Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli kans ostettua i30 kun sattui gigantissa käteen, huvitti testata miten pärjää Boseille. Parin tunnin kuuntelun jälkeen tullut siihen lopputulokseen ettei mitenkään (vaikka ovh yli 200€..). Isot fyysisesti, painavat, eivät läheskään yhtä mukavat päässä, jatkuva taustakohina. Tuota kohinaa ei huomaa musiikkia kuunnellessa, mutta podcasteja/videoita, joissa ei ole taustamusiikkia, kyllä. Näissä on myös aika suuri viive, selvästi videoita katsoessa huulisynkkaus menee pieleen. Enpä juuri pysty suosittelemaan, jos ei sitten hinta ole #1 kriteeri. Äänenlaatu on kyllä ihan OK ja ulkopuolisen taustamelun suodatus toimii hyvin (harmi kun itse tekevät taustakohinan..).
Edellissivulla linkkasin boset, jotka toimivat referenssinä. On BT.Boset on kieltämättä hemmetin mukavat päässä, mutta niissä on äänenlaatu aika pyllystä. Tai no kuka mistäkin tykkää, aika kireää keskiäänikihinää mun mielestä. Kai siitä saa equttamalla jonkinmoisen.
Vai saako niitä vieläkään edes bluetoothina?
Ei auta johdon kiinnitys. Vaikea arvioda hintaan nähden, kun tuo kohina häiritsee tosi paljon. Sanotaanko, että jos se ei häiritsisi, tosi hyvät :DMites tuo taustakohina kuunneltaessa johdon avulla? Kuinka hyväksi arvioisit kuulokkeet tarjoushintaansa nähden?
Edellissivulla linkkasin boset, jotka toimivat referenssinä. On BT.
Ei auta johdon kiinnitys. Vaikea arvioda hintaan nähden, kun tuo kohina häiritsee tosi paljon. Sanotaanko, että jos se ei häiritsisi, tosi hyvät :D
No jos tulee 65€ hintaan uudestaan, niin vaikea uskoa että parempaa löytyy, siis langattomana.
Mulla kyllä meni hienosti PC ja toiminut ostosta lähtien.Kävin nyt hakemassa nämä ja ihan hyvin soi. Musiikkia kuunnelessa ei huoma kohinaa mutta biisien vaihtuessa sen huomaa, ymärrän että voi vähän häiritä jotain podcastia kuunnelessa. Jostain syystä ei halua yhdistää tietokoneen bluetoothiin ollenkaan, en tiedä onko vika vanhassa usbBT jota en ole käyttänyt vuosiin. Kenelläkään muulla vastaavia ongelmia?
Edit: Jahas, ei suostu ps4 kanssakaan yhdistymään, Taitaa mennä palautukseen.
Mulla kyllä meni hienosti PC ja toiminut ostosta lähtien.
Konsoleilla ei taida toimia ollenkaan, Ear Force FAQ kertoi ettei konsolit tue tarpeeksi laajaalti Bluetoothia notta toimisi.
Juu heittäkää joku muukin kommenttia kohinasta. Kuuluu siis koko ajan, riippumatta äänenvoimakkuudesta, kytketty BT/piuha, tai siitä, onko noise cancellation päällä tai ei. Tuosta ei mainita missään revieweissä, sainko maanantai-kappaleen?
Pitäisi saada bluetooth kuulokkeet salikäyttöön edullisesti, onko suosituksia? Tuskin tulisin kuulokkeita muussa käytössä tarvitsemaan, joten kovin paljon ei kannata rahallisesti panostaa, tärkein ominaisuus olisi se että pysyvät hyvin päässä treeneissä. Muuhun käyttöön minulla on hyviä langallisia kuulokkeita. Langat ovat vaan jumpatessa pahasti tiellä ja hermot menee kun vahingossa riuhtaisee kuulokkeet korvista kesken sarjan.
Itse sain nämä äskettäin, oon tykännyt: http://inear.fi/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=123Sama juttu täälläkin, salille langattomat kuulokkeet, kohtuuhintaan? Harkitsin jopa kuppimallin kuulokkeita, olisiko siellä kategoriassa mitään järkevää tarjoolla kohtuuhintaan?