Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Liian pitkäksi venähtäneen tauon jälkeen paluu Solanalle. Pari kertaa vasta käynyt tunnustelemassa tuhoja. Yritän käydä mahdollisimman omituisina aikoina, etten törmää vanhoihin tuttuihin. Tulisvat vielä kettuilemaan, kun joutuu naama punasena äkertämään onnettoman pienten painojen kanssa. :curs:

Eiköhän tämä tästä. Josko sitä vipitkin maksais, niin lihasta tulis heti ainakin kilo lisää.

Sullahan oli haba vaan kasvanu. :wtf:

Mut niinhän se menee et lihas kasvaa levossa. Ilmankos sitä lihaskasvua ei oo omalla kohdalla tapahtunutkaan :D

Vittu, mulla on ihan väärät systeemit käytössä.

Sullahan oli haba vaan kasvanu. :wtf:
Pläskiä se vaan on. Oisit itekin huomannu, jos oisit ollut yhtään lähempänä kuin toisella puolella salia :D
Vittu, mulla on ihan väärät systeemit käytössä.
Kerron oikein mielelläni lähemmin tähän tehokkaaksi todettuun massanlisäysmetodiin kuuluneista harjoitteista ja ruokavaliosta ;)

Muuttaako NGV Classic Gymin messissä rautatieaseman viereiseen rakennukseen?
Mites muut, onko kukaan täältä sinne menossa jumppailemaan?

Mä ainakin siirryn Classicille elokuussa kun se muuttaa rautsikan viereen :) Kävisin siellä nytkin, mutta Maken sali on vienyt voiton toistaiseksi sijaintinsa puolesta.

Haudihou lahtelaiset! Mä muutan sinnepäin työn perässä elokuun alussa ja sali tarttis löytää. Mitäs vaihtoehtoja kaupunki tarjoaa siinä keskustan tuntumassa? Vapaita painoja pitäis salilta löytyä ainakin ja ei haittaa nätit punttitytötkään jos niitä on ;)...

Haudihou lahtelaiset! Mä muutan sinnepäin työn perässä elokuun alussa ja sali tarttis löytää. Mitäs vaihtoehtoja kaupunki tarjoaa siinä keskustan tuntumassa? Vapaita painoja pitäis salilta löytyä ainakin ja ei haittaa nätit punttitytötkään jos niitä on ;)...

Classic Gym:
http://www.classicgym.fi/index.asp?view=LAHTI

Maken Fitness Center:
http://www.makenfitnesscenter.fi/main.php

Gym1:
http://www.gym1.fi/kuntosali_vapari16.html

Lotilan koulun sali(vissiin karsittu versio normikuntosalista..., peruslaitteet ilmeisesti on)
http://forum.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1651762&postcount=200

Mä ainakin siirryn Classicille elokuussa kun se muuttaa rautsikan viereen :) Kävisin siellä nytkin, mutta Maken sali on vienyt voiton toistaiseksi sijaintinsa puolesta.

Juuri samanlaista siirtoa on yks kaveri koittanu lobata sitkeästi pitkin kevättä. Kai sitä on käytävä ainakin tutustumiskäynnillä siellä. Ois itellä vielä Makeakin lähempänä kun ei tarvis kuin Radiomäen toiselle puolelle könytä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Thanks! Pitää varmaan käydä noita testaamassa. Eiköhän noista sen omansa löydä. Jos se Classicci muuttaa siihen ytimeen niin vois olla varsin hyvä vaihtoehto. Pitää tsekata noi muutkin.

Vissiin kai ne järkevimmät vaihtoehdot on sitten Classikki tai Maken sali jos tuossa ytimessä meinaa asua ja vapailla painoilla reenata. Sopivasti aukeaa toi Classicci kun sinne muutan. Taitaa olla toi Maken sali edullisin vaihtoehto. Onkos noissa kummassakaan spinningiä edes silleen että voi itsenäisesti polkea pyörällä? Pyörällä on vaan niin kätevä hoitaa aerobiset tarvittaessa. Ei ole ryhmäliikunta niin väliksi ja varmaan Gym1:lle joutuu jos sitä haluaa.

what the hell... kyllä netissä surfaamisestakin näköjään on hyötyä kun hyödyllistäkin infoa välillä löytyy! :) Toi muuttojuttuhan on mielenkiintoinen. On meinaan about 700m päässä kämpiltä rautatieasema. Muutenkin ois tarkoituksena alotella salitouhuja elokuussa ja tällä kertaa ehkä vähän suunnitelmallisemmin kuin aiemmat rävellysjaksot. Samaan starttiin sopis salinvaihtokin... hmmm

noh pääsee sitten euron edullisemmalla. :D

edit. Ja sitten Lahden parhaimmat levy kaupat, josta löytyy metalli musiikkia parhaiten.

Rautatienkadulle juna-aseman läehttyville rooster-pubin viereen on ilmestynyt erittäin mielenkiintoinen levykauppa. Itse olen tosin vain hetken pällistellyt ikkunan läpi tarjontaa. Mutta ainakin bläkkislevyt mitä nopeasti ikkunasta vilasin niin kertoo että myyjä/omistaja tietää "alasta" varmasti melko paljon. Oli meinaan sen verran classisia ja eksoottisia/harvinaisialevyjä hyllyllä

Juuri samanlaista siirtoa on yks kaveri koittanu lobata sitkeästi pitkin kevättä. Kai sitä on käytävä ainakin tutustumiskäynnillä siellä. Ois itellä vielä Makeakin lähempänä kun ei tarvis kuin Radiomäen toiselle puolelle könytä.

Onkos Mika jo siirtynyt uudelle Classicille? Jos oot, niin kertoisitko vähän, mitä tykkäsit Maken saliin verrattuna? :) Oon tässä vähän pähkäillyt tota salin vaihtoa, mulla onkin tainnut kasvaa juuret tonne Maken salille kun tuntuu, että se on vähän niinkun toinen koti mistä ei haluu muuttaa pois :D

angelo sanoi:
Oon tässä vähän pähkäillyt tota salin vaihtoa, mulla onkin tainnut kasvaa juuret tonne Maken salille kun tuntuu, että se on vähän niinkun toinen koti mistä ei haluu muuttaa pois:D
Sama vika täällä. Sali on minulle pyhä paikka aivan kuin toinen koti ja olen yleensä aina lojaali salilleni. Kuitenkin tein itse noin vuosi sitten ihan hyvän ratkaisun kun siirryin CG:lle. Makesta en niin paljoa tiedä, kun en ole käynyt kuin kaksi kertaa, mutta jotenkin ei anna hyvää kuvaa koko touhusta, kun eivät anna ihka ensimmäistä treeniä ilmaisena tutustumisena. CG:llä kuten muissakin hyvissä saleissa tajutaan, ettei ne laiteet yhdestä kerrata tai kahdesta miksikään kulu. Tule ainakin testaamaan, kunhan sali on valmis. Lupaan, että CG ei jätä ketään kylmäks!

itse kun alan vertaamaan makea classicciin niin on siinä huima ero omasta mielestä.. makella kun reenasin noin puoli vuotta niin tosi hyvä sali oli omasta mielestä, mutta käytyäni kerran viikonloppuna armeijan aikana classicilla tutustumassa niin voin suoraan sanoa että jos uusia mahtavia saleja ei aukea lahteen niin en tule menemään minnekkään muualle kuin classicille! oli se se verran huippu sali;)

Back
Ylös Bottom