Langattomat kuulokkeet

Katsos, täällä on tällainenkin ketju. Onko jollakin suositella hyviä ~50-70€ langattomia kuulokkeita USB donglella kotikäyttöön? Mieluiten sellaiset, jossa on mikki. Minulla oli pitkään Creativen joku ~55€ headset, joka oli niin hyvä tuote, että otin sen ulkomaille mukaan Suomesta muuttaessa. Palvelivat monta vuotta, eikä mitään valitettavaa. Lopulta äänessä alkoi olla ongelmia, ja ostin tilalle Logitechin H800 headsetin, joka hajosi puolessa vuodessa. Nyt kun olen katsellut uusia, niin ilmeisesti hintaluokan pitäisi olla ~100€, eikä sielläkään ole mitään järin hyvää?

Ei tarvitse olla vastamelutoimintoa, vaan voi olla kotirauhan kannalta parempi, jos kuulee joitain naisen huuteluja.
Donglen joudut todennäköisesti ostamaan erikseen, mutta eikös tuossa noita turtlebeachin luureja ole kehuttu kovasti? Dongleja kyllä noihin löytyy erikseen, kaikkiin sopivia siis. Yhdet mitkä bongasin, oli akg:n pienet bt luurit prismassa joensuussa hyvään hintaan, jotain 50-60e, kumisella päälakisangalla (hyvät salilla), kaveri oli tommoset ostanut.

edit: oisko ollut akg y45bt?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Donglen joudut todennäköisesti ostamaan erikseen, mutta eikös tuossa noita turtlebeachin luureja ole kehuttu kovasti? Dongleja kyllä noihin löytyy erikseen, kaikkiin sopivia siis. Yhdet mitkä bongasin, oli akg:n pienet bt luurit prismassa joensuussa hyvään hintaan, jotain 50-60e, kumisella päälakisangalla (hyvät salilla), kaveri oli tommoset ostanut.

Todella suuri kiitos. Jostain syystä minua ei ole nuo Turtle Beachit napanneet, vaikka on kehuttuja. Tsekkasin tuon AKG:n mallin, ja tuo ainakin vaikutti ihan hyvältä WhatHifin arvostelun perusteella. Vaikutti siltä, että tuo sopii hyvin minun käyttötarkoituksiini, ja istuu hyvin hintahaarukkaan.

Olen sen verran pudonnut näistä, että en ole tajunnut tuota donglejen erikseen ostamista aiemmin :)

Todella suuri kiitos. Jostain syystä minua ei ole nuo Turtle Beachit napanneet, vaikka on kehuttuja. Tsekkasin tuon AKG:n mallin, ja tuo ainakin vaikutti ihan hyvältä WhatHifin arvostelun perusteella. Vaikutti siltä, että tuo sopii hyvin minun käyttötarkoituksiini, ja istuu hyvin hintahaarukkaan.

Olen sen verran pudonnut näistä, että en ole tajunnut tuota donglejen erikseen ostamista aiemmin :)

Hyvä juttu. :)
Johtuu siitä että noi turtle beachit on tökerön näköset :D Näyttää kyllä siltä että noita akg:n luureja löytyy vaan +100e hintaluokkaan jos verkosta etsii. Vähänlaisesti näistä bluetooth luureissa löytyy hyviä kuulokkeita alle 100e. Toisissa on liian pienet elementit, toisten rakenne ei kestä mitään... Maailman markkinoilta kyllä löytyy jos jonkinlaista, mutta huonosti suomesta/suomeen saatavilla.
Donglen kun ostat, valkkaa semmonen missä apt-x tuki, normaalin a2dp:n sijaan. Apt-x:llä saa paremman äänenlaadun.

Hakusessa olisi puolisolle joululahjaksi jotku langattomat kuulokkeet. Hintahaarukka 50-100€.
Kriteerit:
-Semmoiset suht isot, jotka peittää korvat.
-Toimii samsungin luurin kautta.
-Väri ei saa olla musta.

Hakusessa olisi puolisolle joululahjaksi jotku langattomat kuulokkeet. Hintahaarukka 50-100€.
Kriteerit:
-Semmoiset suht isot, jotka peittää korvat.
-Toimii samsungin luurin kautta.
-Väri ei saa olla musta.

Osaan kyllä ihan suositella näitä Turtle Beache i30 kuulokkeita, joita ehkä vielä saa Gigantista hintaan 65€. En ole hinta/laatusuhteeltaan vielä törmännyt vastaaviin, mutta nämä ovatkin ilmeisesti poistumassa myynnistä. Hence the price...

Osaan kyllä ihan suositella näitä Turtle Beache i30 kuulokkeita, joita ehkä vielä saa Gigantista hintaan 65€. En ole hinta/laatusuhteeltaan vielä törmännyt vastaaviin, mutta nämä ovatkin ilmeisesti poistumassa myynnistä. Hence the price...
Katsoin gigantin sivuilta, niin 219€ näytti olevan tuollainen malli. Hyvällä tarjouksella ovat myynneet jos olet ostanut semmoiset 65 eurolla.

Katsoin gigantin sivuilta, niin 219€ näytti olevan tuollainen malli. Hyvällä tarjouksella ovat myynneet jos olet ostanut semmoiset 65 eurolla.
Juu 219€ ne nyt on.
Oli viime viikon sen 65€, ja itse myös tuohon hintaan ostin. Pari frendiä osti myös. :D
En ihmettelisi jos tulee taas 65€ hintaan jossain kohtaa, etenkin jos varastosta vielä löytyy.

Noiden hinta ympäri nettiä on aivan random. Valmistajan sivuilla 300€, Gigantilla nyt 219€, Verkkokauppa.com 89€ mutta poistunut jo valikoimasta eikä ole varastossa. Sitten mm. Amazon UK on vajaa £120.
Julkaisussa aikanaan noiden hinta oli sen $300.

65€ hintaan oli kyllä erinomainen diili, erittäin hyvät on siihen hintaan....

Juu 219€ ne nyt on.
Oli viime viikon sen 65€, ja itse myös tuohon hintaan ostin. Pari frendiä osti myös. :D
En ihmettelisi jos tulee taas 65€ hintaan jossain kohtaa, etenkin jos varastosta vielä löytyy.

Noiden hinta ympäri nettiä on aivan random. Valmistajan sivuilla 300€, Gigantilla nyt 219€, Verkkokauppa.com 89€ mutta poistunut jo valikoimasta eikä ole varastossa. Sitten mm. Amazon UK on vajaa £120.
Julkaisussa aikanaan noiden hinta oli sen $300.

65€ hintaan oli kyllä erinomainen diili, erittäin hyvät on siihen hintaan....
Kun noin kerran noita kehutte.... Onko teillä johonkin verrata esim. tuota kehuttua äänenlaatua?

Kun noin kerran noita kehutte.... Onko teillä johonkin verrata esim. tuota kehuttua äänenlaatua?
No jos tulee 65€ hintaan uudestaan, niin vaikea uskoa että parempaa löytyy, siis langattomana. :)
Tosin PC tai esim. TV käytössä toi BT on miinus. PC:llä toki BT suht usein löytyy ainakin jos on läppäri, mut esim. työkoneeseen laitoin BT donglen kiinni kun on desktop.

Hmmh, mihin noita nyt vois verrata... ei ne nyt tietenkään mun 300€ langattomiin kuppeihin vertaa.
On noissa silti ainakin omasta mielestä erottelukykyä ihan hyvin, ja ehkä eniten basso yllätti.

Kuulokkeita tulee kuitenkin sen verran harvoin hankittua, että vaikea verrata mihinkään. Eikä ne ole samassa paikkaa mun himassa olevien langattomien kanssa että voisi vierekkäin verrata mikä tekisi tästä helpompaa.

Ehkä @Carbon osaa vastata paremmin, se sanoi että olisi "ok" eikä erityisesti mitenkään hyvä ääni musassa.
Mun musa toki usein on bassovoittoista, ja ainakin siinä toimii.

En mä noita tuohon oikeaan hintaan ostaisi, mut toi 65€ on ihan tökerön halpa hinta tämmösistä. Ehkä se tulee uudestaan tuohon 65€ aleen, sitten sanoisin että jos muutaman arvostelun luet (missä puhutaan kuitenkin äänenlaadusta) ja niissä sanotaan että on hyvä äänenlaatu, niin tuskin siinä tarvii kauaa miettiä.
Toki edelleen toi BT langattomuus on keissikohtaista että sopiiko.

Toinen asia tietty se, ettei nää mitään semmosta "puntille mukaan" kokoa ole. Saahan noita lappukuulokkeita langattomina paljon sirompia.
Itse tommosessa saliympäristössä suosin nappeja, ja meinasin ehkä noi langattomat Jaybird X2 napit siihen ostaa. EDIT: Tosin Kickstarterissa olisi myös langattomat napit, voi olla että tommoset nappaa sitten $99 hintaan. https://www.kickstarter.com/projects/decibullz/the-first-wireless-custom-molded-earbuds

Joo en mä siis 300€ kuulokkeita muuten ostelis, mutta toi 65€ oli sen verran halpa että pitä hankkia kolmet. Kyllä toi musiikin kuunteluun oikein hyvin passaa. Itselläni ei ole oikein referenssiä mihin verrata...

Joo en mä siis 300€ kuulokkeita muuten ostelis, mutta toi 65€ oli sen verran halpa että pitä hankkia kolmet. Kyllä toi musiikin kuunteluun oikein hyvin passaa. Itselläni ei ole oikein referenssiä mihin verrata...

Tätä justiinsa vähän ajoin takaa... :D nopiaan on rahat sileenä, kun 195e laittaa ensimmäisiin kuulokkeisiin joita kuuntelee. No ei sitä pety jos ei nyt ala vertailuja kovasti tekemään ;). Mukavia pelejä ne langattomat kuulokkeet on.

Tosin ei sillä etteikö oikeasti hyvistä langattomista kuulokkeista pidä maksaa pirusti.
Omasta mielestä semmonen n.300€ on alkaen hinta, jos haluaa oikeasti erinomaiset langattomat.
Langalliset on lopulta aina helposti paremmat (etenkin hinta/laatu mutta myös priimassa), mutta eihän ne ole niin mukavat. Sen lisäksi on 300€ langattomissa jo aika hyvä äänenlaatu, ja omaa korvaa ei enää tuon yli mentäessä kamalasti kiinnosta.

Näitä kuulokkeita kun ajatellaan, en varmaan edes Turtle Beach harkitsisi jos haen normaaliin hintaan.
Tähän 65€ sen sijaan en usko mitenkään että parempaa on olemassa.
Toi BT liitäntä silti on miinus, oma lähetin on aina oma lähetin. Mobiililaitteille toki optimi ja ainoa.

Toinen asia tietty se, ettei nää mitään semmosta "puntille mukaan" kokoa ole. Saahan noita lappukuulokkeita langattomina paljon sirompia.
Itse tommosessa saliympäristössä suosin nappeja, ja meinasin ehkä noi langattomat Jaybird X2 napit siihen ostaa. EDIT: Tosin Kickstarterissa olisi myös langattomat napit, voi olla että tommoset nappaa sitten $99 hintaan. https://www.kickstarter.com/projects/decibullz/the-first-wireless-custom-molded-earbuds
Nuo Jaybird X2 ostin kun olivat Black Fridayn aikaan 129$ Amazonissa. En tiedä mikä on hinta tällä kerralla.

Ei ole kyllä valittamista, tosin en noita ole vielä kovin pitkään ehtinyt käyttämään. Pysyvät erinomaisesti päässä salilla ja lenkillä. Myös äänenlaatu on hyvä. Bluetooth ei ole pätkinyt, tosin pidän ipodia taskussa joten ei sen niin läheltä pitäisikään pätkiä. Paketissa lukee että nämä ovat suojattu kosteudelta, joten ei luulisi tulevan ongelmia vaikka reilusti hikoilisikin.

Oletko varma, että oli juurikin AKG Y45 BT-versio? Piti käydä ihan tätä varten Tampereen Kalevan Prismassa, mutta eihän siellä mitään ollut. Ainoastaan Y40BLK eli tavallinen johdollinen kuulokemalli. Voi olla tietenkin kauppiaan oma tarjous/poistomyynti Joensuun Prismassa. Ostaisin heti tuolla hinnalla.

Pari kuukautta ollut käytössä Bosen allaolevat kuulokkeet:
https://www.bose.fi/FI/fi/home-and-.../soundlink-around-ear-wireless-headphones-II/

Tuossa pidempää arvostelua:
http://www.cnet.com/products/bose-soundlink-around-ear-wireless-headphones-ii/

Hemmetin mukavat päässä ja vaikka ei vastamelu-ominaisuutta ole niin hyvin mielestäni sulkevat ympäröivät äänet pois. Halusin ehdottomasti langattomat, joten vastaavat langalliset, mutta sound cancel-tekniikalla varustetut jäi kauppaan siitä syystä.

Salilla sitten halvat bluetoothit ajavat asiansa vaikka häviävät kyllä 100-0 joka osa-alueella Boseille.

Oletko varma, että oli juurikin AKG Y45 BT-versio? Piti käydä ihan tätä varten Tampereen Kalevan Prismassa, mutta eihän siellä mitään ollut. Ainoastaan Y40BLK eli tavallinen johdollinen kuulokemalli. Voi olla tietenkin kauppiaan oma tarjous/poistomyynti Joensuun Prismassa. Ostaisin heti tuolla hinnalla.
Aika varma, toki voinut erehtyäkin. Joskus jopa ärsyttäviä mainoksia ja laatikoita saadaan noista, kun ei heti tule esille, onko bluetooth vai ei koska lankojakaan ei mainoksissa näy.

Joo no 65€ hintaan erinomaiset. Paketointia myöten huokuu parin kolmen sadan euron kuulokkeiden laatua.

Viime kerralla mietin kahdesti enkä tilannut. Jäi kaivelemaan ja pakkohan ne oli laittaa tulemaan.

Tuli kans ostettua i30 kun sattui gigantissa käteen, huvitti testata miten pärjää Boseille. Parin tunnin kuuntelun jälkeen tullut siihen lopputulokseen ettei mitenkään (vaikka ovh yli 200€..). Isot fyysisesti, painavat, eivät läheskään yhtä mukavat päässä, jatkuva taustakohina. Tuota kohinaa ei huomaa musiikkia kuunnellessa, mutta podcasteja/videoita, joissa ei ole taustamusiikkia, kyllä. Näissä on myös aika suuri viive, selvästi videoita katsoessa huulisynkkaus menee pieleen. Enpä juuri pysty suosittelemaan, jos ei sitten hinta ole #1 kriteeri. Äänenlaatu on kyllä ihan OK ja ulkopuolisen taustamelun suodatus toimii hyvin (harmi kun itse tekevät taustakohinan..).

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom