Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voisko tästä ollu apua dietillä?
Kuulemma tehokas rasvanpolttaja. "Poltat puolen tunnin aikana jopa yli 600kcal, joka vastaa 10km juoksulenkkiä."
katso liitettä 74745
http://glamouretto.valmiskauppa.fi/infrapunasaunateltta-p-838.html
Kattele vielä viikko, voi pudota useampi kilo sitten. Sen jälkeen sitten johtopäätöksiä/muutoksia.
Ei ole merkitystä, muuta kuin sen verran, että pitääkin juoda paljon. Pysy tosiaan samalla linjalla vielä toinen viikko, ja tee sen jälkeen tarvittaessa muutoksia. Uskoisin, että viikon sisään heilahtaa painokin alaspäin.Näin se varmaan täytyy tehdä. Voisko tolla vedällä olla jotain merkitystä kun sen verran tulee sitä juotua että päivisin pakki semi turvoksissa ja kokoajan ravataan vessassa :D
Mikä sulla on -Teemuki tavote? Itse aika samoissa painoissa ja vittu että ahdistaa tää olo :D
WOW ittellä viikossa tippunu kilo.. :D14 päivää takana ja 104->99.8kg. Tästä on hyvä jatkaa.
Varmaan kyseistä aihetta on käsitelty jo aiemminkin näillä foorumeilla, mutta kysynpä silti. Eli laihdutuskuurin aikana ei oo fiksua treenata isoilla painoilla ja lyhyillä sarjoilla, vaan kevyemmillä painoilla ja pitkillä sarjoilla (esim. 12-15 toistoa)? Dieetin aikana raskailla painoilla treenaaminen saattaa aiheuttaa lihaskatoa? Näin oon kuullut.
Varmaan kyseistä aihetta on käsitelty jo aiemminkin näillä foorumeilla, mutta kysynpä silti. Eli laihdutuskuurin aikana ei oo fiksua treenata isoilla painoilla ja lyhyillä sarjoilla, vaan kevyemmillä painoilla ja pitkillä sarjoilla (esim. 12-15 toistoa)? Dieetin aikana raskailla painoilla treenaaminen saattaa aiheuttaa lihaskatoa? Näin oon kuullut.
Millainen kunto alle 180 senttiselle 80kg kiloa 10 % rasvoissa on?