SUPERCARB 1kg -40%

Lappeenrantalaisbodarit!

Itse Jyväskylästä opiskelujen jälkeen Lappeenrantaan muuttaneena voin todeta että puolensa molemmissa kaupungeissa. Lappeenranta on ehdottomasti kesäkaupunki, talvella taasen elottomampi paikka kuin esim. tuo Jyväskylä..Mutta niin taitaa olla moni muukin pieni kaupunki. Lappeenrannassa opiskelijaelämä ei näy niin selvästi koska yliopisto on niin kaukana keskustassa ja tuo alue on todellakin sitten sitä opiskelija/mamu/mustalaisgettoa..Sen verran tiesin etukäteen itsekin, että Sammonlahti-Skinnarila akselilta en kämppää huoli. Asuinkin Kanavansuulla parisen vuotta, joka alueena on mielestäni ihan mukava. Lauritsalassa lähimmät kaupat, kanavan varrella hyvät lenkkimaastot, kaupunkiin n. 5 km. Nykyisin asunkin sitten n. 13 km keskustasta landella, jossa todellakin riitttä lenkki/fillarointimaastoa. Talvella lumitilanteen salliessa pertsan hiihtolatuja maastossa useita kilometrejä.:rock: Keskustasta löytyy myös hyvät ladut ja lenkkimaastot lentokentältä ja Huhtiniemestä.

Kauas kaupungista ei siis todellakaan tarvitse lähteä päästäkseen "keskelle mettää". Harrastusmahdollisuuksia kaupunki tarjoaa mielestäni ihan riittävästi laidasta laitaan. Kauppojen vaatetarjonta ei tosin ole mikään kummoinen, joten kledjuja hankkiakseen on parempi lähteä muualle, Kouvolastakin löytyy jo parempaa tarjontaa. Ehdoton miinus on tuo itäveri, vaikka itäkansan käytös onkin paljon siistiytynyt muutamassa vuodessa. Pitkäkilpisten autoilu on valitettavasti edelleen täysi hasardi, peltiä saa helposti lisää jos ei pidä varaansa. Parkkeeraus, liikennevalojen logiikka ja omaa kaistaa pitkin ajaminen tuottaa venäläisille suuria vaikeuksia...:curs:itse en koskaan aja esim. parkkiin ryssäauton viereen, koska suurella todennäköisyydellä oman auton ovet on sitten lommoilla maatuskojen tunkiessa ladoihinsa varomatta yhtään viereisiä autoja. Nähty on.

Lappeenrannan yöelämässä ei sitten ole mitään kehumista, aika harvakseltaan tulee käytyä. Samoin ruokaravintoloiden tarjonta on kaupungissa mielestäni melko yksipuolista, tyyliin Rosso+ 10 muuta italiaispainotteista raflaa. Kuntosaleja on tajolla muutamia, nyt en ole vähään aikaan Lappeenrannassa saleillla käynyt, joten en tiedä mikä on tällä hetkellä ykkösmesta. Kuntokeskus Platinumilla tuli aikoinaan käytyä, se oli mielestäni hyvä sali, mutta nykyään kyseinen pulju ei enää ole toiminnassa. Harmi, sillä laitteisto oli monipuolinen ja hyvä, sekä plussana tietysi mukava asiakaskunta. Samalla paikalla toimii nykyisin Syke, onko kellään tietoa kyseisen mestan tasosta?

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Ehdoton miinus on tuo itäveri, vaikka itäkansan käytös onkin paljon siistiytynyt muutamassa vuodessa. Pitkäkilpisten autoilu on valitettavasti edelleen täysi hasardi, peltiä saa helposti lisää jos ei pidä varaansa. Parkkeeraus, liikennevalojen logiikka ja omaa kaistaa pitkin ajaminen tuottaa venäläisille suuria vaikeuksia...:curs:itse en koskaan aja esim. parkkiin ryssäauton viereen, koska suurella todennäköisyydellä oman auton ovet on sitten lommoilla maatuskojen tunkiessa ladoihinsa varomatta yhtään viereisiä autoja. Nähty on.

Näinhän se valitettavasti on. Toisaalta venäläiset tuo aika paljon rahaa alueelle, joten kai nämä lieveilmiöt jotenkin kestää.

Kuntosaleja on tajolla muutamia, nyt en ole vähään aikaan Lappeenrannassa saleillla käynyt, joten en tiedä mikä on tällä hetkellä ykkösmesta. Kuntokeskus Platinumilla tuli aikoinaan käytyä, se oli mielestäni hyvä sali, mutta nykyään kyseinen pulju ei enää ole toiminnassa. Harmi, sillä laitteisto oli monipuolinen ja hyvä, sekä plussana tietysi mukava asiakaskunta. Samalla paikalla toimii nykyisin Syke, onko kellään tietoa kyseisen mestan tasosta?

Syke on ihan ok, melkeinpä samaa tasoa kuin plattari oli aikoinaan. Uimahallin sali on yllättänyt ainakin miut, löytyy kaikki tarpeellinen, ei oo ruuhkia ja hinta kohillaan. Miinuksena ehkä porukka, joka tuolla salilla käy... ei vaikuta onneks omaan treeniin :puntti: :D

Onkos se parin vuoden takainen ulkomaalaisten tekemä opiskelijatytön joukkoraiskaus Iltatähden luona selvinnyt vai onko etelän herrasmiehet jääneet rankaisutta?

Onkos se parin vuoden takainen ulkomaalaisten tekemä opiskelijatytön joukkoraiskaus Iltatähden luona selvinnyt vai onko etelän herrasmiehet jääneet rankaisutta?

Eipä tuosta ole kuulunut mitään. Mielestäni tuo tapahtui noin vuosi sitten syksyllä.

sai ne jotkut tuomiot.
jos tarkotat niitä jenkkifutareita

Täällä kun nyt puidaan vaikka mitä, niin jatketaan samalla linjalla.

Onkos paikallisilla sisäpiirin tietoa tästä? -----> http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111312692643_uu.shtml

Mistä ihmeestä tossa on kyse? Maahanmuuttajat kyllästyny ja päättäny keksii jotain tekemistä? Ravintolan omistajat venäläisiä ja kyseessä mafian välienselvittely?:D Ei ihan joka päivä mitään polttopullo iskuja baareihin tehdä.

Tuskin mitään noin jännittävää. Paikalla soittaneen bändin spekulointia oli että nää pikku pyromaanit oli paikalta aikaisemmin pihalle heitettyjä tyyppejä. Mut mistä tota tietää.

Mut hyvää peeärrää kuitenkin kun esiintyjänä oli Laineen Kasperi & Palava Kaupunki ;)

Maddox, mites on elämä lappeessa alkanut sujumaan? Ainakin oot ihan kelpo salille löytänyt, kun ilmeisesti Sykkeellä treenailet? Kun kyselit niitä hiihtolatuja, niin niitä kyllä pitäisi näillä keleillä alkaa löytymään jo vähän joka paikasta, lunta ja jäätä riittää :)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Bleemus, siinähän se, töitä tehdessä lähinnä. Oon mä toki salillakin ehtinyt pyörimään (Sykkeellä nimenomaan), mutta treenit on luistaneet vähän nihkeästi. Vika ei tosin missään nimessä ole treenauspuitteissa, vaan yksistään treenaajassa. Hiihtämiseen olosuhteet olis tällä hetkellä varmaan mitä parhaimmat, mutta sukset on edelleenkin pohjoisessa, enkä mä ole keksinyt mitään järkevää konstia latujen ääreen päästäkseni. Mulla ei nääs ole autoa, eikä vähintään parin kilometrin kävely monot jalassa ja sivakat kainalossa kuulosta kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta. Saattaahan se olla, ettei mua nähdä laduilla tänä talvena laisinkaan :(

Hiihtämiseen olosuhteet olis tällä hetkellä varmaan mitä parhaimmat, mutta sukset on edelleenkin pohjoisessa, enkä mä ole keksinyt mitään järkevää konstia latujen ääreen päästäkseni. Mulla ei nääs ole autoa, eikä vähintään parin kilometrin kävely monot jalassa ja sivakat kainalossa kuulosta kovin houkuttelevalta vaihtoehdolta. Saattaahan se olla, ettei mua nähdä laduilla tänä talvena laisinkaan :(

Onkos täällä suurkaupungissa jostain kohtaa yli 2km matkaa ladulle :confused:
Ongelmahan poistuu, kun tilaat ne sivakat pohjoisesta matkahuollolla ja meet jonkun autollisen kyydissä ladulle. Pyörälläkin pääsee yllättävän hyvin, jos kestää sen menomatkan kylmyyden ja tietty on se pyörä...

Tai sitten mä en vaan ole ihan kartalla niiden oletettujen latujen sijaintien kanssa. Olis pitänyt ottaa joululomalla käydessä sukset mukaan, mutta kehtuutti semmoisen jättimäisen paketin raijaaminen junassa, joten sinnepä jäivät. Autokyydin saadakseen pitäis melkeinpä liftata, koska mä en tunne täältä ketään autollista hiihtäjää tai vaihtoehtoisesti muuten vaan henkilökohtaisen autonkuljettajan tehtävistä innostunutta. Toki jos sinne hiihtämään olis ihan pakko päästä, niin veistelisihän sitä vaikka itse sukset puusta ja ladun varteen hankkiutuisi ryömimällä, eli voihan tämän tulkita niinkin, että mukavuudenhalu voittaa tässä tapauksessa muut halut.

Tai sitten mä en vaan ole ihan kartalla niiden oletettujen latujen sijaintien kanssa. Olis pitänyt ottaa joululomalla käydessä sukset mukaan, mutta kehtuutti semmoisen jättimäisen paketin raijaaminen junassa, joten sinnepä jäivät.

http://kartta.lappeenranta.fi/

Autokyydin saadakseen pitäis melkeinpä liftata, koska mä en tunne täältä ketään autollista hiihtäjää...

Kyllä meitä täällä on aika paljon ja varmaan aika iso osa sykkeellä kävijöistäkin harrastaa hiihtoa...

Kyllä meitä täällä on aika paljon ja varmaan aika iso osa sykkeellä kävijöistäkin harrastaa hiihtoa...
Juu, en mä sitä epäile yhtään. Mä vaan en ole sen sortin supliikkinainen, että kiertäisin vaikkapa siellä salilla kaikki lupaavan näköiset uhrit läpi kysellen hiihtoharrastuksen perään ja myöntävän vastauksen saatuani toteaisin iloisesti takaisin: "Hyvä, sitten sä lähdetkin mun kanssa ladulle! Mennäänkö nyt vai heti?" :D

Oki, no mut hyvä että oot kuitenkin kotiutunut lappeeseen! Toivottavasti oot löytänyt ees sitten niitä autottomia ja hiihtelemättömiä kavereita :) Lappeekin voi olla aika karu paikka, jos ei oo tuttuja kenen kanssa vietellä tätä kaamosaikaa. Meillä skinnarilassa on ainakin paljon aktiivista porukkaa, jos siis joskus on viikonloppuna tylsää, niin kannattaa ottaa yhteyttä, ettei tarvitse yksin aikaa tappaa!

No en mä kyllä juurikaan pääse kehuskelemaan Etelä-Karjalasta hankkimillani kavereilla, mutta mitäpä muuta tällaiselta kertakaikkisen ylivoimaisilla sosiaalisilla taidoilla ja valoisalla persoonallisuudella varustetulta tyypiltä voisi odottaa... Ehkä se on teidän muiden kaupunkilaisten kannalta parempi, etten ole kauheasti edes yrittänyt tehdä itseäni tykö :D

Juu, en mä sitä epäile yhtään. Mä vaan en ole sen sortin supliikkinainen, että kiertäisin vaikkapa siellä salilla kaikki lupaavan näköiset uhrit läpi kysellen hiihtoharrastuksen perään ja myöntävän vastauksen saatuani toteaisin iloisesti takaisin: "Hyvä, sitten sä lähdetkin mun kanssa ladulle! Mennäänkö nyt vai heti?" :D

Ihan nyt heti ei käy, mutta akselilla torstai-sunnuntai aattelin pari kertaa raahata itteni ladulle, jos kunto antaa myöten. :D

^ No niin, eihän tästä talviurheiluyhtälöstä puutu sitten enää kuin ne sukset! Ja aerobinen kunto, joka katosi syksyllä pyöräilykelien myötä :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom