Langattomat kuulokkeet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
I don't even have these but I've lost them already.
untitled.png

Mun mielestä tommoset sankakuulokkeet on vaan niin epäkäytännölliset urheilussa, ei pysty.

Kuntoilukäytössä on ollut nyt pari vuotta Denon AH-W150, langattomat in-ear-napit. Ovat kestäneet hikoilua niinkuin mainostivatkin, ja muutenkin ihan mukavat päässä ja pysyy hyvin. Vaahtomuovisovitteet Inear.fi:stä sopivat.

Viikko sitten kuriiri toi tällaiset koti/työkäyttöön:
IMG_2968.JPG

On muuten aika loistavat kapistukset. Vastamelu, langaton lataus, Parrotin Zik-sovellus luuriin josta voi säätää vastamelua, EQ:ta, toisessa kuulokkeessa kosketuspinta jolla onnistuu biisinvaihdot, volyymi, puhelimeen vastaaminen yms. Ja ääni on laadukas. Väri on aika.. Ihq :). store.parrot.com/fi/zik/517-product.html

Lähes 2,5 vuotta salikäytössä palvelleet Creative WP-450 -kuulokkeet tekevät kuolemaa, vasemmasta kupista ei kuulu juuri mitään. Tilasin halvaksi korvikkeeksi nuo Brainwavzin BLU100 -nappikuulokkeet. Vähän ristiriitaisia arvosteluja on Amazonissa, täytyy toivoa parasta.

Näin jälkikäteen pitää kyllä sanoa että ehkä noita Turtle Beachin i30 -luureja ei olisi kannattanut tilata. Käyttö on jäänyt todella vähäiseksi hieman epämukavan rakenteen ja suorastaan sietämättömän taustasuhinan vuoksi. Toivottavasti kukaan ei ole maksanut noista normihintaa.

Lähes 2,5 vuotta salikäytössä palvelleet Creative WP-450 -kuulokkeet tekevät kuolemaa, vasemmasta kupista ei kuulu juuri mitään. Tilasin halvaksi korvikkeeksi nuo Brainwavzin BLU100 -nappikuulokkeet. Vähän ristiriitaisia arvosteluja on Amazonissa, täytyy toivoa parasta.

Näin jälkikäteen pitää kyllä sanoa että ehkä noita Turtle Beachin i30 -luureja ei olisi kannattanut tilata. Käyttö on jäänyt todella vähäiseksi hieman epämukavan rakenteen ja suorastaan sietämättömän taustasuhinan vuoksi. Toivottavasti kukaan ei ole maksanut noista normihintaa.
Joko olleet käytössä Brainwavz?

Itsellä melko kauan, ja pidän kyllä edelleen.

Joko olleet käytössä Brainwavz?

Itsellä melko kauan, ja pidän kyllä edelleen.

Olen käyttänyt niitä salilla, ja hintaansa nähden kuulokkeet ovat hyvät. Äänenlaatu ei tietenkään ole yhtä hyvä kuin vastaavan hintaluokan langallisissa vehkeissä, mutta salikäyttöön nämä napit ovat oikein sopivat.

Mitkäs olis hyvät langattomat korvanapit lenkkeilyyn ym touhuun? Ei tarvi hirveän hintaiset olla.

Osallahan, kuten mulla, pysyy aivan pelkät napitkin korvissa oli meno kuinka hurjaa tahansa.
Mulla noi noiden BLU100 mukana tulevat yhdet comply tyynyt on semmoset, että ne on melkein liimattu korviin.

Ei ole siis myöskään tullut kokeiltua niitä "siivekkeitä" jotka tulee noiden mukana.

Itse tarviin sangalliset luurit. Ei pysy napit tai korvakäytävään tungettavat. Yksinkertaisesti liikaa liikettä korvissa. Joko napit tippuu tai johdot repii ne korvista tai sit käytävät elää niin paljon että ääni vaihtelee diskantti vs täys jumpsis jömpsis.
Eli aikuiselle miehelle suunnatut bluetootti kuulokkeet hakusessa, max n. 130€ hinta.

Itse tarviin sangalliset luurit. Ei pysy napit tai korvakäytävään tungettavat. Yksinkertaisesti liikaa liikettä korvissa. Joko napit tippuu tai johdot repii ne korvista tai sit käytävät elää niin paljon että ääni vaihtelee diskantti vs täys jumpsis jömpsis.
Eli aikuiselle miehelle suunnatut bluetootti kuulokkeet hakusessa, max n. 130€ hinta.

http://fi.creative.com/p/headphones-headsets/creative-hitz-wp380

Siitä. Parivuotta ollu jo aktiivikäytössä, lähestulkoon jokapäivä päässä. Akunkesto loputon.

Tänään ensimmäistä kertaa testissä nuo Bluebiitin smashbassit.
Ensi vaikutelma kuulokkeista on hyvä. Äänen laatu on hyvä, ja mikä itselleni tärkeintä, niin kuulokkeet pysyvät todella hyvin päässä.
Yksi asia johon kiinnitin huomiota, niin oikean puoleisesta kaiuttimesta kuuluu ääni hieman kovempaa kuin vasemman puoleisesta.
Mielestäni vastaava ominaisuus oli myös BLU 100 nappikuulokkeissa, joten liekö bluetooth kuulokkeiden perusominaisuus?
Kuitenkin näin ensimmäisen käyttökerran jälkeen vaikutti melko hyville kuulokkeille. Akun kestosta en vielä osaa sanoa.

Ostin gigantista satasella sellaset keltaset Jabrat jotka menee korvien takaa. Ihan ok, mutta kaaret taitaa olla omiin korviin liian isot. Hyvin kuitenkin toimii työmatkoilla ja salilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom