Saisko vähä kokeneemman konkarin apua, että mikä kamppailulaji kannattaisi valita, kun viikonloppuisin vuoden pari vanhemmat jannut tulee uhoomaan mulle, mutta eivät uskalla minulle kuitenkaan tehdä mitään koska olen ikäisiäni isokokosempi ja sitte ikätoverit saavat turpaansa, mutten uskalla mennä apuun :curs: haluaisin vähä itsevarmuutta että uskallan sanoo niille jannuille että juoksevat helvettiin hakkaamasta kavereita vain koska eivät pysty pyörittelemään oman ikäisiään.. oon miettiny tota israelilaista Krav Magaa, että saan päällekäyjän tarvittaessa maahan ja sitte tietysti jalat alle :D siinä varmaanki opetetaan puolustautumista teräaseita vastaan.. niin moni uhkaa lyödä moralla ja siinä pitää lähtee sitten perääntymään.. olisi hienoa saada se ase pois ja heittää mäkeen..
Tarkoitukseni ei ole siis vahingoittaa ketään, vaan saada vaan hyökkääjä maahan ja rauhoittumaan.. olisi vain hienoa auttaa kavereita, ettei ne ota aina turpaansa ja tietysti tarvittaessa puolustaa itseänikin :hyvä: