Langattomat kuulokkeet

Boset on kieltämättä hemmetin mukavat päässä, mutta niissä on äänenlaatu aika pyllystä. Tai no kuka mistäkin tykkää, aika kireää keskiäänikihinää mun mielestä. Kai siitä saa equttamalla jonkinmoisen.
Vai saako niitä vieläkään edes bluetoothina?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuli kans ostettua i30 kun sattui gigantissa käteen, huvitti testata miten pärjää Boseille. Parin tunnin kuuntelun jälkeen tullut siihen lopputulokseen ettei mitenkään (vaikka ovh yli 200€..). Isot fyysisesti, painavat, eivät läheskään yhtä mukavat päässä, jatkuva taustakohina. Tuota kohinaa ei huomaa musiikkia kuunnellessa, mutta podcasteja/videoita, joissa ei ole taustamusiikkia, kyllä. Näissä on myös aika suuri viive, selvästi videoita katsoessa huulisynkkaus menee pieleen. Enpä juuri pysty suosittelemaan, jos ei sitten hinta ole #1 kriteeri. Äänenlaatu on kyllä ihan OK ja ulkopuolisen taustamelun suodatus toimii hyvin (harmi kun itse tekevät taustakohinan..).

Mites tuo taustakohina kuunneltaessa johdon avulla? Kuinka hyväksi arvioisit kuulokkeet tarjoushintaansa nähden?

Boset on kieltämättä hemmetin mukavat päässä, mutta niissä on äänenlaatu aika pyllystä. Tai no kuka mistäkin tykkää, aika kireää keskiäänikihinää mun mielestä. Kai siitä saa equttamalla jonkinmoisen.
Vai saako niitä vieläkään edes bluetoothina?
Edellissivulla linkkasin boset, jotka toimivat referenssinä. On BT.
Mites tuo taustakohina kuunneltaessa johdon avulla? Kuinka hyväksi arvioisit kuulokkeet tarjoushintaansa nähden?
Ei auta johdon kiinnitys. Vaikea arvioda hintaan nähden, kun tuo kohina häiritsee tosi paljon. Sanotaanko, että jos se ei häiritsisi, tosi hyvät :D

Saisko jonkun muunkin mielipiteen noista kun nyt aika moni oli ne hankkinut kun en nyt ainakaan nähnyt että muualla oltaisi valitettu mistään kohinasta.

Edit; minkä pituinen se ijack piuha on?

Viimeksi muokattu:
Juu heittäkää joku muukin kommenttia kohinasta. Kuuluu siis koko ajan, riippumatta äänenvoimakkuudesta, kytketty BT/piuha, tai siitä, onko noise cancellation päällä tai ei. Tuosta ei mainita missään revieweissä, sainko maanantai-kappaleen?

Edellissivulla linkkasin boset, jotka toimivat referenssinä. On BT.
Ei auta johdon kiinnitys. Vaikea arvioda hintaan nähden, kun tuo kohina häiritsee tosi paljon. Sanotaanko, että jos se ei häiritsisi, tosi hyvät :D

Ai niin Bosella on tuo valinta että joko langattomat, tai sitten active noise cancelling mutta ei molemmat samoissa luureissa.
Se kohina tosiaan on pakollinen paha, yrittänee peittää anc:n aiheuttamia häröjä.

Kävin nyt hakemassa nämä ja ihan hyvin soi. Musiikkia kuunnelessa ei huoma kohinaa mutta biisien vaihtuessa sen huomaa, ymärrän että voi vähän häiritä jotain podcastia kuunnelessa. Jostain syystä ei halua yhdistää tietokoneen bluetoothiin ollenkaan, en tiedä onko vika vanhassa usbBT jota en ole käyttänyt vuosiin. Kenelläkään muulla vastaavia ongelmia?

Edit: Jahas, ei suostu ps4 kanssakaan yhdistymään, Taitaa mennä palautukseen.

Viimeksi muokattu:
Kävin nyt hakemassa nämä ja ihan hyvin soi. Musiikkia kuunnelessa ei huoma kohinaa mutta biisien vaihtuessa sen huomaa, ymärrän että voi vähän häiritä jotain podcastia kuunnelessa. Jostain syystä ei halua yhdistää tietokoneen bluetoothiin ollenkaan, en tiedä onko vika vanhassa usbBT jota en ole käyttänyt vuosiin. Kenelläkään muulla vastaavia ongelmia?

Edit: Jahas, ei suostu ps4 kanssakaan yhdistymään, Taitaa mennä palautukseen.
Mulla kyllä meni hienosti PC ja toiminut ostosta lähtien.

Konsoleilla ei taida toimia ollenkaan, Ear Force FAQ kertoi ettei konsolit tue tarpeeksi laajaalti Bluetoothia notta toimisi.

Mulla kyllä meni hienosti PC ja toiminut ostosta lähtien.

Konsoleilla ei taida toimia ollenkaan, Ear Force FAQ kertoi ettei konsolit tue tarpeeksi laajaalti Bluetoothia notta toimisi.

Melko varmasti siinä usbBT puuttuu joku ajuri niin johtuu varmaan siitä.

En kyllä ymmärrä miksi ei toimi PS4 kanssa piuhankaan kautta. Huviitais pistää tähän kunnon old man pakina siitä kuinka kaikki pitää tehä niin saatanan vaikeaksi ja vehkeet menee vaan taaksepäin kehityksessä ku joka vehkeelle pitäis olla eri luurit.

Kyseessä on konsolien vammaisuus, ei kuulokkeiden. Parilla kympillä saa usb-audiolähettimen jolla saa äänet pelittämään esim television kanssa.

Juu heittäkää joku muukin kommenttia kohinasta. Kuuluu siis koko ajan, riippumatta äänenvoimakkuudesta, kytketty BT/piuha, tai siitä, onko noise cancellation päällä tai ei. Tuosta ei mainita missään revieweissä, sainko maanantai-kappaleen?

Sain tänään kuulokkeet käsiini. Täytyy kyllä myöntää että tuo kohina on ainakin näin pikaisesti testattuna todella häiritsevä ''ominaisuus'', erityisesti jos musiikkia yrittää kuunnella hiljaisilla äänenvoimakkuuksilla. Huomenna voisin testailla kuulokkeita vähän enemmän ja kirjoitella laajemmin fiiliksiä.

Kohinaa on, juu, mikä on omasta mielestä jotenkin kovin kummallista. Edes halvoissa langattomissa ei ole ollut.
Toisaalta itseä se ei kovin häiritse, ellei siitä satu kirjoittamaan luurit päässä.....

Tuosta viiveestä, ainakaan sitä mulla ei ole.
Mun silmät ei ainakaan näe niin tarkasti että osaisin väittää sitä olevan. Eli kun tuota katselee:

View: https://www.youtube.com/watch?v=ucZl6vQ_8Uo

Pitäisi saada bluetooth kuulokkeet salikäyttöön edullisesti, onko suosituksia? Tuskin tulisin kuulokkeita muussa käytössä tarvitsemaan, joten kovin paljon ei kannata rahallisesti panostaa, tärkein ominaisuus olisi se että pysyvät hyvin päässä treeneissä. Muuhun käyttöön minulla on hyviä langallisia kuulokkeita. Langat ovat vaan jumpatessa pahasti tiellä ja hermot menee kun vahingossa riuhtaisee kuulokkeet korvista kesken sarjan.

Sama juttu täälläkin, salille langattomat kuulokkeet, kohtuuhintaan? Harkitsin jopa kuppimallin kuulokkeita, olisiko siellä kategoriassa mitään järkevää tarjoolla kohtuuhintaan?

Itselläni on Jabra Move bluetooth kuulokkeet ja Sonyn MDR-AS600BT langattomat nappikuulokkeet. Kummatkin toimii täydellisesti salikäytössä ja hinnat on alta 100 euron.
Elä osta Macsin kuulokkeita eivät toimi.

Pitäisi saada bluetooth kuulokkeet salikäyttöön edullisesti, onko suosituksia? Tuskin tulisin kuulokkeita muussa käytössä tarvitsemaan, joten kovin paljon ei kannata rahallisesti panostaa, tärkein ominaisuus olisi se että pysyvät hyvin päässä treeneissä. Muuhun käyttöön minulla on hyviä langallisia kuulokkeita. Langat ovat vaan jumpatessa pahasti tiellä ja hermot menee kun vahingossa riuhtaisee kuulokkeet korvista kesken sarjan.

Sama juttu täälläkin, salille langattomat kuulokkeet, kohtuuhintaan? Harkitsin jopa kuppimallin kuulokkeita, olisiko siellä kategoriassa mitään järkevää tarjoolla kohtuuhintaan?
Itse sain nämä äskettäin, oon tykännyt: http://inear.fi/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=123
Etenkin äänenlaatu hintaan on omasta mielestä bueno.
Plus näissä on BT4.0, en tiedä johtuuko siitä mutta mun puhelin näyttää jopa noiden kuulokkeiden varauksen tason.

Eiköhän nuo myös urheillessa pysy korvissa viimeistään sitten jos pistää ne siivekkeet nappeihin. Toki jotkut sangat on aina paremmat, mutta itse en tykkää pitää semmosia, ja mulla pysyy ihan pelkillä napeilla noi. Yllättävä kevyetkin nämä. Oli aikoinaan 100 euron langattomat napit, ja nämä on heittämällä paremmat. En tiedä miten vertaa sitten suosittuihin Jaybird Bluebuds X tai X2, en koskaan lopulta tilannut niitä. Niissä hinta on jo sen yli 150e.

Tuolla on noista Brainwavz BLU100 121 arvostelua niin voitte lukea onko jotain asioita mitkä voisi teidän kohdalla häiritä: http://www.amazon.com/Brainwavz-BLU...iewpoints=1&sortBy=bySubmissionDateDescending

Tuo inear.fi on myös ollut hyvä kauppa, pari kertaa tilannut jo. Nopea toimitus.

Oliko joku nähnyt näitä Jaybird x2 t500 kuulokkeen pehmusteita jossain suomessa myynnissä oli kyllä amazon ja ebayssä.Ei vain meinaa pysyä kunnolla korvissa.Ääni kyllä hyvä kun saa kunnolla korvaan.

Nappien osto edessä. Aluksi olin ostamassa noita TML laittamia kokeiluun, käyttö siis on 90% kuntosalia. Nyt ois kyllä mielenkiintoisessa tarjouksessa myös Jaybird x2 ts. 139e, joka siis kieltämättä vaikeuttaa valintaa. Kummankohan sitä ottaisi. Aikaisemmin oli Plantronics Back Beat Go2. Hienkestävyys toki ois Jaybirdeissä plussaa.
Saako complyfoameja myös noihin TML laittamiin, jos kokee tarvitsevansa?

Siis meinaatko noita Brainwavz?
Niissä tulee yhdet Complyt mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom