Tietääkö kukaan mitään Sanshousta/Sandasta?
Mitä itse olen ymmärtänyt, että kyseessä on Wushun vapaaottelutyyli?
Katsoppas tämä linkki,
http://www.kamppailulajit.net/lajikuvaukset/kungfu_sanda_lajikuvaus.html
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkö kukaan mitään Sanshousta/Sandasta?
Mitä itse olen ymmärtänyt, että kyseessä on Wushun vapaaottelutyyli?
Paljonko maksaa esimerkiksi Aikido-kurssit ja missäpäin Suomea sitä voi treenata? Kauan aikaa ollut mielessä että pitäisi alkaa jotain lajia harrastamaan, mutta ei täällä maalla mitään kursseja ole, eli mahdollista vasta sitten kun muuttaa johonkin kauemmaksi.
Kiitos paljon neuvoista. Vielä jos kehtaa kysyä tuosta kun mainitsin et mulla on erittäin huono näkö toisessa silmässä, lähes mitään en sillä siis näe. Vaikuttaako tämä siis joskus tulevaisuudessa paljonkin lisenssin tms. saamiseen? Vasemmassa silmässäni on kuitenkin ihan normaali näkö.
Pystyottelusta (kilpailumielessä) ei yhdellä silmällä tule oikein mitään, kun syvyysnäkö, ja sen takia etäisyydenhahmotus, on huono. Treenailu toki onnistuu, mutta kisaamisen puolesta painilajit olisivat parempia.Kiitos paljon neuvoista. Vielä jos kehtaa kysyä tuosta kun mainitsin et mulla on erittäin huono näkö toisessa silmässä, lähes mitään en sillä siis näe. Vaikuttaako tämä siis joskus tulevaisuudessa paljonkin lisenssin tms. saamiseen? Vasemmassa silmässäni on kuitenkin ihan normaali näkö.
Hinnat ja kaikki nuo löytää parhaiten googlettamalla tai menemällä Kamppailulajit.net-sivustolle.Ei taida tietää?
Pystyottelusta (kilpailumielessä) ei yhdellä silmällä tule oikein mitään, kun syvyysnäkö, ja sen takia etäisyydenhahmotus, on huono. Treenailu toki onnistuu, mutta kisaamisen puolesta painilajit olisivat parempia.
Pystyyko/kannattaa/yms parikymppisen vässykän aloittaa vähän vaativampaa kamppailulajia kuten vapaaottelu vaikka vain ihan kuntoilumielessä? Myös nyrkkeily on käynyt mielessä, mutta tarkotus olisi ainakin aluksi ihan vain harjoitella kunnon kohottamiseksi.
Pystyyko/kannattaa/yms parikymppisen vässykän aloittaa vähän vaativampaa kamppailulajia kuten vapaaottelu vaikka vain ihan kuntoilumielessä? Myös nyrkkeily on käynyt mielessä, mutta tarkotus olisi ainakin aluksi ihan vain harjoitella kunnon kohottamiseksi.