Stanoman sanoi:Maastavetotankoon olen aika usein jättänyt kiekot lojumaan, usein myös kyykkytankoon. Tämä nyt vähän vaihtelee.
Hieno homma :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Stanoman sanoi:Maastavetotankoon olen aika usein jättänyt kiekot lojumaan, usein myös kyykkytankoon. Tämä nyt vähän vaihtelee.
Sama täälläkin. Kuuntelin kerran saliohjaajaa, kun hän tutustutti uutta käyttäjää laitteisiin ja samalla neuvoi suoritustekniikkoja. Kun he lähtivät penkiltä pois, ohjaaja sanoi ihan erikseen:"Ja sitten treenin päätyttyä meillä on aina otettu omat painolevyt pois telineeltä ja viety ne säilytystelineisiin." Tällä tavalla jo ensikävijät "kasvatetaan" kunnon salikäyttäjiksi.FINSGT sanoi:Tottakai tyhjennän tangot/laitteet millä olen tehnyt.
Meänki salilla näyttää toimivan tuo "sisäkuri", sillä lähes aina kun menee treenaamaan niin painot on siellä missä pitääkin. :thumbs:
X-man sanoi:Jos painot on tangossa, tarkoittaa se todellakin sitä että homma on vielä kesken. Vitutti aikoinaan kun kävi kaupungin salilla ja kesken kyykyn tai penkin joku meni repimään painoja veke tangosta jos itse oli vaikka varmistamassa kaverille salin toisella puolella. Onneksi se on taaksejäänyttä elämää se.