Lappeenrantalaisbodarit!

itse aloitin sykkeellä treenaamisen. Sali on asiallinen kaikinpuolin. Lukolliset kaapit on plussaa.pukkarin penkkejä en kaipaa kun en pukkarissa jouda istumaan. Olen todella iloinen että sali on erillainen kun totuttu malli. Valaistus on loistava.näkee mut ei käy silmiin ja jokainen finni ei loista. Treeniä on kuitenkin jo reilu 14 vuotta takana ja voima tavoitteet saavutetttu 5 vuotta sitten. Sali on erinomainen tavoitteeseeni eli vartalon muodon kehittämiseen. Massaa on tarpeeksi jne. Laitteet vaikuttaa kunnossa oleville ja levyjä on tulossa...tosin mietin että 2000 kiloa ei tule riittämään koko saliin..no aika näyttlä ja varmasti omistaja ottaa huomioon kasvavan tarpeen. Ja mielestäni jokaisella on vapaus valita salinsa. Itse treenasin tapella jo pilot gymin aikaan ja taisin plattarillakin keretä treeenata vuosia. Olen kokeilut huhtaria ja lappeenrannan kuntosalia. Niistäkään ei pahaa sanottavaa. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Mut tosi treenaaja osaa treenata hyvät treenit vaatimattomammissakin olosuhteissa. En siis halua puhua pahaa muista saleista koska se on turhaa. Haluan vain että asiakkaita kohdellaan tasapuolisesti.

Amen, brother. Hyvä on, että on erilaisia saleja eri ihmisten tarpeisiin. Itse treenaan pääosin Skinnarilan Sykkeellä, mutta joskus käyn vaihtelun vuoksi keskustassakin. Sauna on kuitenkin tosi jees :thumbs:.

17v ja lylyn salilla hikoillaan jo toista vuotta. Upee mesta, sopii miulle ku nenä naamaa. Porukka avuliasta sekä ilmapiiri mukava. Laitteistoki yllättävän kattava vaik tilaha on melko pieni.

Muuten kuulin huhuja, että meinaavat sulkee ko paikan. Todella toivon että kyseessä tuulesta temmattu väittämä.. Mitään tietoo kellää?

Voihan se olla UPM myy kaikki kiinteistönsä. Vapaa-aika talotkin ovat myyntilistalla. Lylyn loppuminen harmittaa kyllä monia..

Millainen on Platinumin tilanne nykyään? Ei löytynyt nopealla googlettamisella nettisivuja (vanhat sivut nurin).

Sielähän se on citimarketin suunnalla.. vaihtoi nimeä..
http://www.powerhouseplatinum.fi/

muuta tietoa ei ole, kun treenaan aivan muulla salilla.

Kiitoksia linkistä, en tiennytkään nimen vaihdosta mitään. Entinen kotisali ja myös tuleva, kun on vuodenvaihteessa edessä muutto takaisin opiskelukaupunkiin :rock:

Platinum Lpr...

On ainakin miun mielestä hyvä paikka reenata. Jonkinverran laitteet välillä epäkunnossa, mutta eipä ole haitanut ainakaan itteeni, kun ei aina jaksa turhista nurista. Tuon hintaisella kk-kortilla antaa jo aika paljon anteeksi:)

Alkuillasta ihan normaalisti ruuhkanpoikasta, mutta yleensä klo 19.00 jälkeen saa jo aika rauhassa tehdä omia juttuja. En muista sellaista että olisin koskaa joutunut pahemmin "jonottamaan" johonkin. Monipuoliset laitteet plussaa ja paljon myös vapaita painoja ja paikkoja missä niiden kanssa pelata.

Ainakin kun ite alotin käymään tuolla, käytiin ohjaajan kanssa yhdessä läpi saliohjelma ja sain hyviä vinkkejä treenaamiseen (vaikka siis jo kohta 10 vuotta salihommia takana)-> kuului salikortin hintaan tuo ohjaus.

Salilla käy porukkaa laidasta laitaan, mutta mukavan tuntusta sakkia kaikki. Tämän lisäksi henkilökunta myös tosi kiva, aina moikataan kun salille tulee ja on sellanen aito ilmapiiri (ei tehdä asioita vaan koska on käsketty).

Pieni miinus siitä, että jossain vaiheessa salilla soitettiin Antti Tuiskua, ei ehkä ihan ominta treenimusaa:dance:
Nyt en oo kyllä Antti Tuiskua vähään aikaan siellä kuullu.

En siis pahaa sanottavaa keksi (johtuko sitten lie liian positiivisesta elämänasenteesta?! ;))

On ainakin miun mielestä hyvä paikka reenata. Jonkinverran laitteet välillä epäkunnossa, mutta eipä ole haitanut ainakaan itteeni, kun ei aina jaksa turhista nurista. Tuon hintaisella kk-kortilla antaa jo aika paljon anteeksi:)

Alkuillasta ihan normaalisti ruuhkanpoikasta, mutta yleensä klo 19.00 jälkeen saa jo aika rauhassa tehdä omia juttuja. En muista sellaista että olisin koskaa joutunut pahemmin "jonottamaan" johonkin. Monipuoliset laitteet plussaa ja paljon myös vapaita painoja ja paikkoja missä niiden kanssa pelata.

Ainakin kun ite alotin käymään tuolla, käytiin ohjaajan kanssa yhdessä läpi saliohjelma ja sain hyviä vinkkejä treenaamiseen (vaikka siis jo kohta 10 vuotta salihommia takana)-> kuului salikortin hintaan tuo ohjaus.

Salilla käy porukkaa laidasta laitaan, mutta mukavan tuntusta sakkia kaikki. Tämän lisäksi henkilökunta myös tosi kiva, aina moikataan kun salille tulee ja on sellanen aito ilmapiiri (ei tehdä asioita vaan koska on käsketty).

Pieni miinus siitä, että jossain vaiheessa salilla soitettiin Antti Tuiskua, ei ehkä ihan ominta treenimusaa:dance:
Nyt en oo kyllä Antti Tuiskua vähään aikaan siellä kuullu.

En siis pahaa sanottavaa keksi (johtuko sitten lie liian positiivisesta elämänasenteesta?! ;))

Kuulostaa siis yhtä hyvältä kuin aikaisemmin. Toivottavasti pian pääsee takaisin hienoon kaupunkiin ja hyvään saliin treenaamaan.

no se on hyvä että jokunen kokee powerhousen palvelun hyväksi..ja on hyvä että jokaisella on mielipiteitä. Itse kävin vilkaisemassa yhtenä päivänä salia..edelleen tökkäsi silmään epäsiisteys ja laitteiden kunto.järestään laitteiden pehmusteet olivat murtuneet monesta kohtaa..sali ali ahdas ja sai katsoa minne astuu. Sosiaalitilat olemattomat. Myynnissä olevat vaatteet markkinakamaa ja lisäravinteita ei ollut myynnissä niinkuin vanhoina hyvinä aikoina. Nämä olivat vain mun mielipiteitä.mut jokainen treenaa parhaalla salilla...ja tietyt kriteerit on valintaan vaikuttanut.mitkä kenelläkin..? Itse en tarvitse esikuvia ja treenit kulkee ilman sosiaalisia kanssakäymisiä helvetin hyvin. Kun tää bodaus on yksilölaji..

Tulipa ostettua kortti tuonn Sykkeelle, ei oikein tuo Lauritsalan uimahallin sali ollut tarpeeksi monipuolinen, vaikka muuten oikein mukava paikka olikin.

Lappeenrannassa asustellaan ja treenaan Plattarilla/urheilutalolla.

Lylyä ei taideta ainakaan tämän vuodenpuolella myydä, koska vietetään tätä 70v juhlavuotta. Mutta jos sitten myydän, niin toivoisin että paikan sisältöä ei muuteta millään lailla. Mutta todennäköistä on se että vuos maksu 25€ muuttuu ja se harmittaa eniten ainakin minua. Olen treenaillu siel nyt sen 5kk ja näin varratuna muihin Lpr:n paikkoihin verrattuna lyly on näin 15v pojan kukkarolle oikein passeli.

Platinumilla kävin tänää ekan kerran, viime kevään muutin ja treenasin tuon 9kk valtion virastotalolla. On plattarin laitteet vähä monipuolisemmat ja ilmavammat tilat. Tiedä sitten miten kuuma on kesäl ku isot ikkunat vetää lämpöä...

Aspalla tais olla omia hommia kun ei näkynyt paikalla vaikka klo10-> pitäs olla, mut muuten iha hyvä kokemus. Vähä pieneks tunti ittensä vaan, mut kyllä se tästä taas ku saa treenit päälle :D

Mikäs Powerhouse platinumin nykyinen tilanne on? Minkänlaiset laitteet ja onko hyvä ilma? Ulkonta näyttää aika siistiltä. Harmi vaan että on aika syrjässä.

Mikäs Powerhouse platinumin nykyinen tilanne on? Minkänlaiset laitteet ja onko hyvä ilma? Ulkonta näyttää aika siistiltä. Harmi vaan että on aika syrjässä.

Powerhousen punttistilat muutti viime vklopun aikana tuoho Kauppakatu 63:seen. Melkein kaikki laitteet ovat saaneet vanhalta salilta sinne raahattua, mutta tiloissa ois helvetisti toivottavaa. Sosiaalitilat on tuhat kertaa paremmat mitä Toikansuolla oli mut muute vähä heikko. Tosi ahdas laitteitten välis liikkua, välil joutuu pomppimaa et pääsee jonku vehkeen luo, tilojen korkeus ottaa vastaan esim. pystypunnerruksessa ku kiekot meinaa osua lamppuihi ja putkiin. Ilmastointi ilmeisesti löytyy, mut säädöt on hieman vituillaa...

Toivotaan et on tosi lyhyt väliaikanen ratkasu ennen kunnon tiloja tai harkitsen kyl kesäkuun alus Sykkeelle siirtymistä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom