itse aloitin sykkeellä treenaamisen. Sali on asiallinen kaikinpuolin. Lukolliset kaapit on plussaa.pukkarin penkkejä en kaipaa kun en pukkarissa jouda istumaan. Olen todella iloinen että sali on erillainen kun totuttu malli. Valaistus on loistava.näkee mut ei käy silmiin ja jokainen finni ei loista. Treeniä on kuitenkin jo reilu 14 vuotta takana ja voima tavoitteet saavutetttu 5 vuotta sitten. Sali on erinomainen tavoitteeseeni eli vartalon muodon kehittämiseen. Massaa on tarpeeksi jne. Laitteet vaikuttaa kunnossa oleville ja levyjä on tulossa...tosin mietin että 2000 kiloa ei tule riittämään koko saliin..no aika näyttlä ja varmasti omistaja ottaa huomioon kasvavan tarpeen. Ja mielestäni jokaisella on vapaus valita salinsa. Itse treenasin tapella jo pilot gymin aikaan ja taisin plattarillakin keretä treeenata vuosia. Olen kokeilut huhtaria ja lappeenrannan kuntosalia. Niistäkään ei pahaa sanottavaa. Jokaisessa on hyvät ja huonot puolet. Mut tosi treenaaja osaa treenata hyvät treenit vaatimattomammissakin olosuhteissa. En siis halua puhua pahaa muista saleista koska se on turhaa. Haluan vain että asiakkaita kohdellaan tasapuolisesti.
Amen, brother. Hyvä on, että on erilaisia saleja eri ihmisten tarpeisiin. Itse treenaan pääosin Skinnarilan Sykkeellä, mutta joskus käyn vaihtelun vuoksi keskustassakin. Sauna on kuitenkin tosi jees :thumbs:.