Mikö on kun ei dietti pure? :curs:
Eli söin tossa kesänlopusta eteen päin noin 3000kcal päivässä, tulokset rymis ylöspäin ja lihasmassaa tuli. Lopussa tietysti sit alko tahti hidastuu ja alko rasvaprosenttiki nousta. Missää vaiheessa en siinä kunnossa ollu, et paidanläpi huomais tuon saadun läskin kuitenka.
Kuukaus sitte alotin diettailun, laskin kalorit alkuu 3000 => 2500 ja viikon päästä sitte 2500 => 2000kcal. Eli kolmisen viikkoa oon nyt syöny tolla 2000kcal päivässä tyylillä. Dietti on kuitenki toiminu yllättävän huonosti :wtf:
Reeniä oon jatkanu tuttuun tapaan, toistomäärät oli noina ekana 2viikkona kympit ja nyt ollu 15. (jatkanu siis normaalia sarjapituuksien kierrätystä) Aerobista en oo päässy harrastaa, kyse ei ole siitä ettenkö jaksais aamulla herätä HIIT reenejä kiskomaa tai etteikö huvittais. En tiiä mistä johtuu, mut jos laitan itteni hengästymään kunnolla ni alkaa hengitystiet tuntumaa tosi pahalta. Tää ongelma on ollu täs syksyllä. Oon kahteen ootteesee sairastellukki sen takia, etten oo välitäny siit tunteest vaa jatkanu aerobista. Päätin kokeilla nukkuu 5yötä jossain muualla ku omassa sängyssä, koska tuntuu et aamusin on ain tunkkanen olo.
Eikö ton syömispuolen pitäs silti aika tehokkaasti toimia, vaikka aerobinen puuttuuki?