Laitatteko salilla painot paikalleen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
47
Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.

Onpahan itseltäni silloin tällöin treenistä väsyneenä jäänyt tekemättä. Erityisesti tahtoo laiskottaa irrottaa kiekkoja maastavetotangosta.

Kyllä ne siellä maassa pysyy vaikka niitä ei telineisiin pistä eli en yleensä.

Olen muiden hyvää hyvyyttä hyväksikäyttävä hyväkäs.

Olen laittanut alusta asti kaikki painot telineisiin. Ei ole tullut asiaa sen kummemmin mietittyä. Nykyisellä salillani porukat jättää painot ja tangot miten sattuu ympäriinsä, ja eihän tuo mukavaa ole ensin "siivota" toisten jälkiä ennenkuin pääsee itse tekemään.

Tietysti. Jos ei ole telineissä sillä hetkellä tilaa, niin sitten vaikka seinän viereen siististi. Tuskin mikään ärsyttää salilla enemmän kuin laitteisiin jätetyt painot :curs:

Laitan AINA kaikki käyttämäni käsipainot, tangot, painolevyt ja muut tarvikkeet takaisin sinne, mistä olen ne ottanutkin. Se on itsestäänselvyys! Jos näen jonkun jättävän painolevyt pysyvästi laitteeseen - huomautan siitä ystävällisesti. Jos kaikki salillakävijät olisivat itsekkäitä kusipäitä, niin jokainen treeni olisi maastavetotreeni ja punttisali muistuttaisi enemmän temppurataa kuin salia. :rolleyes:

Tomi saako prässiin jättää molemmille puolille yhet kiekot?

Originally posted by wbb
Tomi saako prässiin jättää molemmille puolille yhet kiekot?
Jos painolevyt on 50-kiloisia, niin ei helvetissä saa. Joillekin tytöille on 25-kiloisten painolevyjen pois ottaminen jo työn ja tuskan takana.

Juu, minäkin pyrin laittamaan aina painot paikalleen. Pelkästään sen takia että seuraava tietää ettei mulla ole siinä sarjaa kesken, jos ei ole itse sattunut kyttäämään millon lopetan sarjan.

Itse olen liian monta kertaa joutunut kysellä muilta salilla olijoilta että tekeekö tässä joku kun on esim. prässissä painot vielä paikallaan. Ja liian monta kertaa vastaus on ollut ettei ole kenenkään siinä nähnyt tekevän mitään. Painot perkele paikalleen AINA! :curs:

Ja tosiaankin ei ole kivaa alkaa roudaamaan painoa pois, varsinkin jos siinä on edellisen sarjan tehnyt joku rotevamman kokoinen kaveri ISOILLA painoilla. On meinaan jonkin verran työtä tälläsellä riisitikulla pelkästään saada sellaset esim. 25kg-kiekot pois telineestä. Vituttaa moinen rehkiminen ennen omia sarjoja...

Tehkää nyt hyvät ihmiset muille reenaaminen mukavammaksi ja laittakaa painot aina paikoilleen sarjan jälkeen

a) se on merkki että on lopettanut ja että muut voivat tulla
b) säästää seuraavan vaivaa ja hermoja
c) ei luulisi olevan niin kauhea vaiva pienen huilitauon jälkeen nostaa ne kiekot takaisin paikoilleen, ettehän itsekään välitä jos joudutte toisten jälkiä siivoamaan. Amen

-edit- tomi tuossa edellä jo sai kakaistuksi saman asian. :) Hjelppikää siis meitä heiveröisiä "tylleröitä" ja ottakaa kiekot suosiolla pois

Kyllä mä rinnastan ton painojen telineisiin laiton melkeimpä wc-pytyn vetämiseen. Painot siis telineisiin.

Kerran jätin 20kg levyt prässiin ja sen jälkeen siihen tuli joku tyttönen ja ihmeissään katseli niitä painoja ja lähti pois. Sen jälkeen mulla oli todella :david: olo.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mielestäni sali pitää jättää siihen kuntoon, kuin itse haluaisi sinne mennä seuraavaksi. Eli telineisiin ne painot.

Itse käyn pienellä taloyhtiön salilla, missä saa sotkun aikaiseksi jo jättämällä kyykyn aikana käytetyt levyt hajalleen. Pikkuisen ottaa päähän kun joku päästää avaimillaan ulkopuolista porukkaa sisään ja sitten on koko paikka sotkussa, kun pojut ei "muista" purkaa edes haukkaritankoaan... :rolleyes:

Aina laitan painot telineisiin ja käsipainot ym. paikalleen.
Siitä myös toiset treenaajat tietää, että lopetan ko. liikkeen tekemisen ja seuraava voi tulla minun jälkeeni tekemään ko. paikalle.

Itseäni ärsyttää todella paljon sellaiset kanssatreenaajat, jotka jättää painot tankoihin ja lähtee noin vain etenemään seuraavaan liikkeeseen. :curs:

Re: Panetteko salilla painot paikalleen

Originally posted by DOMS man
Panetteko salilla joka kerta painot paikalleen telineisiin.

Tottakai. On varmaan mukavaa jonkun 45 kiloisen naisen nostella esimerkiksi 50 kilon kiekkoja pois prässistä. Hävetkää te väärintekijät!

Painot paikoilleen aina treenin jälkeen laitan!

Juu,laitan myös AINA painot takaisin telineisiin.Meidän salilla on yks semmonen kävijä,mikä jättää painot melki joka paikkaan.Eikä usko vaikka kuinka sanoo...eihän se mua niin kauheesti haittaa,mutta muijan ei oo kiva purkaa prässistä 400 kiloa romua pois!

Jaksan laittaa käyttämäni painot takaisin ja vituttaa kaikki jotka jättää ne muiden haitoiksi. Usein tuntuu että joidenkin tyyppien pitäisi varmaan ottaa äiti mukaan salille kun eivät itse kykene korjaamaan jälkiään.

Kyllä laitan, tosin läheskään kaikki sitä ei tee tuolla salilla missä käyn, oikeastaan hyvin harvat.
eilen joku vei 20kg painot mutkatankoon(sellaiseeen missä hauista yleensä tehdään) ja teki sillä jotain "kulmasoutua" ilman kulmaa tosin, jätti siihen sitten.
:david:

jalkaprässiin jos on joku tulossa kysyn yleensä että "paljon jätän" ettei tarvi nostella turhaan pois, eikä toisen takaisin.

Sehän nyt on selvä, että painot pitää aina laittaa paikoilleen. Ei mee jakeluun, miten se voi olla niin monille niin vaikeeta....

On nää lapsukaiset varmaan tottuneet siihen, että kotonakin äippä korjaa lelut perästä, antaa lojua siinä vaan :thumbs:

Laitan painot aina paikoilleen.
Ärsyttää todella paljon jos näkee jonkun jättävän levyt telineisiin tai painot pitkin lattioita. :wall:

Käyn semmosella salilla jossa osa painoista on lattialla jalkaprässin vieressä ja toiset taas telineessä. Itse kyllä laitan omat romuni takaisin sinne mistä otin mutta en kyllä rupea toisten jälkiä siivoamaan. Yleensä prässissä on 25kg kiekot joihin lisään painoa sitten omiin sarjapainoihini, mutta kyllä ne 25:set saa sinne jäädä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom