Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kaikki on suhteellista!
Itse olen diggaillut!
Sporttikeidas on omaa makuun liian montussa(jos puhutaan samasta...)

Montussa, montussa. Molemmat varmaan hyviä (ja ainoita) saleja Salpakankaalla. Tai onhan siellä sitten uimahalli. Mutta aika samaa rautaahan noissa on kaikissa. Diggareitten eduksi lasken lyhyen matkan Vihreeseen Neloseen bisselle(mikäli Diggarit siinä vanhassa paikassa vielä on).

Montussa, montussa. Molemmat varmaan hyviä (ja ainoita) saleja Salpakankaalla. Tai onhan siellä sitten uimahalli. Mutta aika samaa rautaahan noissa on kaikissa. Diggareitten eduksi lasken lyhyen matkan Vihreeseen Neloseen bisselle(mikäli Diggarit siinä vanhassa paikassa vielä on).

Joo, 3 paikkaa sinäänsä on!
Rautaa on kaikissa varmaan saman verran, laitteet on mun makuun Aerodikkareilla riittävät.
Uimahallin sali on pelkistetty versio mutta sinäänsä toimiva.
Sporttikeidas ei vaan ollut mun makuuni...
Mut makuasioita!

Onko tämä sali sua lähellä?
http://www.aerodikkarit.fi/

En käske, en kehoita, kenties vain suositan :)

e: Kuten Leskentekijä sanoi, hyve ratkaisu!
1,5 km ovelta ovelle näyttäis olevan, Sportti-Keitaaseen puolikas enemmän, eli ei kaukana sekään. Pitääpä käydä tutustumassa kunhan oon asettunut alueelle. Työpaikallakin jonkinlainen sali kuulemma, mutta tuskin samaa tasoa kaupallisiin verrattuna. Jos vaikka innostuisi parin hiljaisemman vuoden jälkeen taas kolistelemaan ahkerammin...

1,5 km ovelta ovelle näyttäis olevan, Sportti-Keitaaseen puolikas enemmän, eli ei kaukana sekään. Pitääpä käydä tutustumassa kunhan oon asettunut alueelle. Työpaikallakin jonkinlainen sali kuulemma, mutta tuskin samaa tasoa kaupallisiin verrattuna. Jos vaikka innostuisi parin hiljaisemman vuoden jälkeen taas kolistelemaan ahkerammin...
Järvisen vai Hedelmätarhan alueelle muutat?:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Kerro sitten, mihin saliin päädyit =)

Suositut

Back
Ylös Bottom