SUPERCARB 1kg -40%

Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
angelo, sä ehdit pari paivää aikasemmin ilmoittautua, joten jospa sä olet vielä mahtunut leirille. Onnittelut, jos näin on! :)
Minä odottelen että joku peruuttaa menonsa ja sitten änkeän paikalle!:evil:

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Hei, mitä Lahden mimmeille kuuluupi? Oisko jo korkea aika järjestää jonkinlainen miitti, ennen kuin kesä on taas ohi ja aktiviteetteja vähemmän? ;) Ois tosi kiva mennä vaikka porukalla puistopiknikille tms. Muita halukkaita? :)

Mä voisin tulla! :) Oikeasti asutan Oulua, mutta kesätyöt toivat Lahden seutuville ja olis kiva tavata uusia kasvoja! Milloin olis hyvä ajankohta? :)

Hienoa, nyt meitä ois jo neljä koossa :dance: Mitä te muut tekisitte mieluiten? Haluutteko jotain aktiivista puuhaa (pelaamista tms) vai ihan vaan rentoa jutustelua light-limun äärellä? :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Myös minä olen muuttanut Lahteen tämän kuukauden alussa. Tosin työt pitävät minut vielä tiiviisti kotikonnuilla elokuun loppuun asti. Olisin kiinnostunut miitistä. Saa nädä uskaltaisinko paikalle! :hyper::D

Tervehdys täältä sairastelun keskeltä... Krääh! (Kurkku ollut kipeänä kohta jo viikon, eikä tujuimmatkaan särkylääkkeet meinaa viedä kipua pois!:curs:) Salille en ole päässyt viikkoon.:(

Mutta asiaan; Minulle sopii kaikenmoiset aktiviteetit, jos joku jotain keksii, mutta passaa myös ihan jutustelu kahvikupposen äärellä.
Joskus ois kiva vaikka treenatakin yhdessä, mun treenikaveri kun on 105 kiloinen mies, jonka tankoon sujahtaa vähän eri määrä painoja kuin omaani.:D Olisi siis kivaa vaihtelua treenata omantasoisensa kaverin kanssa, jolla vaikka olisi samoja tavoitteitakin. Mutta tuolla meetingissähän näistäkin voi jutella ja selvittää millä salilla kukin treenailee.

Onkos ajankohtaa kukaan miettinyt?

nii missäsä corally treenasitkaan? mustaki ois välillä kiva saada joku mimmi kamuks, muakin kun ilostuttaa tuo 100kg paikkeilla oleva jötkäle ;)
Mäkin voisin tulla miitingiin, koirienkaa ois kivointa käppäillä mutta empä tiiä onko muilla koissuja ko mulla ja angelolla :D

^ Muuten tosi hyvä idea, mutta meijän koissu ei tuu enää kenenkään kanssa (lukuunottamatta omaa pientä sisäpiiriään) toimeen :/ Mutta ulkoilu kyllä kelpaa kuitenkin :) Maken salilta olis vissiin myös pari mimmiä tulossa mukaan, toisen luokse (keskusta-asunto) vois mahdollisesti järjestää miittiä jos halutaan... Nyt vastauksia kehiin; haluutteko ulkoilla vai nähdä sisätiloissa ja tehdä pientä tarjoiltavaa yhdessä? Mulle käy kumpikin vaihtoehto :)

Corally; jos sua kiinnostaa vielä toi maken sali niin tuu ihmeessä sinne reenaamaan joku kerta, miekin kaipaan treenikamua ;)

Mulla ei ole elukoita, mutta ulkoilu passaa kyllä mainiosti. Tosin jos meitä on isompikin lössi tulossa, niin lenkkeily rivissä/jonossa ja keskustelu siinä lomassa ei taida onnistua...:lol2:

angelo: Kovasti tuo Maken sali mua kiinnostaisi! Oon kuullu siitä paljon hyvää ja onhan miehenikin käynyt salin testaamassa, kun se on jotain kautta jonkun tutun omistuksessa. (kummin serkun kaima tai joku...;)) Ei vaan tais olla työkaverin vaimon veljen sali, jos oikein muistan!:)

Nyt kesällä olen treenaillut vaan tossa "omalla" salilla, josta siis löytyy kaikki tarpeellinen eli tanko, penkki, häkki, kyykkyteline, levypainoja sekä käsipainoja. Siinäpä onkin ollut hyvä syy olla lähtemättä merta edemmäksi kalaan... eli sinne makeen, mutta pitäis kyllä lähteä! Oishan se tosiaan vaihtelua.

angelo: Kovasti tuo Maken sali mua kiinnostaisi! Oon kuullu siitä paljon hyvää ja onhan miehenikin käynyt salin testaamassa, kun se on jotain kautta jonkun tutun omistuksessa. (kummin serkun kaima tai joku...;)) Ei vaan tais olla työkaverin vaimon veljen sali, jos oikein muistan!:)

Nyt kesällä olen treenaillut vaan tossa "omalla" salilla, josta siis löytyy kaikki tarpeellinen eli tanko, penkki, häkki, kyykkyteline, levypainoja sekä käsipainoja. Siinäpä onkin ollut hyvä syy olla lähtemättä merta edemmäksi kalaan... eli sinne makeen, mutta pitäis kyllä lähteä! Oishan se tosiaan vaihtelua.

Vitsi kun sulla ei oo vippejä, ei viitti oikeen tässä julkisesti vaihtaa numeroita :D Mutta voidaan sit jutella vaikka paremmin jos/kun saadaan tää miitti lyötyä lukkoon. Muussa tapauksessa pitää vaihtaa meiliosoitteita ;) Mä käyn tosiaan maken salilla vielä tän ja luultavasti myös ens kuun ajan, vaihdan sitten Classicin uudelle salille (:

Asia pihvi, angelo! Ja mitäs sä sieltä makelta pois lähdet?;)

Pitää kokeilla uutta, saada vähän vaihtelua ;) Toisaalta en oo varma siitä vaihdosta, oon tykännyt olla tuolla niin paljon! Yks tuttu vaan koittaa puhua mua ympäri sinne classicille :rolleyes: Pitää kahtoa, jos sie alat käymään mun kanssa makella niin en lähe mihkään :)

Pitää kokeilla uutta, saada vähän vaihtelua ;) Toisaalta en oo varma siitä vaihdosta, oon tykännyt olla tuolla niin paljon! Yks tuttu vaan koittaa puhua mua ympäri sinne classicille :rolleyes: Pitää kahtoa, jos sie alat käymään mun kanssa makella niin en lähe mihkään :)

No nyt kuulostaa hyvältä! :)

Vihdoinkin sain tietokoneen toimimaan:)
Olisi todella mukava keksiä jotain mukavaa puuhaa isommalla porukalla joten liityn joukkoon:D

Onhan täällä sitten vaikka kuinka paljon osallistujia :dance:

Eli tässä kaikki halukkaat listattuna itseni lisäksi:

~ilona~
_Cherry_
Corally
PikkuPaholainen
Elyna
Hurjienmamma
sella

+ maken salilta pari tyttöä

Heitän nyt ehdotuksia ajankohdasta - ilmoittakaa kaikki, mikä teille sopisi parhaiten - koitetaan sitten sovitella sellainen päivä että kaikki pääsis mukaan :)

Esim.
26.7 lauantai
27.7 sunnuntai
8.8 perjantai
15.8 perjantai
16.8 lauantai
17.8 sunnuntai

16.8 on näillä näkymin ainoa päivä mikä minulle ei sovi, muuten näyttää olevan vapaata.
Treenien ajankohtia tiedän sitten vasta lähempänä, mutta harvemmin niitä on perjantaina
tai lauantaina ollut. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom