Aika jälleen kertoa uusia asioita myös täältä. Eli,kuten aikaisemmin olen kirjoittanut lantion dislokaatiostani, on tilanne nyt tämä: kävin jäsenkorjaajalla, joka totesi että ristiluuni vinossa (ollut muuten viimeisen 3-4 vuotta, koska huomasin käynnin jälkeen kehostani poistuneen pari ihmeellistä juttua). Kaikki paikat oli kuosissa ja menin seuraavan kerran toiselle korjaajalle ja se laittoi pari nikamaa paikalleen takaisin kun oli päässy luiskahtamaan. Kävin hierottamassa myös kerran selkääni ja lapojen välistä löytyi aika ilkee kohta, kipee ja kova. Ei helpottanu oireet vielkään vaan tuli uusia tilalle (hammaskipu ja vihlonta, sekä etuhampaat kohtasivat ja hinkkasit toisiinsa, tuntui siis ettei hampaat sovi suuhun. vihloi välillä korvaa, otsaa ym. vasen käsi ei liikkunut samoin kuin oikea kun teki kiertäjäkalvosinliikettä. Purentalihakset aivan jumissa, molemmin puolin 2 isoa kyhmyä). sitten välähti, että mun vakkari hieroja on tehny mulle vuosi sitten kolmoishermohieronnan!!! Eli kun lantion luiskahtaa, tulee selkään skolioosi. Tämä puolestaan lyö toisen mutkan lapojen väliin ja tadaa, koko yläkroppa falskaa koska kolmoishermo ottaa siipeensä. Tänään Kävin vakkari hierojalla joka katsoi lapojen välin ja kehui että nämä on kuin timantteja kun nämä tänne tulee.Se hermottaa purentaa jolloin purentalihas kramppaa ja sitä ei voi hieroa auki ennen kuin kolmoishermo on aukaistu, koska se hermottaa ko. lihasta pysymään krampissa niin kauan kuin hermo itsessään on jumissa. Hieroi aika kovin ottein kolmoishermoa lapojen välistä auki n.15-20 min per puoli. kolmoishermo on aika pitkä, se lähtee pitkän selkälihaksen, trapsien ja leveän lihaksen "saumasta" ylöspäin, päättyen hauiksen yläosaan. Hieroi myös etuolkapääni jolloin liikerata parani selvästi.Tuo vaiva muuten tekee hallaa niskaan, käsiin, päähän, olkapäihin. Aikasemmin kerroin että aamuisin nenä tukossa ja sekin johtuu ilmeisesti tuosta. Lumbago kertoi poskionteloidensa reistaavan, käypä hierottamassa muutaman kerran kolmoishermo + niska + hartiat. Uskomaton kipu siitä koituu kun niitä hieroo, mutta on sen arvoista.Jos lapojen väli esim. naksahtelee ja jää ikään kuin jumiin, että sen joutuu napsauttaa auki vetämällä lapoja yhteen, on todennäköisesti hermo kovettunut.