Langattomat kuulokkeet

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas hajosi yhdet kuulokkeet ja ne oli Jaybird X2.
9kk kesti akku ennenkuin delas. Muutenkin alkoi mennä hermo kun saa 2kk välein olla ostamassa uusia comply foameja kun ne menettää elastisuuden.

Kävin vaihtamassa takuuseen uusin Beats Solo3siin. Saapi nähdä miten nämä kestää.
Akkukestoltaan aivan jäätävät (40h yhdellä latauksella) sekä pikalatauksella saa 5 minuutissa 3h kuunteluaikaa jos huomaa salille lähtiessa mehun olevan loppu.

Itse olen tullut siihen johtopäätökseen noiden BT-nappikuulokkeiden suhteen, että maksimihinta jonka suostun niistä maksamaan pyörii siinä 50€ paikkeilla. Käytettävyydessä, äänenlaadussa tai akunkestossa ei ole riittävän suurta eroa 50€ Brainwavzien ja 200€ Jaybirdien välillä. Kuulokkeiden hukkuminen tai hajoaminenkaan ei vituta läheskään niin paljoa jos käyttää halpisvehkeitä.

Taas hajosi yhdet kuulokkeet ja ne oli Jaybird X2.
9kk kesti akku ennenkuin delas. Muutenkin alkoi mennä hermo kun saa 2kk välein olla ostamassa uusia comply foameja kun ne menettää elastisuuden.

Kävin vaihtamassa takuuseen uusin Beats Solo3siin. Saapi nähdä miten nämä kestää.
Akkukestoltaan aivan jäätävät (40h yhdellä latauksella) sekä pikalatauksella saa 5 minuutissa 3h kuunteluaikaa jos huomaa salille lähtiessa mehun olevan loppu.

tommosetko ostit?

s-l300.jpg

Mites noissa mahtaa olla toi hienkesto? Meinaan jos pää hikoo vallan kamalasti :hyper: salilla puuhastellessa? Ja pysyykö päässä
Kerro kokemuksia

Itselle tuli tällä vklla Jabra Movet, Amazon product ASIN B00NHSFWG4View: https://www.amazon.de/Jabra-Move-Wireless-Bluetooth-Headphones/dp/B00NHSFWG4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1456493025&sr=8-1&keywords=jabra+move

Todella kevyet sekä pysyvät hyvin päässä. Bluetoothin kantavuus todella hyvä, saa olla puhelin treenikassissa.
Äänenlaatukin erinomainen, hinta/laatu 5/5 :rock:

Paree olla sitten hyvät, koska laitoin tämän innoittamana itsellenikin tilaukseen ;)

Oliko joku nähnyt näitä Jaybird x2 t500 kuulokkeen pehmusteita jossain suomessa myynnissä oli kyllä amazon ja ebayssä.Ei vain meinaa pysyä kunnolla korvissa.Ääni kyllä hyvä kun saa kunnolla korvaan.

Jos mahdollista, niin otatko yhteyttä mun meiliin, joka löytyy tiedot osiosta profiilissa..Olis pari kysymystä, jota en viitsi tässä jakaa.

Onko kokemuksia Marshall Major II Bluetooth langattomista kellään? Pysyykö päässä? minkälainen äänenlaatu ja sopiiko urheiluun? Itselle nuo näyttäisi omistamisen arvoisille. Arvosta tuota muotoilua joka on yksi syy miksi näitä harkitsen.

marshall-1.jpg

Mun mielestä noi on vähän molon näköiset ja huonot päässä, mutta makuasioita.

Viimeksi muokattu:
Täytyy myöntää että hieman harmitti kun näin tuon tarjouksen lehdessä ja olin jo laittanut nuo plantronicsit tilaukseen. Olen joskus päässyt kokeilemaan noita QuietComfort 35 ja ei näitten vastamelu toiminto millään yllä samalle tasolle. Testasin ominaisuutta laittamalla mikron päälle, laittamalla veden valumaan hanasta ja vielä youtubesta kaiken laisia ääniä kuuntelemalla ja sanoisin että nämä enemmänkin "pehmentää" ääntä kun että kokonaan vaimentaa.
Ääni oli omasta mielestä hyvä. Basso oli aika korkealle säädetty mistä henkilökohtaisesti kyllä pidin ainakin musiikkia kuunnelessa. Jostain syystä kun yhdistin televisioon bluetoothilla niin oli tosi vaisu ääni mutta vika taitaa olla tvssä.
Audio piuhassa oli kyllä joku kosketus ongelma joka aiheutti sen että välillä ääni tulee vain yhdeltä puolelta joten valitettavasti joutuu lähettää huoltoon heti.

Itsekin tilasin nuo QC25 kun oli niin hyvä tuo DNA:n tarjous. Onhan nämä kivat. Mukavat päässä ja äänenlaatu hyvä! Raskaammassa musiikissa ei säväytä ihan samalla tavalla kuin esim. teknossa, mutta silti kuulostaa hyvältä.

Tuosta pitää kyllä plussa antaa erikseen, että toimii pattereilla eikä akulla. Kuljetuskotelossakin (joka on muuten todella näppärän kokoinen, helppo ottaa kuulokkeet mukaan!) on erikseen se vaihtopatterin paikka, niin ei tarvi sitäkään miettiä jos matkoilla loppuu virta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom