Joo siis opiskelen Jäsenkorjausta... Eli tuotanoinaan. Ristiluu voi kääntyä, ja kiertyä, mut toki silloin on suoliluutkin päin vittua eli just SI Nivel ongelmaa. Kuten tiedetään et lantiokin voi kääntyä ja kiertyä, kun on SI probleemaa. Suoliluut voi oikasta, mut ristiluu voi edelleen olla omas virheasennossaan (ainaki näin oon käsittäny koska siihe on omat jipponsa, jota meil ei oo viel ollu... On vaan toi ns. Normi SI Ongelma ollut et miten fiksataa). Kouluttajahan tän huomas ja tuumas että ei tätä kyl paikallee saa heittämäl ku yritti, et pitää käsitellä kunnol koko kroppa mut ollu nii helvetin paha olo etten oo saanu aikaseks varaa aikaa. Tosin sit rupes nää poskiontelotki vittuilee ni olo viel huonompi, joten ihan varmuuden vuoks poissulku asiana lekurille meen. Ku en tiedä onko ontelois itessää ongelma, jos ei ni tiedän et kroppa hermottaa sinne vituiks. Nokka on koko aika tukkees mullaki kuten kuvailet ja esim C2 nikama voi aiheuttaa korvasärkyy, allergioita yms. C7 esim Poskiontelovaivoi, sieltä kohin mulla lukottaaki.. En saa ite auki ku lihat vetää niin tiukkaa vastaa, joskus vielä sain. Ja dodadoda, naprapatiassa kävin mut ainakaan kyseinen jannu ei osannut ristiluun päälle mitään, osteopatiassa kävin niin se jotenki murjas ristiluuta mutta vaikuttais ettei ihan suoraks menny, lantion se sai suoraks... Paris päiväs kippas takas koska siel oli vielä virheasento. Mut on paskamaisii vaivoi ! Noi kylmät kädet ja jalatki kuulostaa tutulle, kouluttajan mukaa kyse ois vagushermon puristuksesta silloin kallonpohjassa. Mutta se selitti asian siten et ku lantio kippaa, kallonpohja kompensoi samaan asentoon, eli vinoon, joten se puristuu siks. Ja tottakai ranka vetää skolioosin matkalle ku yrittää kompensoida sua suoran näköseks... vaikka todellisuudes ootki korkkiruuvi. Aiheuttaa kyl kaikellaista harmia, se on huomattu. Epämääränen hikoiluki alkanu kainaloist, istuu paikallaa ja alkaa tippumaa välil. Lekuris tietysti ihan ekana kävin niin otti kaikki sydänfilmit, keuhkoröntgenit, verikokeet, elektrolyytit, kilpirauhaset, tulehdusarvot, sydänlihastulehduksen, munuais, maksa jne setit.. Kaikki ookoo siltä osin.
Kouluttaja selitti totaki että Ristiluusta tulee oma erillinen nestekierto, suoraan päähän, et kuulemma ei järin ihme jos on "hieman oudot olot ja huimaus". Et ois varsin suotavaa saada paikallensa. Harjoitushoitoi tehdes oon havainnu monel SI:n virheasennos, mut persvako suoras. Itelläni on vino, siitä kuulemma näkee et itse ristiluu virheasennossa... Ja tietenki sit myös suoliluut kaupanpäälle. Ainoo et toistaseks en tiiä siitä sen enempää, esim miten fiksataan jne. Tutun kuulost toi et ~30v n. 100 Kg mies itkee kotonaa et mikä helvetti on ongelma ku ei saa apua
Saa aikaa kyl mitä moninaisimpii oireit ja oloja. Kaupanpäälle sit pelästyy välil ja saa jotain Paniikkikohtauksen tapasii flippauksii, jotka vaan voimistaa tuntemuksia... Taitaa sympaattinen hermosto olla aika tiltissä ja aktiivinen.