Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onkos Mika jo siirtynyt uudelle Classicille? Jos oot, niin kertoisitko vähän, mitä tykkäsit Maken saliin verrattuna? :) Oon tässä vähän pähkäillyt tota salin vaihtoa, mulla onkin tainnut kasvaa juuret tonne Maken salille kun tuntuu, että se on vähän niinkun toinen koti mistä ei haluu muuttaa pois :D

En oo vielä siirtyny. Vähän sama juttu itelläkin ettei Makelta niin vaan lähdetäkään :) Varmasti hyvä sali tuo classic olisi, mutta ei ole tullut vastaan mitään mitä tarvitsisin jota ei jo Makeltakin löydy.
Tuttujakin muodostunut noista Maken kävijöistä niin ei täs nyt vielä varmaan siirtoa tehdäkään :)

jotenkin ei anna hyvää kuvaa koko touhusta, kun eivät anna ihka ensimmäistä treeniä ilmaisena tutustumisena.
Antavat kylläkin vastineeksi kertakäynnistä magneettikortin (6€) ilmaiseksi, mikäli ostaa myöhemmin kuukausikortin. Lisäksi kanta-asiakkaat saavat alennusta kk-kortista, kun alennuskorttiin kertyy riittävästi leimoja.

...ja eipähän tarvitse sitoutua yhteenkään määräaikaiseen sopimukseen tai maksaa ainuttakaan liittymismaksua, kuten eräillä muilla saleilla täytyy.

Ngv sanoi:
Sama vika täällä. Sali on minulle pyhä paikka aivan kuin toinen koti ja olen yleensä aina lojaali salilleni. Kuitenkin tein itse noin vuosi sitten ihan hyvän ratkaisun kun siirryin CG:lle. Makesta en niin paljoa tiedä, kun en ole käynyt kuin kaksi kertaa, mutta jotenkin ei anna hyvää kuvaa koko touhusta, kun eivät anna ihka ensimmäistä treeniä ilmaisena tutustumisena. CG:llä kuten muissakin hyvissä saleissa tajutaan, ettei ne laiteet yhdestä kerrata tai kahdesta miksikään kulu. Tule ainakin testaamaan, kunhan sali on valmis. Lupaan, että CG ei jätä ketään kylmäks!

Niin, voihan siellä ainakin käydä tutustumassa :)

En oo vielä siirtyny. Vähän sama juttu itelläkin ettei Makelta niin vaan lähdetäkään :) Varmasti hyvä sali tuo classic olisi, mutta ei ole tullut vastaan mitään mitä tarvitsisin jota ei jo Makeltakin löydy.
Tuttujakin muodostunut noista Maken kävijöistä niin ei täs nyt vielä varmaan siirtoa tehdäkään :)

Samma här! En mäkään usko, että vaihdan vaikka CG oliskin upeempi ja hienompi sali muuten. Makella mua pitää lähinnä se kiva henki, mukava henkilökunta ja tutut naamat sekä toimiva kalusto :)

Makella mua pitää lähinnä se kiva henki, mukava henkilökunta ja tutut naamat sekä toimiva kalusto :)
Siinäpä se on kaikki kiteytettynä, mikä tekee tuosta salista loistavan. Sama viihtyisä ilmapiiri ja henkilökunta oli jo vanhalla Maken salilla, nyt vain muuton myötä saatiin isommat tilat ja paremmat "työkalut".

Nyt on Lahdessa asuttu jo reilut pari viikkoa mutta salille en ole vielä ehtinyt. Kävin kuun alussa tsekkaamassa pikaisesti miltä Clasicci näyttää tuossa rautatieaseman kupeessa ja ihan ok:ltahan se näytti vaikka sali oli kyllä tosi pienen tuntuinen ja remppa oli silloin vielä kesken. Pitäisi varmaan käydä uudestaan. Duunista saa ainakin suhteellisen edullisia lippuja Gym1:lle joten voisi senkin käydä tsekkaamassa. Mitenkäs siellä pystyy vapailla painoilla reenaamaan? Ja missä kohti se Make on Vesijärvenkadulla? Itse asun tässä mäen päällä parin korttelin päässä Aleksanterinkadusta.

Ja missä kohti se Make on Vesijärvenkadulla? Itse asun tässä mäen päällä parin korttelin päässä Aleksanterinkadusta.

eli vesijärvenkatu 29 on kolkan kadun jälkeen kun aleksilta käännyt vesijärvenkadulle. eniro auttaa tässäkin. ennen lahdenkadun ja vesijärvenkadun risteystä. aleksilta noin 700-900metriä

Pitkään mietin tämän viestin kirjoittamista ja sen mahdollisesti aiheuttamaa spekulointia siitä, kenen pitäisi tehdä ja mitä, mutta menkööt. Kyse on varsin pienistä asioista, mutta lopulta kuitenkin niin tärkeistä. Enkä nyt osoita ketään sormella vaan muistin virkistämiseksi tuon asian esille.

Elkää hyvät ihmiset raiskatko niitä taljoja, kun treenaatte. Ne eivät yksinkertaisesti ole tarkoitettu kestämään armotonta repimistä vaan hajoavat (ja samalla myös loukkaantumisriskit kasvavat). Sitä varten on vapaat painot jos on pakko tinkiä tekniikasta ja liikutella isoja rautoja. Lisäksi niiden vaijereiden vaihtaminen on vittumaista hommaa, nimim. kokemusta on. Otetaan myös muut salilla olijat huomioon, jookosta.

Toivottavasti tämä hienovarainen viesti tavoittaa edes yhden niistä muutamasta turhan yli-innokkaasta treenaajasta, jotka kanssani käyvät samalla salilla. Muistakaa kuitenkin, että rikkinäisillä laitteilla ja nivelillä on paskamaista treenata.

:haart::piis::)

Mä tiedä, ketä sä tarkoitat:D ja se turha huutaminen ei yleensä auta mitään, varsinkaan, kun toistot ovat välillä 15-20 ja jo ekasta lähtien mylvitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jäi äsken livenä sanomatta niin pistetään tänne radiolähetykseen iso :thumbs: salin naispuoliselle S:lle. Upeassa kunnossa! :) Motivoivaa huomata, että jotkut on tehny kesällä muutakin kuin vetäny grillipihviä...:nolo: :D

Tosta laitteiden rääkkäämisestä.. Sillon kun on samaan aikaan salille sattunu niin yksi sälli on kyllä kunnostautunu tolla saralla. Millä tahansa laitteella tekeekään niin se näyttää yrittävän lähteä lentoon..:jahas: Vielä pahemmaksi asian tekee se, että ainakin yhdellä kertaa mukana oli joku selvästi salihommia aloitteleva jannu, jolle tämä Gagarin neuvoi liikkeitä. Tosin se jannu teki niitä liikkeitä "neuvoista" huolimatta suht normaalisti :D

Tosta laitteiden rääkkäämisestä.. Sillon kun on samaan aikaan salille sattunu niin yksi sälli on kyllä kunnostautunu tolla saralla. Millä tahansa laitteella tekeekään niin se näyttää yrittävän lähteä lentoon..:jahas: Vielä pahemmaksi asian tekee se, että ainakin yhdellä kertaa mukana oli joku selvästi salihommia aloitteleva jannu, jolle tämä Gagarin neuvoi liikkeitä. Tosin se jannu teki niitä liikkeitä "neuvoista" huolimatta suht normaalisti :D

No voevoe, antaa kaverin lentää kuuhun Gagarinin lailla. Onneks sen kaveri sentään tajus jostain jotain, toisin kuin joku muu. :worship:

Jäi äsken livenä sanomatta niin pistetään tänne radiolähetykseen iso :thumbs: salin naispuoliselle S:lle. Upeassa kunnossa! :) Motivoivaa huomata, että jotkut on tehny kesällä muutakin kuin vetäny grillipihviä...:nolo: :D

Sikäli mikäli tässä on nyt kyse oikeasta S:stä niin luotettavasta tietolähteestä (erittäin lähipiiristä) voin kertoa, että kyllä tässäkin taloudessa on kesällä vedetty makkaraa ja siideriä...:kippis1::dance:

Anyway, S ja vaimo kiittää :dance2:

:D

Rohkenen nyt olettaa, että tässä on kyse meikäläisestä :D "vaimo" tuossa ehtikin jo kommentoida, mutta tosiaan nöyrimmät kiitokseni kohteliaisuudesta... ristiriitaista sinänsä, että kesän treenit meni kyllä ihan sen mitä ehtii ja viittii- periaatteella :kippis1: noin kuukauden oon nyt treenannu taas tosissaan- ja vaihtanu oluen rypsäriin ja makkaran kanafileisiin :D

Salilla nähdään ja tsemppiä treeneihin :thumbs:

Kämppä Lahdesta

En viitti uutta ketjua alottaa, vaan kysäsen täältä. Eli olen muuttamassa Lahteen työn perässä, ja vuokrayksiö/-kaksio olis hakusessa. Mille alueelle itse muuttaisitte tai minne ette? Keskusta nyt on aika varma valinta, mutta muutaman kilometrin säteellä muutkin kävisi. Esim. Saksalasta löyty yks mielenkiintonen yksiö, mutta millasta seutua se on? Kommentteja tänks.

En viitti uutta ketjua alottaa, vaan kysäsen täältä. Eli olen muuttamassa Lahteen työn perässä, ja vuokrayksiö/-kaksio olis hakusessa. Mille alueelle itse muuttaisitte tai minne ette? Keskusta nyt on aika varma valinta, mutta muutaman kilometrin säteellä muutkin kävisi. Esim. Saksalasta löyty yks mielenkiintonen yksiö, mutta millasta seutua se on? Kommentteja tänks.

niemi, paavola, kivistönmäki, metsäkangas, asemantausta, laune. tossa on varmoja/hyviä alueita kans.

liipolasta ja mukkulasta ei ole omakohtaista kokemusta mutta aika maine niillä on...

Saksala on ihan hyvää mestaa sekin, cittarit ja prismat ym. lähellä.

yksiöt hintataso 350-450e/kk, kaksiot 450-650e/kk.

tänää ekaa kertaa makella katselemassa meininkiä ja vähä treenaamassa :)

aivan huippu ensivaikutelma :5:

joten siellä alkaa tämä mies treenaamaan jatkossa :rock:

niemi, paavola, kivistönmäki, metsäkangas, asemantausta, laune. tossa on varmoja/hyviä alueita kans.

liipolasta ja mukkulasta ei ole omakohtaista kokemusta mutta aika maine niillä on...

Saksala on ihan hyvää mestaa sekin, cittarit ja prismat ym. lähellä.

yksiöt hintataso 350-450e/kk, kaksiot 450-650e/kk.
Kiitos vastauksesta! Onko muilla eriäviä mielipiteitä?:rolleyes: Entäs toi Jalkaranta? Yks kaksio sieltä kiinnostais, mutta on epäilyttävän edullinen...

Kiitos vastauksesta! Onko muilla eriäviä mielipiteitä?:rolleyes: Entäs toi Jalkaranta? Yks kaksio sieltä kiinnostais, mutta on epäilyttävän edullinen...

jalkaranta varakkaiden mestaa suurimmaksi osaksi mitkä vesijärven rannassa mutta sit löytyy myös vuokra asuntoja missä opiskelijoita ja ehkä hiukan epämääräistä porukkaa, mutta niinhän sitä on muuallakin :) jalkarannasta keskustaan 4-6km riippuen missä päin jalkarantaa...

Back
Ylös Bottom