Hei. 20 kiloa painoa takanapäin, aikaa mennyt 2 vuotta. Ollut välillä suvantovaiheita jopa kuukausia, vuoroin taas 2kk treeniputki jne.
Painoa nykyisellään 122 kg. Ikää 29v. Pituutta varressa 180 cm.
Päivän syömiset, keittoja, laatikkoja yms.
Aamulla kaurapuuroa+30g heraproteiinia
Lounas esim. Makaroonilaatikkoa 400g
Pari ruisleipää juustolla, mehua/vettä pari lasia
Päivällinen: useimmiten sama kuin kuin lounas, sinkkutalous eikä ruoanlaitto ole varsinainen intohimo.
Iltapalana välillä kanamuna-kinkku-ruisleipiä pari TAI muromysliä ja jogurttia TAI maustamatonta jogurttia pakastemarjojen kera
Salaattia ei tule syötyä ihan päivittäin, usein teen isomman satsin salaattia ja syön sitä 2-3 pv eli puolet viikosta yleensä ilman kasviksia. Salaatti on AINA sama, kurkku-kirsikkatomaatti-feta-jäävuorisalaatti, siihen päälle oliiviöljyä ja kevytsalaattikastiketta. Treenipäivänä heraproteiinia menee se 3×30g.
Satunnaisesti menee myös rahkaa ja raejuustoa.
Ei ole mitään hajua syönkö liian paljon vai liian vähän. Inbody mittaukseen olen menossa viikon sisään, jospa siellä sitten selviäisi luotettavammin kulutus.
Onko seuraavanlainen ohjelma kuinka fiksua:
Ma- treeni
Ti- 5 km kävely
Ke- treeni
To-5 km kävely
Pe- treeni
La-lepo
Su-lepo
Treeni tällä hetkellä yksijakoinen, G6. Tarkoitus olisi vaihtaa lokakuun jälkeen ohjelmaa, siihenkin vinkkejä kaipaisin, mikä olisi hyvää jatkoa Golden sixille. Nyt olen 2 viikkoa noudattanut em. Ohjelmaa ja kiitos lihasmuistin, pala kasvaa pikkuhiljaa.
Penkkiä teen 3×70kg, kyykkyä 4×40kg(polvet eivät oikein kestä isompia painoja) , hauista tangolla eli 3×20kg, ylätaljalla olen korvannut leuanvedon, siinä painoa 60kg, pystypunnerrus 4×30kg. Parina viime kertana oikea olkapää vihoitellut, voi olla että pystypunnerrukselle tarvisin korvaavan liikkeen.
Eli olenko oikealla tiellä, matkalla kohti kreikkalaisen patsaan raameja, vai mitä viilauksia tekisin? Kivaa olisi kun läskin alta kuoriutuisi joskus tulevaisuudessa lihastakin.
Kävely auttanut myös kipuilevaan alaselkään ja vasta todettuun astmaan. Painotavoite on siinä 90-95 hujakoilla. Ei ole mitään aikarajoitteita.
Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata onko tässä mitään järkeä