Langattomat kuulokkeet

Nostellaanpa. Denonin urheilukuulokkeet päätti antautua ja uudet pitäis hommata. Onko kellään vielä kokemuksia noista Jaybirdin x2 kuulokkeista? Ovat siis ilmeisesti päivitetty versio noista bluebudseista. Hirveästi ei tuntunut suomesta kylläkään noita löytyvän. Bluebudseja löytyy mutta hifistelijänä ei pysty tilaamaan vanhaa mallia :D
Miltäs noi budsit on tuntunut pidemmässä käytössä? Kipeytyykö korvat tms?

Näköjään fitnesstukulta löytyy. Voipi olla että lähtee tilaukseen..
Kappas tommoset on tullu.
Verkkokaupassa on myös, yhtä väriä eli mustaa jopa varastossa.

Kovasti tuntuvat netissä noita X2 kehuvan, ja verrattuna edellisiin.
8 tunnin akkukestokin on jo varsin riittävä.

View: https://youtu.be/BP-HiP-LuF4

http://9to5mac.com/2015/08/19/jaybird-x2-review-video/
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2490095,00.asp

"High quality audio performance with deep bass response and bright, clear highs. Ideal for athletes who need a very secure fit for intense training."

"Without a doubt, I’m convinced that these are some of the best sounding Bluetooth earbuds you can buy."

Ihmetyttää silti toi BT versio. Tietääkö joku enemmän BT standardeista, onko joku syy miksi noissa on edelleen ainakin vanhalta kuulostava Bluetooth 2.1+ EDR? Vuonna 2007 tuotu standardi?
Eikö tuossa käytössä hyödy noista uudemmista vai täh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tilasin Aliexpressistä 11 eurolla bluetooth kuulokkeet, aikalailla samannäköiset kun Jaybirdit. Salikäyttöä kestänyt nyt reilu 3kk ja akkukin kestää n.4 tuntia. Ei mitään pahaa sanottavaa ja hyvä hinta/laatu suhde.

Kuulokkeet tuli tänään ja pitihän niitä käydä salilla kokeilemassa. Vajaat puoltoista tuntia temusin ne päässä. Kuulokkeiden mukanahan tulee siis kolme paria silikonitulppia ja kolme paria niitä pehmeitä complytulppia. Ite laitoin noi complyt ja oli kyllä mukavat. Kun musiikki soi, niin muuta ei kyllä kuulekkaan ja sehän sopii ainakin mulle. Äänenlaatu on hyvä, todella puhdas ja tasainen. Mikään osa-alue ei korostu liikaa ja bassotkin potkii ihan kivasti napeiksi. Päässähän nämä pysyy noilla comlplyillä ja sopivilla siivillä kuin tauti. Kuulokkeita on ollut vaikka minkälaisia käytössä, eikä kyllä yhdetkään (etenkään langattomat napit) ole pysyneet paikoillaan näin hyvin. Ei nimittäin tarvinnut missään vaiheessa korjailla tai asetella kuulokkeita uudelleen. Ja mukavatkin tuntuvat olevan. Tuo tulppa ei mene kovin syvälle ainakaan omaan korvaan, menee kyllä helposti useampi tunti nämä päässä. Tietysti kun kyseessä on bt-kuulokkeet niin hieman täytyy moittiakkin. Bt-vastaanotin oli tänään kuulokkeiden oikealla puolella ja puhelin oli kassissa. Jos jätin puhelimen vasemmalle puolelle niin yhteys pätki aika pahastikkin, tosin enpä ole vielä törmännyt bt-kuulokkeisiin jossa näin ei kävisi. Mutta heti kun laukun siirsi samalle puolelle vastaanottimen kanssa, niin ei ollut minkäänlaista ongelmaa. Kaikkiaan hyvä ostos, ei tarvinut ainakaan vielä katua. Niin ja tuo kova kuljetuskotelo on näppärä, voi heittää huoletta reenikassin pohjalle

Edit: Yksi todella ärsyttävä ominaisuus paljastui kyllä. Aiemmissa tämän tyylisissä kuulokkeissa kappaletta on vaihdettu painamalla toistopainiketta kaksi kertaa. No, näissähän se soittaa viimeksi soitettuun numeroon uudelleen. Aivan vitun typerä ominaisuus mielestäni

Kuulostaa hyvältä, pitää varmaan tilata.

Tilasin joku aika sitten inearista Brainwavzin BLU-100 bluetooth-kuulokkeet ja ne näyttää ainakin ulkoisesti hyvin samanlaisilta kuin nämä jaybirdit mutta hintaa niillä on vain reilu 40€. Yhtään en sitten tiedä musiikin laadusta verrattuna jaybirdiin mutta ei niitä ainakaan arvosteluissa ihan paskaksi ole haukuttu. Omaan korvaan äänessä ei ainakaan ole mitään valittamista. Ainoat erot nopealla vilkaisulla taitaa olla toiminta-ajassa joka on brainwavzeilla 4h vs. jaybird 8h ja BT versiossa 4.0 vs. 2.1+EDR. Brainwavzeissa tuli yksi pari complyjä messissä.

