Juu, minäkin pyrin laittamaan aina painot paikalleen. Pelkästään sen takia että seuraava tietää ettei mulla ole siinä sarjaa kesken, jos ei ole itse sattunut kyttäämään millon lopetan sarjan.
Itse olen liian monta kertaa joutunut kysellä muilta salilla olijoilta että tekeekö tässä joku kun on esim. prässissä painot vielä paikallaan. Ja liian monta kertaa vastaus on ollut ettei ole kenenkään siinä nähnyt tekevän mitään. Painot perkele paikalleen AINA! :curs:
Ja tosiaankin ei ole kivaa alkaa roudaamaan painoa pois, varsinkin jos siinä on edellisen sarjan tehnyt joku rotevamman kokoinen kaveri ISOILLA painoilla. On meinaan jonkin verran työtä tälläsellä riisitikulla pelkästään saada sellaset esim. 25kg-kiekot pois telineestä. Vituttaa moinen rehkiminen ennen omia sarjoja...
Tehkää nyt hyvät ihmiset muille reenaaminen mukavammaksi ja laittakaa painot aina paikoilleen sarjan jälkeen
a) se on merkki että on lopettanut ja että muut voivat tulla
b) säästää seuraavan vaivaa ja hermoja
c) ei luulisi olevan niin kauhea vaiva pienen huilitauon jälkeen nostaa ne kiekot takaisin paikoilleen, ettehän itsekään välitä jos joudutte toisten jälkiä siivoamaan. Amen
-edit- tomi tuossa edellä jo sai kakaistuksi saman asian.
Hjelppikää siis meitä heiveröisiä "tylleröitä" ja ottakaa kiekot suosiolla pois