Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Panen.

Lähinnä sen takia, että muut salilla olijat ymmärtävät, että nyt lopetin ja laite on vapaa käytettäväksi. Toinen syy on, että etenkin naisihmisten varmaan aika vittumaista alkaa kyykkytangosta purkaa pois lähes 100kg lastia. :(

Sitä paitsi salin seinällä lukee "otathan painot pois telineistä käytön jälkeen". Minusta se kuuluu jo hyviin käytöstapoihin, että sääntöjä noudatetaan.

Ainoona erona täytyy todeta että rakastan järjetystystä salilla.. Koti onkin sitten toinen juttu :nolo: ...

Sama täällä. :D

Mutta jos Cutler jaksaa nostaa levyt ja hanttelit takaisin telineisiin niin luulis että ne "vitun kovat" lähisalilla treenavat jaksaa kans.

Prässissä oon usein nähnyt jonkun kovassa kondiksessa olevan punttimimmin tekevän sarjaa kelkalla tai sitten kelkka+20kg lämmittelynä ennen kyykkyä. Myös itse reisilihasta kuntouttaneena voin sanoa että jonkun tärkeän/ison lihaksen revettyä niitä 50kg levyjä ei tosiaan ole kivutonta nostella. :curs:

Kyllä painot laitetaan aina paikoilleen, ja joskus jopa selvitellään telineissä olevaa sotkua (20/10/5/2,5/1,25-kiekot sekaisin jne). Vain scott-tankoon jätän painot, kun ei kukaan tyhjällä kuitenkaan verryttele. Penassa ja kyykyssä tyhjä tanko on hyvä signaali käytettävyydestä.

PS. Wyldeclone: Vain kerran...

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Mutten ole koskaan laittanut saati sitten jättänyt painoja vehkeisiin.

Kyllä se on hyvä merkki siinä scotissakin, ettei sitä kukaan käytä jos siinä ei ole niitä levyjä tangossa. Se on myös hyvä merkki siitä, että scotissa on sopivat painot itelle, jos ei niitä jaksa laittaa siihen tai ottaa pois, niin on kyllä liian isot painot sillon treenata myöskin sitä hauista. Ja ite joskus ku alottelin, niin jaksoin tehdä just ja just 10 toiston sarjoja sillä pelkällä tangolla, eli kyllä silläkin varmaan joku voi tehdä...

Kaikki laitan aina takaisin - käsipainot oikeaan järjestykseen ja kiekot lähimpään telineeseen. Näen punaista aina kun joku jättää prässiin 50kg kiekot "lämppäpainoiksi", mulle ne on aivan liian isot eikä toivoakaan että saisin niitä itse liikkumaan mihinkään suuntaan :curs:

Joo toi on kyllä ärsyttävää, mutta ite jätän meiän salilla prässiin aina ne 50 kiloset vaan sen takia, koska meiän salilla on kaks prässiä. Se missä on ne 50 kiloset aina kiinni on sellanen missä kelkkakin painaa jotain 60 kiloa. Sitten siellä on sellanen kevyempi prässi mikä on aina tyhjänä.

Ehdottomasti laitan paikalleen omat painot, mutta jos tangossa oli jo valmiiksi painoja niitä en jaksa laittaa paikalleen. Ottaahan se päähän kun kerran oli jätetty 200kg jalkarässiin, mutta kyllähän siellä jonkun verran saa olla aina painoja pohjalla.

Levypainot tulisi myös laittaa telineisiin omille paikoilleen. Ärsyttävää jos vaikka se haluamasi 15kg kiekko on siellä telineen viimeisenä ja päällä on hajanainen satsi 20, 5, 2.5 ja vaikka 10kg levyjä. Siinä sitten alat niitä puljailemaan. Meidän salilla muutenkin porukka jättää kamat hujan hajan, jopa lehtiä ei viitsitä viedä takaisin telineisiin vaan ne jätetään salin lattialle lojumaan! Helsingin hotgymin asiakkaat, hävetkää ja korjatkaa tapanne!

Laitan käyttämäni painot takaisin telineisiin. Tosin levypainot saatavat mennä eri telineeseen, kuin mistä alunperin olivat, sillä en jaksa kuljettaa salin toiselta puolen hakemiani 2.5kg:n lättyjä sinne, mihin aiemmin ollut kuntoutusvuoro on ne jättänyt. Käsipainot pyrin laittamaan myös pareittain, vaikka vain toista olisin käyttänytkin. Ristitaljassa poistan vielä käyttämäni kahvan.
Selänojennuksessa en aina poista painopalleroita niskalängistä, koska ne ovat kaikkien helposti poistettavissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pyrin laittamaan painot takaisin, mutta totuuden nimissä joskus kyllä jää laittamatta.

Periaatteesta mua silti vituttaa, kun jotkut jättää tonnikaupalla levyä jonnekin kyykkytankoon tai jalkaprässiin ja sitten niitä saa vartin purkaa. Voisi jättää yhden toiston ottamatta ja säästää voimia sen verran, että jaksais itse edes ottaa painot pois "laitteesta".

// ShoGun

Ärsyttää kun meidän salilla on jatkuvasti painot tangoissa ja levällään. Kivaa kun ei sitten tiedä onko siinä joku tekemässä jotain vai ei. Itse kyllä tietysti laitan painot paikalleen... Vaikka samapa tuo olisi ne jättää kun lähes kaikki muutkin jättävät. V*ttu. Monesti olen katsonut kun tyypit tekee jotain hauiksia tai maastavetoa ja sitten vaan jättävät ne tangot painoineen lojumaan lattialle ja häipyvät salilta. Salin käyttäjäkunta on kyllä sellaista että luulisi näitten tajuavan näinkin yksinkertaisen asian mutta ei näköjää.

Ärsyttää kun meidän salilla on jatkuvasti painot tangoissa ja levällään. Kivaa kun ei sitten tiedä onko siinä joku tekemässä jotain vai ei. Itse kyllä tietysti laitan painot paikalleen... Vaikka samapa tuo olisi ne jättää kun lähes kaikki muutkin jättävät. V*ttu. Monesti olen katsonut kun tyypit tekee jotain hauiksia tai maastavetoa ja sitten vaan jättävät ne tangot painoineen lojumaan lattialle ja häipyvät salilta. Salin käyttäjäkunta on kyllä sellaista että luulisi näitten tajuavan näinkin yksinkertaisen asian mutta ei näköjää.

Samaa meinasin kirjoitella. Tuntuu että treenaajat ovat niin vi*** laiskoja että eivät jaksa laittaa niitä painoja paikalleen.

Pyrin laittamaan aina painot paikalleen. Joskus oon vähän kujalla ja en muista heti ottaa painoja pois lopetettuani jotain liikettä, vaan käyn niitä sitten jälkikäteen repimässä poies. Meiän salilla on painot hujan hajan painotelineissä mutta se ei haittaa koska painotelineitä on muistaakseni 12kpl suht pienellä salilla ja kaikki telineet täynnä painoja, jos ei ekassa telineessä ole tarvittavaa painoa käden ulottuvilla niin hakee sitten jostain toisesta.

Tietenkin.

Itse asiassa en ole nähnyt salillani kenenkään jättävän painoja tankoon tai laitteeseen.

pyrin kyl laittaa aina paikalleen ja ottaa pois laitteesta...välillä menee hermo kun menee salille ja heti ekana joutuu ruveta purkaa jostain painoja pois..:curs:

Totta munassa laitan painot takaisin omille paikoilleen sarjojen jälkeen. Mielenkiintoista, kuinka periaatteessa näinkin pieni asia saa aikaan melko huomattavan vitutuksen. Ehkä painojen tankoon jättäminen suorituksen jälkeen rikkoo salietikettiä niin paljon, että se tuntuu lähes maailmanlopulta ja henkilökohtaiselta loukkaukselta joka kerta kun näin tapahtuu.

Yhellä salilla jossa käyn välillä vieläkin, oli seinässä lappu jossa luki: "Äitisi siivoaa täällä, voit jättää painot hujan hajan"

Valitettavasti tämäkään nerokas käänteistä psykologiaa/syyllistämistä hyödyntävä statementti ei tehonnut kaikkiin. Kyseisellä salilla jotkut nimittäin jättävät muiden iloksi toistuvasti 200+ rautoja mavetankoon:david:

Tietenkin.

Itse asiassa en ole nähnyt salillani kenenkään jättävän painoja tankoon tai laitteeseen.

Voinko alkaa käymään teidän salilla? :D
Sekin on huono tekosyy sanoa että "ei minun niitä tarvitse pois ottaa kun edellinenkin oli jättänyt" Eikä myöskään "jätän tähän nämä 400kg kiekot sillä eihän kukaan tee prässiä näin pienillä painoilla"
Ainakin "omalla" salilla käy jengiä laidasta laitaan ja joillekkin se pelkkä tanko/tyhjä prässi on jo riittävästi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom