Lahden pakkislaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Punttimimmien puolella on jo Lahden mimmien ketju, mutta mua kiinnostais nähdä, kuinka paljon täältä löytyy pakkotoiston porukkaa muutenkin kuin naisten keskuudessa. Jumppailen itse tuolla Maken salilla ja monesti on tullut mieleen, että pakostikin joku niistä korstoista on pakkislainen :rolleyes: Tiedä vaikka ois jonkun kanssa jutellutkin salilla ja sitten täällä kinastellaan keskenään tietämättä edes, että kyseessä on joku tuttu tyyppi :D Toki jotkut haluaa pysyä nimimerkkinsä takana tuntemattomana, mutta halukkaat ilmoittautukaa. Kertokaa vaikka kauan ootte asustelleet Lahdessa ja millä salilla reenaatte :)

Tiedätkös oon muutamaan kertaan kattonu täällä tota sun kuvaa ja oon ollu ihan 99% varma että oon nähny sut Maken salilla ja nyt voikin sit perua optikkoajan :D
Eli Maken salilla oon käyny viime syyskuusta lähtien kun Lahteen muutin ja eipä oo ollu tarvetta salin vaihtoon :)

Noniin ensimmäinen tunnistus! :) Mun on vaan vaikee sanoa, tiiänkö sut kun ei oo mitään tuntomerkkejä...

Lahtelainen kyllä, mutta ei niinkään saliharrastaja, vaikka tänne olenkin eksynyt. Lähinnä tuon laskuvarjojääkäri-threadin takia tänne rekistyröidyin ja sisäänkin tuli kurssille päästyä. Mielessä ollut, että jollekin salille voisi mennä kokeilemaan, minkälaista menoa ja meininkiä sieltä löytyy.

Kai minä silti pakkislainen olen, vaikken hulkki olekaan. :rolleyes:

Noniin ensimmäinen tunnistus! :) Mun on vaan vaikee sanoa, tiiänkö sut kun ei oo mitään tuntomerkkejä...

Mä luulen ettei oo hirveen montaa kertaa "nähty" kun käyn siellä pääasiassa aika myöhään.
Tuntomerkeistä vois sanoa n.180/91, yleensä valkoiset shortsit ja harmaa/musta-paita, vaaleanruskeat lyhyet hiukset omistava kynäniska :)
Tulen toki nykimään hihasta, jos vielä näen sut mut pahaa tosiaan pelkään et käyt tekemässä treenit jo aikaisemmin..?

Joo samal salil oon käyny vuodesta 2001 lähtien. Aika lailla näkee nykyään siellä pakkiksen sheikkereitä kun ennen ei kukaan näkynyt edes tuntevan pakkista. Itekin kävin tänään treenaamassa pakkiksen t-paita päällä.... tosin pitkähihainen paita sen päällä ;)

Reilu 2 vuotta on tullu treenattua mukkulassa yksityisellä salilla. Maken salia kans meinasin jossain välissä tulla kattomaan.

Lahtelainen myös täällä. Kotoisin myös täältä. Tällä hetkellä treenaan glassic gymillä.
Vaihdoin sinne viime syksynä kun se avattiin, sitä ennen kävin makella reilun vuoden.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Lahdessa asun minäkin. Makella tulee käytyä hyvinkin aktiivisesti, mutta ei kyllä angelon avatar tuo mitään mieleen.:( Eikä liiemmin Mikan tuntomerkit. Ehkäpä ollaan satuttu aina eri aikaan. Epämääräisiksi tuntomerkeiksi voisin sanoa olevani n. 180 cm, tummat aika lyhyet hiukset ja mustat adidaksen housut.

Mä luulen ettei oo hirveen montaa kertaa "nähty" kun käyn siellä pääasiassa aika myöhään.
Tuntomerkeistä vois sanoa n.180/91, yleensä valkoiset shortsit ja harmaa/musta-paita, vaaleanruskeat lyhyet hiukset omistava kynäniska :)
Tulen toki nykimään hihasta, jos vielä näen sut mut pahaa tosiaan pelkään et käyt tekemässä treenit jo aikaisemmin..?

Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan :)

Juu mä käyn yleensä arkisin siinä klo17-20 ja viikonloppuisin jo aamupäivällä, eli ilmeisesti käydään eri aikoihin. Mutta tuu nykimään hihasta jos satutaan samaan aikaan :)

Itellä on treeniaika yleensä about 20-22 välillä, mut usein meen lämmittelemään sinne jo aikasemminkin ja ens viikko kun on kevyt viikko niin ne pumppailut vois hoitaa vaikka töidenkin jälkeen. Täytyypä pitää silmät auki siellä...:)

Solana Fitness on mun toinen koti ja itseasiassa aika monen muunkin pakkislaisen :D 3kk treenasin Classic Gymillä kesällä kun Solana oli muutossa, uskollisena palasin sitten takaisin paikan avauduttua. Olihan meillä viime kesänä oikein miittikin ja tänä vuonna otetaan uudestaan, niin kivaa oli viimeks.

Mutta kaikista tunnetuin lahtelainen pakkislainen on tietysti kaikkien rakastama ja tuntema NGV.

Lahdesta ollaan ja Makella treenaan. Treenailen pääosin iltapäivällä/illalla, yleensä n. klo 18-21.

Makella käyty pari viikkoa 2,5vuoden treenitauon jälkeen. Enkä taida enää uusia korttia, jotenkin vanha Solana oli paljon parempi. Voisi katsastaa uuden Solanan, sattuu olemaan 500m päässä kämpästä.

Makella käyty pari viikkoa 2,5vuoden treenitauon jälkeen. Enkä taida enää uusia korttia, jotenkin vanha Solana oli paljon parempi. Voisi katsastaa uuden Solanan, sattuu olemaan 500m päässä kämpästä.
Samperi, ooks mihin aikaan käyny ku ei oo nähty?

Kai sitä täytyy itsekin ilmoittautua kun Solanan pakkislaisista Baldrick avasi pelin. Eli solanalla tulee treenattua harvase päivä :D tai siis ilta. Ennen solanaa tuli treenattua Gym1:llä, mutta se on nykyään lähinnä vitsi. Salin siirryttyä vesijärven kadulta vapaudenkadulle suunta on ollut tasaisesti alaspäin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom