Langattomat kuulokkeet

Itse ostin Jabrat n. 100e hintaan parisen vuotta sitten. Aivan kaameat kuulokkeet, bluetooth-yhteys ei toiminut ulkona ollenkaan vaikka puhelin oli repussa, taskussa, povitaskussa. Käytännössä piti olla käsivarressa vastaanottimen lähellä jos halusi edes välttävästi kuunnella ilman pätkimistä. Sisällä toimivat ihan kohtuullisesti. Kaaria ja sovikkeita tuli jos minkälaista mutta ainakaan minulla tuota ei saanut pysymään korvissa millään, toinen puoli tippu jo kävellessä, juoksua turha edes haaveilla harrastavansa. Äänenlaatu 2/10, umpisurkeaa monotonista puuroa, ei mitään syvyyttä tai bassoa.

Nyt ostin Jaybirdit, ne tais maksaa n. 200e. Äänenlaatu on mielestäni oikein hyvä, syvyyttä ja diskantti kuuluu hyvin, akun kesto n. 4h täydellä latauksella joka on aivan riittävä. Korvissakin pysyy ja useita erilaisia sovittimia tuli mukaan. Kantamakin on erinomainen, ulkona toimii vielä muutaman metrin säteeltä.

Tottahan tekniikka kehittyy parissa vuodessa paljonkin, saattoihan noi jabrat olla siihen aikaan hyvätkin kuulottimet muihin verraten mutta itse en periaatesyistä suostu niihin enää koskemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo noi on kyllä parissa vuodessa kehittynyt todella paljon. Bluetooth yhteys Jabralla toimii salilla ainakin sen 15m.

Vaimo osti JBL reflect mini BT kuulokkeet (59e powerissa) ja on sen verta hyvät että tarvinnee hommata itellekin. Hyvä soundi, kevyet, toimivat. Miinusta tulee kyllä silikonitulpista joista en tykkää sitten yhtään missään kuulokkeissa. Tarvis melkein hommata comply foamit tai modailla vanhoista kossin plugeista tötsät.

Onko kellään kokemusta Bosen quietcomfort 35 -luureista? Joskus testannut niitä aiempia langallisia ja äänenlaatu oli hintaan nähden hyvä.

Tänään ensimmäistä kertaa testissä nuo Bluebiitin smashbassit.
Ensi vaikutelma kuulokkeista on hyvä. Äänen laatu on hyvä, ja mikä itselleni tärkeintä, niin kuulokkeet pysyvät todella hyvin päässä.
Yksi asia johon kiinnitin huomiota, niin oikean puoleisesta kaiuttimesta kuuluu ääni hieman kovempaa kuin vasemman puoleisesta.
Mielestäni vastaava ominaisuus oli myös BLU 100 nappikuulokkeissa, joten liekö bluetooth kuulokkeiden perusominaisuus?
Kuitenkin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen vaikutti melko hyville kuulokkeille. Akun kestosta en vielä osaa sanoa.

Nyt on ollut lähes päivittäisessä käytössä pidemmän aikaa. Erittäin tyytyväinen olen.
Akun kesto on aivan erinomainen. Koskaan ei ole akku vielä mennyt loppuun. Ladannut olen 1-2 viikon välein.
Tuo aiemmin mainitsemani oikean puoleisen kaiuttimen kovempi ääni ei ole häirinnyt yhtään. Itse asiassa en edes muistanut koko asiaa ennen kuin luin tuon edellisen postauksen.
Voin siis hyvin mielen suositella kyseisiä kuulokkeita. 5/5.

Onko kellään kokemusta Bosen quietcomfort 35 -luureista? Joskus testannut niitä aiempia langallisia ja äänenlaatu oli hintaan nähden hyvä.

Oon käyttäny kolmisen vkoa, mahtava äänentoisto ja vastamelutoiminto hyvä (vertaillu ainoastaan Gigantissa muihin vastaaviin). Treeneissä liukuu päästä ku korvat hikoilee, jos laittaa pannan tiukempaan ni pysyy. Hikoilua ei varmaankaan kestä pitkän päälle?

Nyt on ollut lähes päivittäisessä käytössä pidemmän aikaa. Erittäin tyytyväinen olen.
Akun kesto on aivan erinomainen. Koskaan ei ole akku vielä mennyt loppuun. Ladannut olen 1-2 viikon välein.
Tuo aiemmin mainitsemani oikean puoleisen kaiuttimen kovempi ääni ei ole häirinnyt yhtään. Itse asiassa en edes muistanut koko asiaa ennen kuin luin tuon edellisen postauksen.
Voin siis hyvin mielen suositella kyseisiä kuulokkeita. 5/5.

Onko ollut päässä lenkkeillessä/urheillessa? Pysyvätkö hyvin päässä?

Tilasin nuo Brainwavz BLU200:set ja pitää nyt jo uskoa, ettei noi tulppamallin napit sovi meikäläiselle. Nyt ois toivelistalla kohtuuhintaset bt-napit mallia ei-tulppa. Plussaa tulee, mikäli eivät oo laadultaan ihan paskoja. Tuleeko kenellekään hyviä mieleen?

Kappas uusi malli noista BLU100.
Pitääkin varmaan pistää tilaukseen. Hintakin varsin OK.

Uusien Comply vaahtomuovien jatkuva hankkiminen ja nyhräys paikalleen Bluebudseihin alkoi ärsyttämään. Ostin tilalle nämä: http://www.plantronics.com/us/product/backbeat-fit?skuId=sku6690024, jotka siis ovat korvakäytävän suulla samaan tapaan kuin iphonen vakioluurit. Sanka pitää paikallaan. Halvatkin olivat, reilun 70 taalaa Amazonista ja jostain olisi saanut allekin.

backbeat-fit-green-hero.png

Ulkomaailman melu tulee läpi enemmän kuin Bluebudseista, mitä vähän kyllä halusinkin fillarointia varten, mutta salilla kyllä vähän vituttaa jos siellä on popit kovalla. Kontrolli-interface on muuten aika tavalla sama, mutta napit kertovat päälle laittaessa akun jäljellä olevan kuunteluajan, mikä on oikeasti hyvä feature. Pysyvät paikallaan juostessakin. Pidän salilla puhelinta käsivarsikotelossa, joten toiminta-etäisyyttä en ole testannut kun sillä ei ole itselle väliä. Äänenlaatu on täysin riittävä, kunhan ympäristö on tarpeeksi hiljainen.

Pitäis nyrkkeilyyn ja salille löytää hyvät langattomat kuulokkeet. Onko mitään päteviä perusluureja jotka säkkitreeneissä ja hyppelyssä pysyy päässä, vai onko se pakkorako hankkia korvasankakuulokkeet?

e. Niin ja tarkennetaan että säkkitreeneihin, aerobisiin kuten hyppynaru yms. ennen kuin joku vääräleuka tulee viisastelemaan. :D Puhtaat nappikuulokkeet eivät sovi korvien anatomian vuoksi, että joko kuppikuulokkeet tai sangalliset siis must.

Hinta/laatusuhteessa tuskin mikään voittaa noita JBL:iä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom