Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Helsingistä pitäisi joku paikka metsästää...No tottaki, miks ei kannattaisi? Ei se iästä ole kiinni. Jos vain kiinnostusta ja halua on niin hakeudu vaan lähimmällä nyrkkeilysalille kyllä ne siellä valmentaa niin aloittelijoita kuin muitakin. Monet ovat aloittaneet nyrkkeilyn "vanhana" ja pärjänneet. Yhtenä esimerkkinä Bernard Hopkins joka aloitti nyrkkeilemisen vankilassa 22v vanhana (jos oikein muistan) ja hallitsi 10 vuotta keskisarjaa. Eli siitä vaan etsimään lähintä salia. Saanko kysyä mistä päin?
Ajattelin aloittaa Brasilian Ju-Jutsun.
Ajattelin aloittaa Brasilian Ju-Jutsun.
Tää ketju saattaa olla täynnä näitä, mutta nyt tarvitsisin tietoa Krav Magasta. Laji nimittäin kiinnostaisi suuresti. Ensinnäkin, kehittääkö se myös fyysistä kuntoa, onko treeneissä paljon kuntopiiriä jne? Sopiiko hyvin yhteen saliharrastuksen kanssa? Treenitaustaa on noin puoli vuotta punttista, ja pienempänä oon kokeillut miljoonia eri lajeja, eli aina olen jotain tehnyt.
e: niin ja se vielä että kamppailulajitaustaakin löytyy, judoa pari vuotta ja thaikkua vajaa puoli vuotta.
On defendokin käynyt mielessä, mutta siinä on se ongelma että sitä ei voi harrastaa omalla paikkakunnallani (siihen kaatui esim thaikku, sitä 20 kilometrin matkaa ei vaan jaksanut taittaa, varsinkaan kun ei ole vielä omaa autoa). Mutta miten nää nyt sitten tarkalleen eroaa? Tarkoitus ois nimenomaan oppia puolustamaan itseään (ja tyttöystävää) kadulla tositilanteissa, en mä mihinkään kehään ole tähtäämässä.Kokeile defendoa (lähes samaa settii, mutta pelkistettynä). Kuntopiirit sisältyy lähes jokaiseen treeniin ainakin täällä päin. Se on myös hyvin harvinaista, että jollain ei olisi treenien jälkeen paita hiestä likomärkä.
Kiinnostaako sua lyöminen, potkiminen, painiminen, salihiihtely, ase touhut vai mikä?Varmasti ketjun hauskin viesti tulee tässä. Pitäisi aloittaa joku laji, en oikein tiedä mitä mahdollisuuksia jyväskylän seudulla on? Olen tälläinen suhteellisen kankea kaveri joten hauskan näköistä se voi olla kun tällänen siellä paina..
Kiinnostaako sua lyöminen, potkiminen, painiminen, salihiihtely, ase touhut vai mikä?
Jos MMA tai BJJ kiinnsotaa, niin paras (ja ainoa) vaihtoehto koko Jyvässeudulla on Jyväskylän fight club.
www.jklfightclub.com
Salillahan tässä käydään ja aerobistakin suht reilusti tulee tehtyä. Kiinnostaisi vaan aloittaa joku uusi laji, ehkä potkiminen, paini ja lyöminen on ne "sydäntä" lähinnä olevat..
Kuten JanneM aikaisemmin laittoi niin BJJ ja vapari löytyy JKL Fight Clubista. Sitten on alueella vielä thaiboxinkii JTBC:ssä, joka on samoissa tiloissa kuin fight clubi. Myös löytyy Jigotai jossa on muunmuassa potkunyrkkeilyä ja sitä käydään vissiinkin tuolla Kuokkalan Graniitissa. Ja jos pelkkää nyrkkeilyä haluaa niin Jyväskylän Nyrkkeilijät ja myös Jyväskylän työväen nyrkkeilijät, mutta sille en löytänyt nettisivuja. Toivottavasti noista on jotain apua.