Jeesh!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sunnuntaina klo.16.00 käy oikein hyvin.
Tulen kylläkin kolme vuotiaan pojan kanssa mutta tuskinpa se ketään haittaa
Elyna, pidetään huoli siitä että miittejä järjestyy tulevaisuudessakin ;)
Classicki on nytten sit muuttanut uuteen mestaansa. Viikonloppuna oli muutto ja nyt on paljon enemmän tilaa, sekä laitteita. Jos haluatte niin sinne voisi tehä yhteisen "miitingin" jossa halukkaat pääsis kattomaan uutta salia ja testailemaan laitteita.
Yhteinen miitti Classicille kuulostaa hyvälle!
Tosin vertaillessani hinnastoa Classicin & Maken välillä totesin, että Make olisi sopivampi minun kukkarolle. Täytyy nyt vielä miettiä, että minne kuntosalille tästä nyt lopullisesti oikein suunnistaa. Vaikeita päätöksiä, koska kotikonnuilla on vain yksi kuntosali eikä ole ollut varaa valita kymmenien seasta sitä itselleen sopivinta. :D
Toivottavasti ei ainakaan käynyt niin, että tapaamispaikasta tuli väärinkäsitys
Mä tulin eilen siihen tulokseen, että Maken salilta ei oo mikään tarve poistua. Siitä on tullut mulle kuin toinen koti, mistä en halua muuttaa CG on varmasti hienompi ja modernimpi, mutta mulle riittää mukava ilmapiiri ja toimivat "työkalut" mitkä nykyiseltäkin salilta löytyy. Mutta hei, laita viestiä jos oot joskus tulossa sinne käymään, voidaan mennä yhdessä (:
minkäs hintanen toi make nyt sit olikaan? voithan tulla tutustumaan molempiin saleihin niin sitten tiedät
Corally sanoi:Mutta ilokseni olen lukenut, että lisää miittejä on suunnitteilla! Hyvä juttu! Erityisesti kiinnostaisi treffata salitreenin merkeissä. angelolle olenkin jo kertonut, että Maken sali kiinnostaisi minua kovasti. Itse asiassa minun piti tässä kesän ja lomailun aikana tutustua maken saliin, mutta toisin kävi. Olin kolme viikkoa täydellisessä levossa punttitreenin suhteen, kun sairastin flunssan, joka ei sitten millään meinannut talttua!!! Aloittelin treenit sitten kevyesti tuossa "omalla salilla". Jospa sinne makelle sais perseensä raahattua piakkoin?
Mulle kävisi ti, ke tai to iltapäivä/ilta parhaiten, joten jos olisit menossa jonain noista ajankohdista, niin ois kiva treffata salilla. Tää viikko on muuten tosi nihkeä, kun mulla alkoi just työt piiiitkän kesälomailun jälkeen. Lisäksi esikoiseni aloitti juuri ekaluokan, joka sekin muuttaa arkikuvioita jonkin verran... Viikonloppuna taas olemme lähdössä reissuun.
Moi angelo! En tiedä ehditkö tänään (ti) enää koneelle ennen klo 18, mutta olen kuitenkin tulossa makelle niihin aikoihin! Toivottavasti nähdään siellä!
Tästä tuli nyt meidän välinen viestienlähetysketju... Mutta jo nähdään, niin voidaan vaihtaa puhelinnumerot ja emailit.
T: C
Tuli nyt vihdoin itekin alotettua salilla käynti tuolla Makella, taisin eilen jopa bongata angelon siellä. Jos oikein tunnistin. Kohtalaisen hukassa sitä tuolla on, toivottavasti lähtee sujumaan äkkiä. :D