SUPERCARB 1kg -40%

Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä en valitettavasti ehdi tuolloin 16:00! Mutta tuleehan näitä miittejä vielä lisää, eikö?:)

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Sunnuntaina klo.16.00 käy oikein hyvin.
Tulen kylläkin kolme vuotiaan pojan kanssa mutta tuskinpa se ketään haittaa:)

Ei haittaa :)

Elyna, pidetään huoli siitä että miittejä järjestyy tulevaisuudessakin ;)

Tulihan meitä eilen muutama mimmi paikalle, nökötettiin nelisteen siellä Teerenrannan nokassa :) Jäin vähän oottamaan sellaa ja Corallya, mutta teille tuli varmaan muuta menoa? Toivottavasti ei ainakaan käynyt niin, että tapaamispaikasta tuli väärinkäsitys :rolleyes:

Classicki on nytten sit muuttanut uuteen mestaansa. Viikonloppuna oli muutto ja nyt on paljon enemmän tilaa, sekä laitteita. Jos haluatte niin sinne voisi tehä yhteisen "miitingin" jossa halukkaat pääsis kattomaan uutta salia ja testailemaan laitteita.

Classicki on nytten sit muuttanut uuteen mestaansa. Viikonloppuna oli muutto ja nyt on paljon enemmän tilaa, sekä laitteita. Jos haluatte niin sinne voisi tehä yhteisen "miitingin" jossa halukkaat pääsis kattomaan uutta salia ja testailemaan laitteita.

Yhteinen miitti Classicille kuulostaa hyvälle! :)

Tosin vertaillessani hinnastoa Classicin & Maken välillä totesin, että Make olisi sopivampi minun kukkarolle. Täytyy nyt vielä miettiä, että minne kuntosalille tästä nyt lopullisesti oikein suunnistaa. :rolleyes: Vaikeita päätöksiä, koska kotikonnuilla on vain yksi kuntosali eikä ole ollut varaa valita kymmenien seasta sitä itselleen sopivinta. :D

Yhteinen miitti Classicille kuulostaa hyvälle! :)

Tosin vertaillessani hinnastoa Classicin & Maken välillä totesin, että Make olisi sopivampi minun kukkarolle. Täytyy nyt vielä miettiä, että minne kuntosalille tästä nyt lopullisesti oikein suunnistaa. :rolleyes: Vaikeita päätöksiä, koska kotikonnuilla on vain yksi kuntosali eikä ole ollut varaa valita kymmenien seasta sitä itselleen sopivinta. :D

Mä tulin eilen siihen tulokseen, että Maken salilta ei oo mikään tarve poistua. Siitä on tullut mulle kuin toinen koti, mistä en halua muuttaa :) CG on varmasti hienompi ja modernimpi, mutta mulle riittää mukava ilmapiiri ja toimivat "työkalut" mitkä nykyiseltäkin salilta löytyy. Mutta hei, laita viestiä jos oot joskus tulossa sinne käymään, voidaan mennä yhdessä (:

^ Kiitti kutsusta :) ois kyl ihan kiva vetää joskus yhteiset treenit! noit punttaavia mimmejä kun ei mun lähipiirissä liikaa ole ;)
Lähinnä treeni seura siis koostuu äijistä, ja nekin/sekin on yleensä oma äijä.

^^minkäs hintanen toi make nyt sit olikaan? voithan tulla tutustumaan molempiin saleihin niin sitten tiedät :)

Toivottavasti ei ainakaan käynyt niin, että tapaamispaikasta tuli väärinkäsitys :rolleyes:

Juu... en eksyny...:lol2: En vaan valitettavasti päässyt muuten tulemaan paikalle. :curs:

Mutta ilokseni olen lukenut, että lisää miittejä on suunnitteilla! Hyvä juttu! Erityisesti kiinnostaisi treffata salitreenin merkeissä. angelolle olenkin jo kertonut, että Maken sali kiinnostaisi minua kovasti. Itse asiassa minun piti tässä kesän ja lomailun aikana tutustua maken saliin, mutta toisin kävi. Olin kolme viikkoa täydellisessä levossa punttitreenin suhteen, kun sairastin flunssan, joka ei sitten millään meinannut talttua!!! :curs:
Aloittelin treenit sitten kevyesti tuossa "omalla salilla". Jospa sinne makelle sais perseensä raahattua piakkoin? :D

Mä tulin eilen siihen tulokseen, että Maken salilta ei oo mikään tarve poistua. Siitä on tullut mulle kuin toinen koti, mistä en halua muuttaa :) CG on varmasti hienompi ja modernimpi, mutta mulle riittää mukava ilmapiiri ja toimivat "työkalut" mitkä nykyiseltäkin salilta löytyy. Mutta hei, laita viestiä jos oot joskus tulossa sinne käymään, voidaan mennä yhdessä (:

Taidan kallistua itsekin Maken puolelle! Hinta-laatusuhde on hyvä ainakin niiden muutamien kertojen perusteella, kun oon käynyt siellä. Henkilökuntakin oli sekä iloista, ystävällistä että asiansa osaavaa. :)

minkäs hintanen toi make nyt sit olikaan? voithan tulla tutustumaan molempiin saleihin niin sitten tiedät :)

Kertamaksu 7€, kk-kortti 46€ :) Ja makelta löytyy ihan loistava ja ammattitaitoinen hieroja, suosittelen ;) Joo suunnitelmissa ois tässä syksyn tullessa käydä ainakin tsekkaamassa toi CG, vaikka sit ihan muuten vaan (:

Corally sanoi:
Mutta ilokseni olen lukenut, että lisää miittejä on suunnitteilla! Hyvä juttu! Erityisesti kiinnostaisi treffata salitreenin merkeissä. angelolle olenkin jo kertonut, että Maken sali kiinnostaisi minua kovasti. Itse asiassa minun piti tässä kesän ja lomailun aikana tutustua maken saliin, mutta toisin kävi. Olin kolme viikkoa täydellisessä levossa punttitreenin suhteen, kun sairastin flunssan, joka ei sitten millään meinannut talttua!!! Aloittelin treenit sitten kevyesti tuossa "omalla salilla". Jospa sinne makelle sais perseensä raahattua piakkoin?

Hei, sähän voisit tulla reenaamaan sinne jo vaikka tällä tai ensviikolla? :) Onko sulla sellaista sähköpostiosoitetta, minkä vois laittaa tänne yleiselle puolelle niin voitais sopia paremmin?

Heip angelo! Mulla ois tarkoitus mennä tällä viikolla tutustumaan tonne maken salille. Ikävä kyllä en voi laittaa spostiosoitettani tänne.

Mulle kävisi ti, ke tai to iltapäivä/ilta parhaiten, joten jos olisit menossa jonain noista ajankohdista, niin ois kiva treffata salilla. Tää viikko on muuten tosi nihkeä, kun mulla alkoi just työt piiiitkän kesälomailun jälkeen. Lisäksi esikoiseni aloitti juuri ekaluokan, joka sekin muuttaa arkikuvioita jonkin verran... Viikonloppuna taas olemme lähdössä reissuun.

T: Corally

Mulle kävisi ti, ke tai to iltapäivä/ilta parhaiten, joten jos olisit menossa jonain noista ajankohdista, niin ois kiva treffata salilla. Tää viikko on muuten tosi nihkeä, kun mulla alkoi just työt piiiitkän kesälomailun jälkeen. Lisäksi esikoiseni aloitti juuri ekaluokan, joka sekin muuttaa arkikuvioita jonkin verran... Viikonloppuna taas olemme lähdössä reissuun.

No mä oon menossa tiistai- ja torstai iltana n. klo18-19 eli kumpi vaan noista käy :) Mullakin on viikonloppuna töitä, ja käyn yleensä salilla muutenkin arkisin.

Moi angelo! En tiedä ehditkö tänään (ti) enää koneelle ennen klo 18, mutta olen kuitenkin tulossa makelle niihin aikoihin! Toivottavasti nähdään siellä!

Tästä tuli nyt meidän välinen viestienlähetysketju... Mutta jo nähdään, niin voidaan vaihtaa puhelinnumerot ja emailit.

T: C

Moi angelo! En tiedä ehditkö tänään (ti) enää koneelle ennen klo 18, mutta olen kuitenkin tulossa makelle niihin aikoihin! Toivottavasti nähdään siellä!

Tästä tuli nyt meidän välinen viestienlähetysketju... Mutta jo nähdään, niin voidaan vaihtaa puhelinnumerot ja emailit.

T: C

Ok, sä et varmaan enää ehdi lukea tätä, mutta oon salilla n. klo19 :) Toivottavasti törmätään!

Tuli nyt vihdoin itekin alotettua salilla käynti tuolla Makella, taisin eilen jopa bongata angelon siellä. Jos oikein tunnistin. :) Kohtalaisen hukassa sitä tuolla on, toivottavasti lähtee sujumaan äkkiä. :D

Tuli nyt vihdoin itekin alotettua salilla käynti tuolla Makella, taisin eilen jopa bongata angelon siellä. Jos oikein tunnistin. :) Kohtalaisen hukassa sitä tuolla on, toivottavasti lähtee sujumaan äkkiä. :D

Ai me ollaan siis saatu lisää naiskannatusta :hyvä: Joo olin mä tiistaina salilla, tänään tiedossa jalkatreeni... kyykkyä prkl :whip: Minkä ikäinen sä olet? (:

Suositut

Back
Ylös Bottom