Vinkkinä, en tiedä onko kauaa voimassa tarjous.

Giganttilla alennuksessa tommoset: http://www.gigantti.fi/product/peli...rtle-beach-earforce-i30-langaton-headset-valk

65€ langattomat BT kuulokkeet. Kuppimalli, joissa myös aktiivinen vastamelu toiminto.
Kävin itse just nappaa työkäyttöön tommoset, eli ne on mulla ihan PC:ssä kiinni.
Mainostetaan kovasti iOS kuulokkeina, mutta toimii myös Android ja PC ainakin. Varmaan siis Mac myös mutta en ole tarkistanut....
Akun pitäisi kestää n.10 tuntia.

Valitettavasti mikkiä en ole vielä testannut joten ei käryä siitä.

Ääni on tuohon hintaan vähintään erinomainen. Bassot potkii, mutta mun korvat ei tunnista onko kuinka erottelevat. Musa kuulostaa hyvältä.
Kuulokkeita myydään Amazon UK hintaan £115, ja Turtle Beach omilla sivuilla hintaan 300€. :D
Verkkokauppa.comissa 89€ mutta poistotuote eikä valikoimassa.

Vissiin noi on oikeasti julkaisussa maksanut sen $300, kuten mainitaan myös tässä videossa:

View: https://www.youtube.com/watch?v=e4V3q4NpJEg

Eipä näitä voi kuin suositella, vaikka Bluetooth on aina Bluetooth. Ne saa myös piuhalla kiinni, mukana siis 3.5mm kaapeli.

Pelittääkö hyvin tuo vastamelutoiminto? Vai huomaako juurikaan? Ei yleisesti noissa halvimmissa vastamelukuulokkeissa kummosia ollut...

Itse tuli gigantin viime vklp aleista ostettua philips fidelio m2 kuulokkeet satkulla, noista on kyllä tykännyt.

Pelittääkö hyvin tuo vastamelutoiminto? Vai huomaako juurikaan? Ei yleisesti noissa halvimmissa vastamelukuulokkeissa kummosia ollut...

Itse tuli gigantin viime vklp aleista ostettua philips fidelio m2 kuulokkeet satkulla, noista on kyllä tykännyt.
Pitää vähän pidempään tyyppailla että osaa kunnolla vastata.
Ainakaan töissä metrin päässä istuvan puhetta ei kuule yhtään, toki tuskin kuulisi ilman vastameluakaan kun suljetut kupit ja vola vähän korkeammalla.

Tilasin Aliexpressistä 11 eurolla bluetooth kuulokkeet, aikalailla samannäköiset kun Jaybirdit. Salikäyttöä kestänyt nyt reilu 3kk ja akkukin kestää n.4 tuntia. Ei mitään pahaa sanottavaa ja hyvä hinta/laatu suhde.

Kauanko toimitus kesti? Olen joskus Aliexpressistä tilannut vaatteita ja kesti kolme kuukautta toimitus.

Vinkkinä, en tiedä onko kauaa voimassa tarjous.

Giganttilla alennuksessa tommoset: http://www.gigantti.fi/product/peli...rtle-beach-earforce-i30-langaton-headset-valk

65€ langattomat BT kuulokkeet. Kuppimalli, joissa myös aktiivinen vastamelu toiminto.
Kävin itse just nappaa työkäyttöön tommoset, eli ne on mulla ihan PC:ssä kiinni.
Mainostetaan kovasti iOS kuulokkeina, mutta toimii myös Android ja PC ainakin. Varmaan siis Mac myös mutta en ole tarkistanut....
Akun pitäisi kestää n.10 tuntia.

Valitettavasti mikkiä en ole vielä testannut joten ei käryä siitä.

Ääni on tuohon hintaan vähintään erinomainen. Bassot potkii, mutta mun korvat ei tunnista onko kuinka erottelevat. Musa kuulostaa hyvältä.
Kuulokkeita myydään Amazon UK hintaan £115, ja Turtle Beach omilla sivuilla hintaan 300€. :D
Verkkokauppa.comissa 89€ mutta poistotuote eikä valikoimassa.

Vissiin noi on oikeasti julkaisussa maksanut sen $300, kuten mainitaan myös tässä videossa:

View: https://www.youtube.com/watch?v=e4V3q4NpJEg

Eipä näitä voi kuin suositella, vaikka Bluetooth on aina Bluetooth. Ne saa myös piuhalla kiinni, mukana siis 3.5mm kaapeli.

Meinasin hakea, mutta ei löytyny lähimmäisestä gigantista vaan 19km päästä. Eli ei jaksa ainakaan tänään ;)

Meinasin hakea, mutta ei löytyny lähimmäisestä gigantista vaan 19km päästä. Eli ei jaksa ainakaan tänään ;)
Huhu kertoo että diili on vain tän viikon, eli ehkä huomenna kantsii jo poimia. :)

Kauanko toimitus kesti? Olen joskus Aliexpressistä tilannut vaatteita ja kesti kolme kuukautta toimitus.
Olisikohan ollut 3 viikkoa. Olen aika paljon tilannut tuolta tavaraa ja normaali toimitusaika on ollut aikalailla sen 3 viikkoa tai vähän alle. Viimeisimmät tilaukset on kyllä tulleet jo viikossa perille.

Huhu kertoo että diili on vain tän viikon, eli ehkä huomenna kantsii jo poimia. :)

Joo muistaakseni päättyy 6.12. Mites tuo latency? En juurikaan pelaa pelejä, mutta onko viive sen verran suuri että haittaa pelaamista? Ainakin joidenkin arvostelujen perusteella näin vieä olisi. Entä youtube videoiden tai elokuvien katselu? Sitä tulisi enemmänkin harrasteltua. Sitten tietenkin musiikki, mutta siinä viiveellä ei tietenkään niin väliä.

Joo muistaakseni päättyy 6.12. Mites tuo latency? En juurikaan pelaa pelejä, mutta onko viive sen verran suuri että haittaa pelaamista? Ainakin joidenkin arvostelujen perusteella näin vieä olisi. Entä youtube videoiden tai elokuvien katselu? Sitä tulisi enemmänkin harrasteltua. Sitten tietenkin musiikki, mutta siinä viiveellä ei tietenkään niin väliä.
No YouTube videoita tsekkailin.paljonkin niillä enkä huomannut viivettä?
Peleistä paha sanoa, en sattunut kokeilemaan ja nyt luurit on tietenkin työpaikalla... himassa kun mulla on ihan toiset langattomat kuulokkeet pelaamiseen.
Millä meinasit pelata, konsoli vai PC vai joku muu? Mulla ei ole mitään käryä toimiiko noi ollenkaan vai miten konsolilla.

Toki erona noissa esim mun himassa oleviin on se, että noi toimii BT:llä. Himassa olevilla on ihan oma lähetin. Kai tuossa voi eroa olla latenssissa.

Musa kuulostaa kyllä erinomaiselta, ottaen huomioon että 65€ noista maksoi.

No YouTube videoita tsekkailin.paljonkin niillä enkä huomannut viivettä?
Peleistä paha sanoa, en sattunut kokeilemaan ja nyt luurit on tietenkin työpaikalla... himassa kun mulla on ihan toiset langattomat kuulokkeet pelaamiseen.
Millä meinasit pelata, konsoli vai PC vai joku muu? Mulla ei ole mitään käryä toimiiko noi ollenkaan vai miten konsolilla.

Toki erona noissa esim mun himassa oleviin on se, että noi toimii BT:llä. Himassa olevilla on ihan oma lähetin. Kai tuossa voi eroa olla latenssissa.

Musa kuulostaa kyllä erinomaiselta, ottaen huomioon että 65€ noista maksoi.

Macbook pro:lla tulen käyttämään, ja OS X on tuettu. 65€ on sen verran hyvä hinta että varasin gigantista, käväsen hakemassa tänään pois kuleksimasta...

Macbook pro:lla tulen käyttämään, ja OS X on tuettu. 65€ on sen verran hyvä hinta että varasin gigantista, käväsen hakemassa tänään pois kuleksimasta...
Kyl ne sillä toimii, mainitaan näemmä ihan kuulokkeiden sivuilla.
Macille on jopa joku appi minkä voi asentaa: http://www.turtlebeach.com/iseries-support "Download the Mac Audio Hub"

Katsos, täällä on tällainenkin ketju. Onko jollakin suositella hyviä ~50-70€ langattomia kuulokkeita USB donglella kotikäyttöön? Mieluiten sellaiset, jossa on mikki. Minulla oli pitkään Creativen joku ~55€ headset, joka oli niin hyvä tuote, että otin sen ulkomaille mukaan Suomesta muuttaessa. Palvelivat monta vuotta, eikä mitään valitettavaa. Lopulta äänessä alkoi olla ongelmia, ja ostin tilalle Logitechin H800 headsetin, joka hajosi puolessa vuodessa. Nyt kun olen katsellut uusia, niin ilmeisesti hintaluokan pitäisi olla ~100€, eikä sielläkään ole mitään järin hyvää?

Ei tarvitse olla vastamelutoimintoa, vaan voi olla kotirauhan kannalta parempi, jos kuulee joitain naisen huuteluja.

Kyl ne sillä toimii, mainitaan näemmä ihan kuulokkeiden sivuilla.
Macille on jopa joku appi minkä voi asentaa: http://www.turtlebeach.com/iseries-support "Download the Mac Audio Hub"

Hain sitten kolmet :D itelle yhdet ja joululahjaksi kaksi muuta. Ihan hyviltä kuulostaa. Luulin muuten että toi noise-cancellation poistaisi taustaäänet, mutta poistaa ilmeisesti lähinnä sellaisen "hälinän". Eli nyt kotona niin puhe ja telkkari kuuluu vähän hiljempana ja "tasaisempana", mutta sateen ropina ja muu surina kuten kodinkoneet ei tule läpi. Ajattelin että näillä sais lasten huutoa vähennettyä, mutta ilmeisesti ei sentään ;)

Musiikki tuntuisi olevan ihan ok. Koitin sekä langattomana että johdolla, enkä huomannut eroa laadussa, mikä on ihan positiivinen asia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom