Langattomat kuulokkeet

Tuosta pitää kyllä plussa antaa erikseen, että toimii pattereilla eikä akulla. Kuljetuskotelossakin (joka on muuten todella näppärän kokoinen, helppo ottaa kuulokkeet mukaan!) on erikseen se vaihtopatterin paikka, niin ei tarvi sitäkään miettiä jos matkoilla loppuu virta.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten näet tämän plussana, kyllähän se on mukavaa kun on hyvä akku niin ei pattereita tarvi ostella?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan akku huomattavasti parempi vaihtoehto, jos se on tehty oikein..... täysin oikein tehtynä akun voi vaihtaa sekunneissa, ja niitä tulee mukana 2. Toista voi sitten ladata erillisenä.
Jos on kiinteä akku, menettelee vielä jos akkukesto on sitten vähintään luokkaa ~15 tuntia.
Ei tommosta patterimeininkiä kyllä jaksais. Sitten jos kuulokkeita käyttää varsin aktiivisesti, niin noita pattereitahan menee ihan saatanasti.
.... toisaalta, aina voi hankkia ladattavia "pattereita". Sitten on optiona hätävarana ostaa normaaleja mistä tahansa. Tahtoo vaan luonnostaan olla aika painavia noi patterit.

Viimeksi muokattu:
Toissapäivänä sain itse Boset käyttöön ja todella tyytyväinen hankintaan. Eipä turhaan vastamelutoimintoa kehuneet on meinaan hyvä :) Ladattavat Panasonicin Eneloopit ni ei tarvi ostella kyllä vähään aikaan normi pattereita.

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten näet tämän plussana, kyllähän se on mukavaa kun on hyvä akku niin ei pattereita tarvi ostella?

Onhan akku huomattavasti parempi vaihtoehto, jos se on tehty oikein..... täysin oikein tehtynä akun voi vaihtaa sekunneissa, ja niitä tulee mukana 2. Toista voi sitten ladata erillisenä.
Jos on kiinteä akku, menettelee vielä jos akkukesto on sitten vähintään luokkaa ~15 tuntia.
Ei tommosta patterimeininkiä kyllä jaksais. Sitten jos kuulokkeita käyttää varsin aktiivisesti, niin noita pattereitahan menee ihan saatanasti.
.... toisaalta, aina voi hankkia ladattavia "pattereita". Sitten on optiona hätävarana ostaa normaaleja mistä tahansa. Tahtoo vaan luonnostaan olla aika painavia noi patterit.

Aikalailla juurikin tuo mitä TML sanoi. Ladattavat "patteri" voi ostaa, mutta sitten kun siitä sattuu loppumaan ja on jossain lentokentällä tmv. reissussa, niin pystyy ostamaan kaupasta.
Lähinnä nyt plussana siis näin verrattuna siihen, että olisi kiinteä akku.

Joo mulla vähän karkas toi ladattavien patterien, eli akkujen, idea kun ensin kirjoitin viestin. Editoinkin perään ton että niin joo, mikäs siinä.
Oli mulla tuossa pitkään langaton pelihiirikin missä oli paristot. Tilasin sitten neljän akkupariston laturin, jonka mukana myös laadukkaat Eneloopin akkuparistot.

Eihän asia mulle kuulu, mutta mikä tuossa DNAn tarjouksessa oli hyvää?

Amazon.dessä 270€ ja jos oikein tulkkasin, niin postit ei maksa mitään... Lisäksi voi valita, että haluaako Apple vai Samsung/Android -mallin ja ottaako valkoisena vai mustana kuten DNAn tarjouksessakin. QC35, joka on siis vastaava malli langattomana, 309 €. Tämä oli ensimmäinen kauppa, joka tuli eteen kuin hain, mutta tuskin ainakaan paljon edullisemmin enää saa ellei itse tuo mukanaan Amerikasta.

Todella hyvät kuulokkeet aivan varmasti joka tapauksessa.

Eihän asia mulle kuulu, mutta mikä tuossa DNAn tarjouksessa oli hyvää?

Amazon.dessä 270€ ja jos oikein tulkkasin, niin postit ei maksa mitään... Lisäksi voi valita, että haluaako Apple vai Samsung/Android -mallin ja ottaako valkoisena vai mustana kuten DNAn tarjouksessakin. QC35, joka on siis vastaava malli langattomana, 309 €. Tämä oli ensimmäinen kauppa, joka tuli eteen kuin hain, mutta tuskin ainakaan paljon edullisemmin enää saa ellei itse tuo mukanaan Amerikasta.

Todella hyvät kuulokkeet aivan varmasti joka tapauksessa.
Hinta on hyvä. 199€ on vähemmän kuin 270€. Suomessa hinta näillä pyörii tuolla 370€ tuntumassa - joka on myös enemmän kuin tuo tarjouksen 199€.

Tosiaan kun Vinnie kirjoitti viestin ei ollut enää alennuksessa DNA:lla.

Tosiaan kun Vinnie kirjoitti viestin ei ollut enää alennuksessa DNA:lla.

Näinhän se oli... missään viestissä ei ollut hintaa, niin oli vain se DNAn nettisivu. Hyvä hinta tuo on kyllä ollut, ei voi sanoa muuta. Olisipa vielä ollut vastaavassa tarjouksessa se QC35.

Millaisella mökkylällä noi sais langattomaksi?
Harmi että vasta heinäkuussa toimitukset. Meinasin jo tilata tuossa aiemmin, juuri siksi että saisi helposti langattomat kuulokkeet esim telkkaria varten. Hyviä langallisia saa kuitenkin melko halvalla jo.

Make Any Headphones Wireless - Jack by Podo Labs

Yhdellä saa langalliset kuulokkeet kiinni mihin vaan Bluetooth lähettävään laitteeseen, mutta kahdella edes lähettävän ei tarvitse osata.
$49 + postit toi kahden setti, mutta onhan tuo pitkä aika odotella.

sebzih.gif

Varmaan vastaavia saa jo nyt, mutta tutkin tuota aiemmin ja melkosesti tuntuvat panostavan teknologiaan yms.

View: https://www.amazon.de/Version-Mpow-Bluetooth-Empf%C3%A4nger-Audioger%C3%A4te-Lautsprechersystem/dp/B00KON1JIA/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1490420699&sr=8-1&keywords=mpow+bluetooth+receiver

Mulla on vastaava töissä Peltoreissa kiinni. Hyvin pelittää. En nyt tiedä ostaisinko salikäyttöön, kun langattomia nappejakin saa suht halvalla, mutta eipähän tarvitsisi pitää mitään +5" luuria tarkussa.

Itse tilasin salille Jabra Movet, mut eihän ne meinaa pysyä päässä ja kappaleen vaihto/volumesäädin on mielestäni turhan pieni. Nämä lähtee seuraavaksi kokeiluun: https://www.aliexpress.com/item/QCY...32670175066.html?spm=2114.13010608.0.0.WWizKb

^ ja lueskelin vähän arvosteluja, tulin katumapäälle ja sain vielä vaihdettua tilauksen Verkkokauppa.comista saman valmistajan X3-malliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom