Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan :)

Nyt tänään tuli bongaus 50 %:n varmuudella, mutta ei sillä vielä tulla hihasta nykimään...:D

Joku oli ilmeisesti vittuuntunu Suomen pelistä ja särkeny toisen prässin...

Nyt tänään tuli bongaus 50 %:n varmuudella, mutta ei sillä vielä tulla hihasta nykimään...:D

Joku oli ilmeisesti vittuuntunu Suomen pelistä ja särkeny toisen prässin...

WTF :D Nyt mulla on menny ihan ohi... näitkö mut yksin vai olinko jonkun kanssa? Olin kyllä eilen aamupäivällä salilla "ohjaamassa" yhtä vanhempaa naista...

Näinköhän mä sut angelo salilla viime viikolla..??? En ollu ihan sata varma niin en rohkaistunut sanomaan mitään :( oisko ollu tiistai, joskus about kuuden aikaan... olit jonkun vanhemman naisen kans treenaamas..?

Täällä myös ilmottautuu yksi maken vakioasiakas. Kyseisellä salilla on nyt veivattu siitä asti kun muutin Lahteen eli kesäkuulta 07 lähtien. Oon tällanen 189/104 kynis ja mut tunnistaa melko tummista treenivaatteista ja silmälaseista. Salilla tulee käytyä yleensä iltaisin 19-21. Voi tulla hihasta nykimään mikäli joku vaan tunnistaa! :)

Näinköhän mä sut angelo salilla viime viikolla..??? En ollu ihan sata varma niin en rohkaistunut sanomaan mitään :( oisko ollu tiistai, joskus about kuuden aikaan... olit jonkun vanhemman naisen kans treenaamas..?

Olin aika varmasti mie :) Mulla on yleensä salilla mustat housut, toppi tai t-paita ja tukka ponnarilla - eli jos tuntomerkit täsmää niin minä se varmaan olin (: Tuu moikkaa ens kerralla!

Edit. Jos oikein muistan, niin taisin sillon itekki kattoa et oisitko sie ollut siellä - aikasemmin mainitsemiesi tuntomerkkien perusteella :)

WTF :D Nyt mulla on menny ihan ohi... näitkö mut yksin vai olinko jonkun kanssa? Olin kyllä eilen aamupäivällä salilla "ohjaamassa" yhtä vanhempaa naista...

Eikun "sä" olit jonkun jäbän kanssa eli 50% ei tällä kertaa riittäny tunnistukseen..:D

Eli ilmeisesti siellä siis pyörii joku toinenkin about sun kokoinen tumma, nätti tyttö :)

Eikun "sä" olit jonkun jäbän kanssa eli 50% ei tällä kertaa riittäny tunnistukseen..:D

Eli ilmeisesti siellä siis pyörii joku toinenkin about sun kokoinen tumma, nätti tyttö :)

Joo no sit se en ollut mä :) Mihin aikoihin sä käyt tällä viikolla reenaamassa?

n. 19.30 -> Ja kun dieettiä täytys jatkaa niin suurinpiirtein joka ilta pitäis taas taistella kun flunssastakin pääsin eroon :)

Ai suakin on semmonen kiusannut lähiaikoina :/ No mutta mä voisin tulla sit kans niihin aikoihin jos vaikka kerran satuttais törmäämään :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai suakin on semmonen kiusannut lähiaikoina :/ No mutta mä voisin tulla sit kans niihin aikoihin jos vaikka kerran satuttais törmäämään :D

Juu, ja oli vielä vähän sitkeässä kun ei ollu oikein kuumetta missään vaiheessa joka ois vieny sen pois. Ilmeisesti sit sullakin ollu, mut onneks takana päin :)
Oonhan mä törmänny suhun jo monta kertaa, sä et vaan oo ollu paikalla :D
Ei mut heitä jollain jos meen taas sokeena ohi :D

Juu, ja oli vielä vähän sitkeässä kun ei ollu oikein kuumetta missään vaiheessa joka ois vieny sen pois. Ilmeisesti sit sullakin ollu, mut onneks takana päin :)
Oonhan mä törmänny suhun jo monta kertaa, sä et vaan oo ollu paikalla :D
Ei mut heitä jollain jos meen taas sokeena ohi :D

Joo sama juttu... onneks se on nyt takanapäin :) Kävin kyllä jo viime viikolla jumppailemassa, mut kurkussa oli viel vähän ilkee tunne niin tein suht kevyesti. Tällä viikolla pääsee tekee kunnon rääkkiä :whip: Näkemisiin!

Joo sama juttu... onneks se on nyt takanapäin :) Kävin kyllä jo viime viikolla jumppailemassa, mut kurkussa oli viel vähän ilkee tunne niin tein suht kevyesti. Tällä viikolla pääsee tekee kunnon rääkkiä :whip: Näkemisiin!

No niin... Menin sitten tänään juttelemaan jollekin tytölle:

- AI KATO MOROOO!
- Moi..?
- Mehän vähän niinkun tunnetaankin :)
- En kyllä usko..?
- Tuolta pakkikselta..?
- Ei kyllä...

Voi nolouden multihuipentuma :nolo: :david:
Tyttö luultavasti pitää nyt jonain ihme hyypiönä..

Varmaan parempi kun ei juttele enää tutuillekaan, kun mistä sen tietää vaikkei nekään joka päivä olis niitä keiltä näyttää.. :jahas:

:D Teidän on ostettava pakkotoisto.com t-paidat, niin tunnistaa ;) . Mut hyvähän se jokatapauksessa on, et menee juttelemaan - aloitteellisuutta :D . Itsekin kävin joskus Maken Fitness Centerissä, mutta tällä hetkellä jossain toisella salilla :D

No niin... Menin sitten tänään juttelemaan jollekin tytölle:

- AI KATO MOROOO!
- Moi..?
- Mehän vähän niinkun tunnetaankin :)
- En kyllä usko..?
- Tuolta pakkikselta..?
- Ei kyllä...

Voi nolouden multihuipentuma :nolo: :david:
Tyttö luultavasti pitää nyt jonain ihme hyypiönä..

Varmaan parempi kun ei juttele enää tutuillekaan, kun mistä sen tietää vaikkei nekään joka päivä olis niitä keiltä näyttää.. :jahas:

Eikä :D :hyvä: Mitä sä sanoit sille ton jälkeen?

Mä tosiaan lähdin sieltä eilen jo ennen seiskaa... Ois pitänyt olla näkemässä toi kohtaus :D (oisin voinut tulla ainakin todistamaan väärinkäsityksen sille tytölle).

Eikä :D :hyvä: Mitä sä sanoit sille ton jälkeen?

Mä tosiaan lähdin sieltä eilen jo ennen seiskaa... Ois pitänyt olla näkemässä toi kohtaus :D (oisin voinut tulla ainakin todistamaan väärinkäsityksen sille tytölle).

Älä naura siellä, tämä on vakavaa :D

Sanoin sille, että se näyttää kyllä kovasti siltä joksi luulin. Ja sillä oli hyvin samantyyliset hiukset kuin sulla tossa kuvassa, tytön pituuskin täsmäsi jotakuinkin. Eikä siellä nyt ilta-aikaan niin paljoa vaihtoehtoja ole kuka sä voisit olla :D

Kyllä siinä sit naureskeltiin jutulle ja kyllä se ymmärsi että sattuuhan noita väärinkäsityksiä (oikeasti heitti käsipainolla päähän :D). Eli oisit sä tietysti saanu olla paikalla paikkailemassa ja puolustamassa mua :D

No eilen sitten esittäydyttiin salilla, kiva kun tulit juttelemaan! Mä oon yhdistänyt sut ihan väärään henkilöön, siksi olin vähän hoomoilasena kun tulit juttelemaan :D Nyt täytyy myöntää että oon monta kertaa ihaillut sun fysiikkaa kun ollaan oltu samaan aikaan treenaamassa, oot mulle vähän niinkun esikuva :) Mutta ei muuta kun ensi kertaan!

No eilen sitten esittäydyttiin salilla, kiva kun tulit juttelemaan! Mä oon yhdistänyt sut ihan väärään henkilöön, siksi olin vähän hoomoilasena kun tulit juttelemaan :D Nyt täytyy myöntää että oon monta kertaa ihaillut sun fysiikkaa kun ollaan oltu samaan aikaan treenaamassa, oot mulle vähän niinkun esikuva :) Mutta ei muuta kun ensi kertaan!

Voi kiitos, tässähän ihan punastuu... :)

Sori mulla oli eilen vähän kiire ja kauhee söhellys siinä päällä ni en ehtiny juttelemaan sen enempää... eli sitä piti vielä sanoa, että jos joskus kaipaat treeniseuraa tai muuten apua treeneihin niin mie neuvon kyllä mielelläni.

Voi kiitos, tässähän ihan punastuu... :)

Sori mulla oli eilen vähän kiire ja kauhee söhellys siinä päällä ni en ehtiny juttelemaan sen enempää... eli sitä piti vielä sanoa, että jos joskus kaipaat treeniseuraa tai muuten apua treeneihin niin mie neuvon kyllä mielelläni.

Joo kiitos, neuvot on aina tervetulleita eikä treenikaverikaan olisi pahaksi :) Nähdään!

Liian pitkäksi venähtäneen tauon jälkeen paluu Solanalle. Pari kertaa vasta käynyt tunnustelemassa tuhoja. Yritän käydä mahdollisimman omituisina aikoina, etten törmää vanhoihin tuttuihin. Tulisvat vielä kettuilemaan, kun joutuu naama punasena äkertämään onnettoman pienten painojen kanssa. :curs:

Eiköhän tämä tästä. Josko sitä vipitkin maksais, niin lihasta tulis heti ainakin kilo lisää.

Back
Ylös Bottom