Itse ostin Jabrat n. 100e hintaan parisen vuotta sitten. Aivan kaameat kuulokkeet, bluetooth-yhteys ei toiminut ulkona ollenkaan vaikka puhelin oli repussa, taskussa, povitaskussa. Käytännössä piti olla käsivarressa vastaanottimen lähellä jos halusi edes välttävästi kuunnella ilman pätkimistä. Sisällä toimivat ihan kohtuullisesti. Kaaria ja sovikkeita tuli jos minkälaista mutta ainakaan minulla tuota ei saanut pysymään korvissa millään, toinen puoli tippu jo kävellessä, juoksua turha edes haaveilla harrastavansa. Äänenlaatu 2/10, umpisurkeaa monotonista puuroa, ei mitään syvyyttä tai bassoa.
Nyt ostin Jaybirdit, ne tais maksaa n. 200e. Äänenlaatu on mielestäni oikein hyvä, syvyyttä ja diskantti kuuluu hyvin, akun kesto n. 4h täydellä latauksella joka on aivan riittävä. Korvissakin pysyy ja useita erilaisia sovittimia tuli mukaan. Kantamakin on erinomainen, ulkona toimii vielä muutaman metrin säteeltä.
Tottahan tekniikka kehittyy parissa vuodessa paljonkin, saattoihan noi jabrat olla siihen aikaan hyvätkin kuulottimet muihin verraten mutta itse en periaatesyistä suostu niihin enää koskemaan.
Nyt ostin Jaybirdit, ne tais maksaa n. 200e. Äänenlaatu on mielestäni oikein hyvä, syvyyttä ja diskantti kuuluu hyvin, akun kesto n. 4h täydellä latauksella joka on aivan riittävä. Korvissakin pysyy ja useita erilaisia sovittimia tuli mukaan. Kantamakin on erinomainen, ulkona toimii vielä muutaman metrin säteeltä.
Tottahan tekniikka kehittyy parissa vuodessa paljonkin, saattoihan noi jabrat olla siihen aikaan hyvätkin kuulottimet muihin verraten mutta itse en periaatesyistä suostu niihin enää koskemaan.