevästi ainakin vallitsevalla kelillä, nimittäin lenkkivarusteiksi pitäis melkein olla pilkkihaalari ja siltikin tulis kylmä. Sitä paitsi ainakin mun keuhkot on niin heikkoa tekoa, ettei paljon yli kymmenen asteen pakkasella viitsi hirveästi läähättää. Kyllä mä meinasin tämän viikon nimiin käydä vielä vähän fillaroimassakin (turvallisesti kaduilla pysytellen tosin), koska siitä nyt ei seuraa mitään hyvää, jos keväällä yrittää hypätä pyörän kyytiin ihan kylmiltään. Toisaalta myös se suksien kyörääminen tänne vaikkapa Matkahuollon suosiollisella avustuksella on alkanut tuntua melkein toteuttamiskelpoiselta idealta, kun ei se kuitenkaan aivan tolkuttomasti voi maksaa.

Mä ajattelin, että pitäiskö alkaa ilonpilaajaksi (just kun toisessa ketjussa pääsin kehumaan, etten ole ilonpilaaja...) ja siirtää tämä keskustelu vaikka sähköpostin puolelle, kun sä et VIP-oikeudettomana pääse privaviestejäkään lähettelemään. Menee nääs tosiaankin sen verran off topiciksi, että kohta joku liian pienessä pipossa kulkeva asiapentti ärähtää.

No miulla ainakin on pipo sen verran kireellä, että näin voitais kyllä tehdä :D. Profiilin takaa löytyy toimiva osoite...

Salille meno käy kyllä äärettömän kätevästi ainakin vallitsevalla kelillä, nimittäin lenkkivarusteiksi pitäis melkein olla pilkkihaalari ja siltikin tulis kylmä. Sitä paitsi ainakin mun keuhkot on niin heikkoa tekoa, ettei paljon yli kymmenen asteen pakkasella viitsi hirveästi läähättää. Kyllä mä meinasin tämän viikon nimiin käydä vielä vähän fillaroimassakin (turvallisesti kaduilla pysytellen tosin), koska siitä nyt ei seuraa mitään hyvää, jos keväällä yrittää hypätä pyörän kyytiin ihan kylmiltään. Toisaalta myös se suksien kyörääminen tänne vaikkapa Matkahuollon suosiollisella avustuksella on alkanut tuntua melkein toteuttamiskelpoiselta idealta, kun ei se kuitenkaan aivan tolkuttomasti voi maksaa.

Miulla on lämmötuotto yleensä sitä luokkaa, että lähtiessä pitää olla reilusti kylmä, jotta lenkillä on sitten edes kohtuullisen vähän tukala olo. Pienimmät ulokkeethan :jahas: tuolla meinaa jäätyä, muuten pärjäilee aika hyvin. Tosin nykytehoilla mentäessä saa päällä olla jo melkein normaalisti ja kerran on ollu lenkillä jopa vähän kylmä. Salillakin normaalihikoilu edellyttää pitkähihaisen paidan päälle unohtamista :jahas:
Sukset taitaa tulla alle parilla kympillä, riippuu tietty vähän mistä maailmankolkasta ne on tulossa.

Tännehän on tullut eloa sitten viime näkemän. Maddoxille vain tervetuloa Lappeenrantaan, oikein mukava kaupunki on, varsinkin kun kesä koittaa.

Heh, pääsen ainakin kuukauden verran aiheuttamaan pahennusta kampuksen sykkeelle, kun voitin kyselystä ilmaiskortin sinne. Jos näätte semmosen pienen kilipään joka päivä kyykkäämässä hullun kiilto silmissä, niin se oon minä. :D

Tännehän on tullut eloa sitten viime näkemän. Maddoxille vain tervetuloa Lappeenrantaan, oikein mukava kaupunki on, varsinkin kun kesä koittaa.
Kiitoksia. Mun arki on onneksi sen verran yksinkertaista, että töiden, salin ja kämpän muodostaman kolminaisuuden välillä sukkulointi luonnistuisi helposti paljon Lappeenrantaa ankeammissakin olosuhteissa, joten kaupungin suhteen ei ole sikäli suuremmin nurisemista. Lappeenrannan kesää kohtaan alkaa vähitellen kasautua melkoiset odotukset, nimittäin likipitäen jokainen kohtaamani alkuperäisasukas on mainostanut sitä suht rehvakkaasti.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Oliskohan muuten kellään suositella pätevää urheiluhierojaa Lappeenrannasta? Tarvetta murjonnalle löytyis kyllä, mutten viitsisi ryhtyä koluamaan kaupungin jokaista hierojaa läpi etsiessäni oikeasti rahanarvoista palvelua.

Juha-Matti "Katti" Holopainen on kuulemma erittäin pätevä, mutta en sitten osaa sanoa, miten hänen hierottavaksi pääsee. Tällä hetkellä on SaiPan hieroja.

Juha-Matti "Katti" Holopainen on kuulemma erittäin pätevä, mutta en sitten osaa sanoa, miten hänen hierottavaksi pääsee. Tällä hetkellä on SaiPan hieroja.
Kyseinen tyyppi lienee poissuljettu vaihtoehto, nimittäin en yllättäen pelaa SaiPassa. Ainakaan tällä kaudella :D

Itselläni ei ole kokemusta, mutta olen kuullut hyviä kokemuksia Liikunta Origosta.
Okei, kiitos. Pitääkin tutustua tuohon firmaan.

Jos sulla on auto niin käväse Taipalsaarella, Lappeenrannasta n.10km.
Fysioterapia saimaanharjulla:
Kirjolohentie 10 as 1
54915 Saimaanharju
puh. 044 35 18181

"Pääjehu" Jouko on enemmän kun pätevä kaveri.
Lisäksi siellä hieroo Saipan entinen hieroja Jari Hämäläinen kuka on kanssa erittäin hyvin asiansa osaava!
Suosittelen!

Kyseinen tyyppi lienee poissuljettu vaihtoehto, nimittäin en yllättäen pelaa SaiPassa. Ainakaan tällä kaudella :D

On hänen pakeillaan käynyt muitakin kuin SaiPan pelaajia, mutta en vain nyt tiedä, että mitä kautta. Varmaankin soittamalla selviäisi parhaiten.

Voi elämä tätä mun tuuria taas. Alotin justaan viime viikolla käymään salilla aktiivisesti pitkän tauon jälkeen. Olin sanonu sykkeen irti ja rupesin treenaan tolla pommisuojassa. Tänään meiliini pamahti seuraavanlainen ilmoitus:

"Rocky-Sali (aka Sparta) on suljettu 7.4.-2.5.2011 välisenä aikana laitteiden uusimisen ja tilojen maalauksen johdosta."

Mitäköhän sitä nyt tekis? Meinasko porukka siirtyä henkilökunnan salille?

Voi elämä tätä mun tuuria taas. Alotin justaan viime viikolla käymään salilla aktiivisesti pitkän tauon jälkeen. Olin sanonu sykkeen irti ja rupesin treenaan tolla pommisuojassa. Tänään meiliini pamahti seuraavanlainen ilmoitus:

"Rocky-Sali (aka Sparta) on suljettu 7.4.-2.5.2011 välisenä aikana laitteiden uusimisen ja tilojen maalauksen johdosta."

Mitäköhän sitä nyt tekis? Meinasko porukka siirtyä henkilökunnan salille?

EIIIIIIII V***U. Kaipa se on sitten henkilökunnan salille siirryttävä. Toisinaan käyn sammonlahden palloiluhallin salilla, joka on iha ok ja ilmainen.

Oho. Ei ois paha asettaa sitä rockyn kyykkytelinettä keittiöön ja ~140kg painoja tankoon. Sitte aina safkaa/juomista hakiessa muutama kyykky. :D

Suositut

Back
Ylös Bottom