Lajin valinta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saatan aloittaa tavallisen nyrkkeilyn lähiaikoina. Voi olla että täällä on puhuttukin, mutta osaisiko joku sanoa tiivistetysti, että mistä osista normaalit treenit koostuvat? Mitä siellä tehdään?
Lämmittely(20 min) tekniikka osio(40 min) sparri (20 min) loppuvennyttelyt/jäähdyttelyt (10min)
Tossa esimerkki siitä minkälaiset treenit ovat karkeasti ottaen. Toki riippuu myös seurasta,valmentajasta ja kaikesta maan ja taivaan välillä,mutta ylläoleva vois olla sellanen suuntaa antava.

Tarkoitus olisi aloittaa jokin kamppailulaji esivuonna kun saan auton käyttöön..eniten kiinnostaa lyönnit/potkut, eli olisko esim potkunyrkkeily hyvä? Pituutta on n.185cm ja painan sen 80kg..Minkäänsortin kursseista ei ole kokemusta mutta säkkiä olen hakannut ihan urheilumielessä muutamia kuukausia, pari potkua osaan lähes täydellisesti:D

Tarkoitus olisi aloittaa jokin kamppailulaji esivuonna kun saan auton käyttöön..eniten kiinnostaa lyönnit/potkut, eli olisko esim potkunyrkkeily hyvä? Pituutta on n.185cm ja painan sen 80kg..Minkäänsortin kursseista ei ole kokemusta mutta säkkiä olen hakannut ihan urheilumielessä muutamia kuukausia, pari potkua osaan lähes täydellisesti:D

Käy ihmeessä kokeilemassa potkunyrkkeilyä. Ethän sä siinä mitään häviä jos alkeiskurssilla käyt kattelemassa minkälaista meno on. Ja jos ei laji tunnu mieleiseltään kokeilee jotain muuta. :)

Joku kamppailulaji kiinnostais itseäkin, mutta haluisin samalla treenata voimanostoakin. Treenit taitaa olla kyseisissä lajeissa vaan ihan erilaiset, joten oisko esim. Brassi ton kanssa ihan mahdoton yhtälö ?

Käytännöllisyys vai laatu?

On seura, joka on tunnettu hyvästä valmennuksesta ja menestyksestä. Ja on seura, joka on parempi aikatauluiltaan sekä käytännöllisempi perhe-elämän ja muun elämän kannalta. Laji on thainyrkkeily.

Ikää on 27-v, nyrkkeilytaustaa hiukan on, mutta voinee sanoa, että suurta menestymistä ei ole odotettavissa jos kilpailemaan ryhtyy.

oon 15v 160cm 50kg.Kiinnostais muay thai mut eikö niis oo joku ikäraja ku saa alottaa vai onko pelkkää urbaanilegendaa?ja onko tosta haittaa jos on näin pieni?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moro, oon nyt aatellu alkaa harastaan jotain kamppailulajia, ja eniten oon nyt kiinnostunu tuosta Thainyrkkeilystä. Oon 13 vuotta ja asun Oulussa, niin että minkälainen paikka tuo Oulu Thaiboxing Club sitten on? Sinne oon aatellu alkeiskurssille mennä.

Haluaisin löytää lajin, jossa olisi iän(19-v) puolesta vielä mahdollisuudet päästä pitkälle. Koko pienen ikäni olen liikkunut aktiivisesti, joten jonkinlaista pohjaa pitäisi löytyä lajiin kuin lajiin. Mitoiltani olen 183/77. Voimakas kilpailuvietti löytyy, joten pitkällätähtäimellä pelkkä harrastelu ei kiinnosta.

Mielellään mahdollisimman monipuolinen laji ja puntinkin pitäisi sopia kuvioihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom