taivaskäsi
VIP
ui hemmetti. Täytyypi tsekata viikon päästä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan
Nyt tänään tuli bongaus 50 %:n varmuudella, mutta ei sillä vielä tulla hihasta nykimään...:D
Joku oli ilmeisesti vittuuntunu Suomen pelistä ja särkeny toisen prässin...
Näinköhän mä sut angelo salilla viime viikolla..??? En ollu ihan sata varma niin en rohkaistunut sanomaan mitään :( oisko ollu tiistai, joskus about kuuden aikaan... olit jonkun vanhemman naisen kans treenaamas..?
WTF :D Nyt mulla on menny ihan ohi... näitkö mut yksin vai olinko jonkun kanssa? Olin kyllä eilen aamupäivällä salilla "ohjaamassa" yhtä vanhempaa naista...
Eikun "sä" olit jonkun jäbän kanssa eli 50% ei tällä kertaa riittäny tunnistukseen..:D
Eli ilmeisesti siellä siis pyörii joku toinenkin about sun kokoinen tumma, nätti tyttö
Joo no sit se en ollut mä Mihin aikoihin sä käyt tällä viikolla reenaamassa?
n. 19.30 -> Ja kun dieettiä täytys jatkaa niin suurinpiirtein joka ilta pitäis taas taistella kun flunssastakin pääsin eroon
Ai suakin on semmonen kiusannut lähiaikoina :/ No mutta mä voisin tulla sit kans niihin aikoihin jos vaikka kerran satuttais törmäämään :D
Juu, ja oli vielä vähän sitkeässä kun ei ollu oikein kuumetta missään vaiheessa joka ois vieny sen pois. Ilmeisesti sit sullakin ollu, mut onneks takana päin
Oonhan mä törmänny suhun jo monta kertaa, sä et vaan oo ollu paikalla :D
Ei mut heitä jollain jos meen taas sokeena ohi :D
Joo sama juttu... onneks se on nyt takanapäin Kävin kyllä jo viime viikolla jumppailemassa, mut kurkussa oli viel vähän ilkee tunne niin tein suht kevyesti. Tällä viikolla pääsee tekee kunnon rääkkiä :whip: Näkemisiin!
No niin... Menin sitten tänään juttelemaan jollekin tytölle:
- AI KATO MOROOO!
- Moi..?
- Mehän vähän niinkun tunnetaankin
- En kyllä usko..?
- Tuolta pakkikselta..?
- Ei kyllä...
Voi nolouden multihuipentuma
Tyttö luultavasti pitää nyt jonain ihme hyypiönä..
Varmaan parempi kun ei juttele enää tutuillekaan, kun mistä sen tietää vaikkei nekään joka päivä olis niitä keiltä näyttää.. :jahas:
Eikä :D :hyvä: Mitä sä sanoit sille ton jälkeen?
Mä tosiaan lähdin sieltä eilen jo ennen seiskaa... Ois pitänyt olla näkemässä toi kohtaus :D (oisin voinut tulla ainakin todistamaan väärinkäsityksen sille tytölle).
Näinköhän mä sut angelo salilla viime viikolla..??? En ollu ihan sata varma niin en rohkaistunut sanomaan mitään :( oisko ollu tiistai, joskus about kuuden aikaan... olit jonkun vanhemman naisen kans treenaamas..?
No eilen sitten esittäydyttiin salilla, kiva kun tulit juttelemaan! Mä oon yhdistänyt sut ihan väärään henkilöön, siksi olin vähän hoomoilasena kun tulit juttelemaan :D Nyt täytyy myöntää että oon monta kertaa ihaillut sun fysiikkaa kun ollaan oltu samaan aikaan treenaamassa, oot mulle vähän niinkun esikuva Mutta ei muuta kun ensi kertaan!
Voi kiitos, tässähän ihan punastuu...
Sori mulla oli eilen vähän kiire ja kauhee söhellys siinä päällä ni en ehtiny juttelemaan sen enempää... eli sitä piti vielä sanoa, että jos joskus kaipaat treeniseuraa tai muuten apua treeneihin niin mie neuvon kyllä mielelläni.