Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaakos kukaan sanoa +/- puolia Goshin Jiu-Jitsusta? Ja onko kuinka hyvä pohja esimerkiksi vapaaotteluun?
Viime kurssilla olikin näemmä 16v:Onko turun finnfightersin vaparikursseilla joku ikäraja. En onnistunu löytämään seuran sivuilta infoo tästä?
Viime kurssilla olikin näemmä 16v:
http://www.finnfightersgym.fi/etusivu/93-alkeiskurssi-209
Onks tos hokutoryu jujutsus jotain ikärajaa?Ja voisko joku selostaa tost lajist jotai?:wtf:
Olisiko järkevää aloittaa uudelleen paini?
Olen 16 vuotias, syntynyt 1993.
Harrastin ennen 3 vuotta painia, mutta se loppui kun tuli muutto Helsinkiin ja täällä oli painipaikka niin kaukana joten vanhemmat eivät jaksaneet minua viedä sinne ja eivät uskaltaneet tietenkään metrollakaan päästää kun olin tuolloin 10 vuotias.
Harrastin siis painia kun olin 6-9vuotias.
Elikkä olenko liian vanha jo aloittamaan tuon lajin uudestaan?
onko täällä foorumille ketää sambon harrastajia?
Tää Krav Maga kiinnostas käytännöllisyytensä vuoks.. Onko tyytyväisiä harrastajia/ en tiedä saako tätä kysyä täällä, mutta onko kellään kokemuksia toimiko tosipaikan tullen (ja jouduitko linnaan?) ?
Itsellä kun ei tavoitteena ole niinkään näyttää hienolta, vaan pystyä oikeasti puolustautumaan, jos sitä joskus tulen tarvitsemaan. Järki löytyy kuitenkin enkä ole koskaan ollut henk koht. riitaa haastavaa tyyppiä, en ole koskaan tapellut tosi mielessä tähän 16. ikävuoteen mennessä. Sparrannut olen salilla kavereiden kanssa toki.
Tästäpä toinen kysymys johon on vaikea vastata, mutta hienoa jos joku pystyisi edes jotain sanomaan: Vaikuttaako tuo porukan psyykkeeseen siten, että "oikea" tappelu kiinnostaa enemmän?