Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
nii ja mä lukasin tuota sun blogia.. jotkut jutut kuulostaa niin tutuilta. Esimerkiks tuon suklaan syönnin pystyn todella hyvin kuvittelemaan, ite en oo niin perso makealle (toki "suklaa kausiakin" on ollut), mutta jos päätän treenata ja sorrun suklaaseen niin voi sitä itse inhon määrää. Tekisi mieli kuristaa itsensä jos pystyisi ja kaduttaa niin perkeleesti. Nykyään oonki hyvin onneks pystyny hillitsee itteni etten sitä makeaa syö, tai jos joskus syön niin "luvan kanssa" ja vähän.
Ja kirjotat hyvin ;)

nii ja mä lukasin tuota sun blogia.. jotkut jutut kuulostaa niin tutuilta. Esimerkiks tuon suklaan syönnin pystyn todella hyvin kuvittelemaan, ite en oo niin perso makealle (toki "suklaa kausiakin" on ollut), mutta jos päätän treenata ja sorrun suklaaseen niin voi sitä itse inhon määrää. Tekisi mieli kuristaa itsensä jos pystyisi ja kaduttaa niin perkeleesti. Nykyään oonki hyvin onneks pystyny hillitsee itteni etten sitä makeaa syö, tai jos joskus syön niin "luvan kanssa" ja vähän. Ja kirjotat hyvin ;)

Kiitti! Mä syön suklaata yleensä vaan kerran vuodessa (jouluna) just sen takia kun siitä tulee niin ällö olo ettei sen syömisessä oo mun kohdalla mitn järkeä... jännä kun kerran viikossa pieni pussi salmiakkia ei tee yhtään pahaa, mutta toi suklaa on mielelle niinku jotain myrkkyä :D Sä kuulostat kanssa aika ankaralta itselles.. Kyllä välillä saa jotain herkkua syödä vastapainoksi arjelle :) Ja mitä sua oon nähnyt niin oot sen verran hoikka tyttö, että nou hätä (;

No joo, toi ankaruus on oikeestaa tullut vasta "vähän aikaa sitten" eli hiljalleen tässä parin vuoden aikana. Oikeestaan se lähti liikkeelle noin vuosi sitten kun rupesin treenaamaan kovaa ja silloin oli motivaatio niin korkealla ettei "sallittu" lipsumisia. Sitä ennen ennen kun rupesin lihasta kasvattaa, syömis touhu meni vaan överiksi ja kuihduin silmissä. Siinä samalla kun etsin pakkomielteisesti tietoa ravinnosta ja liikunnasta kiinnostuin koko ajan enemmän fitness -tyyppisestä kehosta ja onneksi motivaatio ja kuri siirtyikin järkevään syömiseen ja treenaamiseen :worship:
Mites teillä uus vuos, tuleeko juotua? mä meinasin varmaan olla selvänä.. tai sitten ihan parilla sidukalla mennään.:kippis1:

ja miten tohon nimen alle saa kuvan? mä en ossoo:(
Tästä tuliki näköjään "sasan ja ninnun ketju" kun kukaa muu ei kirjota :lol2:

Niin näköjään :D Kovin tutulta kuulostaa sun kokemukset.. Hyvä jos säkin oot tän lajin myötä oppinut syömään oikein, sen sijaan että kiusais itseään millään nälkäkuurilla.

Uv vietellään ihan selvinpäin, illalla leffaan ja syömään ja sit yöllä tietty raketteja ampuilemaan ;) Mua ei oo enää vuoteen oikee kiinnostanu toi viinalla läträäminen (joskus sillä tuli leikittyä enemmän ku tarpeeks). Nykyään otan tosi harvoin ja silloinki uppoo max pari siideriä :D Miten sie vietät uutta-vuotta?

Tohon avatariin saa kuvan vaan vipeillä :/

No ompa tylsää! Pyh, vipit :D

Musta tuntuu että yllättävän monella (ainakin naisella) on joitakin syömis ongelmia/oman kehon kanssa kamppailua sali harrastuksen pohjalla. Toisaalta se on ymmärrettävää; molemmissa tapauksissa ihminen on kriittinen omasta kehostaan ja syömisestään, näin se vain ohjautuu siihen terveempään vaihto ehtoon, punttaamiseen:thumbs:

Mennää kultsin kanssa pelaamaa kaveri porukalla megazonea energiahallille, ja siitä sitten jonnekkin, katsomaan raketit jne :) Onkyl sillee kiva kun tuo kakslahkeinenkin on niin kiinnostunut treenaamisesta niin menee juhlapyhätkin yksiin, eikä niin et toinen oisi jossain vetämässä perseitä :kippis1: Tuo käy samalla salillakin kun minä.

Ainii, luulin että teillä on toinenkin narttu? Näin teidät tossa kesänlopulla Seran ja valkosen typistetyn AST nartun kanssa kävelyllä, ja ymmärsin et se on teidän uus tuonti? onks multa taas mennyt jotain ihan ohi :lol2:
Mitäs Sera tykkää raketeista? Capo ei välitä yhtään mutta Tori stressaa. Pälyilee ympärilleen ja "ettii" mistä ääni kuuluu ja saattaa haukahdella. Varmaan vähän tuskaa mennä tonkaa ulos :(

Juu toi puntti on kyllä kiva yhdistävä tekijä parisuhteessa, varsinkin ku sillä on niin iso merkitys molemmille osapuolille :) Joo meillä asui kesän lopussa toinenkin amsu pari kuukautta. Clarise oli tosi ihana tapaus, mutta se oli tarkoituksella meillä vaan väliaikaisesti kotitilanteensa takia.

Seralla on vahtimisvietti kasvanut viimeisen puolen vuoden aikana aikalailla ja se on aina suojelemassa meitä kaikelta, jopa raketeilta :D Itsenäisyyspäivän ilotulituksista se oli ainakin ihan tilastoissaan ja piti hirveetä ulinahuutoa :D Saa nähdä miten se reagoi uuden vuoden paukkeeseen...

Hauskaa ja rauhallista uutta-vuotta teille! :)

Oho, tuli vahingossa väärillä tunnuksilla ku tää oli sylkässy mut ulos kun kirjoitin.. ^ toi oli siis mun teksti (ylläri :lol2:)

Voi v***u, mä säädän nyt ihan urakalla :D

Täällä ilmoittautuu yksi lahtelainen.
Tosin en oo punttimimmi (vielä) , kuulostelen ensin vähän.
Toistaseks harrastan vaan Kickboxingia, eli ainoa salikin mis käyn on Kamppailulajikeskuksella.
Niinkuin tuol esittelyssäkin jo sanoin,niin kovasti puntti kiinnostais, mut täytyy kääntyä kokeneempien puoleen treeniohjelman suhteen että siitä olis mulle jotain hyötyäkin.

hei jamelia, me käydään samalla salilla! itse harrastan siellä krav magaa, mutta avomies käy kickissä, meinaa jopa pitää niitä treenejä tulevaisuudessa. vinkkaa jos kaipaat salikamua ;)

Täälläkin yksi lahtelainen. On tullut käytyä pari vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti tuossa Fiiliksessä "tyttöjumpissa" ja jotenkin on alkanut tuntumaan siltä ettei tuo pumpista saatu olematon lihaskasvu meinaa tyydyttää. Ajatuksena olis siis löytää sali jolla voisi toukokuusta eteenpäin käydä puntilla. :)
Tuota Foreveriä olenkin katellut, magneettikortti on plussaa ja spinning sekä kuntonyrkkeily kiinnostaa myös.

Wau, täällä Lahden ketjussa alkaa olla elämää :hyvä: Voitas treffata porukalla, kunhan ilmat vähän lämpenee? :)

joo ois kyl mukava tavata muitakin punttimimmejä, varsinki omalla paikkakunnalla:) vois vaihdella ajatuksia ja saada/antaa neuvoja... varsinkin mulle, joka treenaa yksin salilla eikä kaveriporukasta hirveesti löydy semmosia joilla ois samoja tavoitteita ku mulla, muiden punttimimmien tapaaminen vois olla toooosi kiva!:D

Onko muuten kukaan testannut uutta TrendiFitnessiä? mulla meinaa uus sali hakusessa, jotenki alkanu zenana kyllästyttää...?!?

Sohveli, no ilomielin mut mun täytyy tosiaan ensin vähän kysyä reeniohjelmaa ja ohjausta, en nimittäin ikinä oo käyny salilla aiemmin. Paitsi polkemas ja juoksemas matolla mut haluaisin vähän ehkä avartaa nyt maailmaa ja tutustua muihinki laitteisiin et sais rahoille kunnolla vastinetta:D
Hitsi en taida miestäs tietää kun käyn naisten kickboxingissa, toi mun mieheni kävi kyllä just edellisen vuoden siinä ihan normi kickissä, että meiän äijät varmaan tuntee keskenään ainakin;)
Kuka sitä Krav Maga ryhmää vetää?

Täälläkin yksi lahtelainen. On tullut käytyä pari vuotta enemmän ja vähemmän aktiivisesti tuossa Fiiliksessä "tyttöjumpissa" ja jotenkin on alkanut tuntumaan siltä ettei tuo pumpista saatu olematon lihaskasvu meinaa tyydyttää. Ajatuksena olis siis löytää sali jolla voisi toukokuusta eteenpäin käydä puntilla. :)
Tuota Foreveriä olenkin katellut, magneettikortti on plussaa ja spinning sekä kuntonyrkkeily kiinnostaa myös.

Fiilis on kuulemma ilmapiirinsä takia tosi hyvä paikka. Se toinen salin omistajista, Nitta, on mun hyvä ystäväni:)
Pitäis itsekin käydä joskus, mä en vaan oo niin innostunut noista ryhmätunneista.

^ Totta, olen kyllä viihtyny siellä todella hyvin ja tykkään varsinkin Nitasta ja Hennistä, aivan loistotyyppejä. Sen takia onkin vähän ristiriitaset fiilikset salin vaihdosta, harmittaa älyttömästi kun ei ole varaa maksaa kahta kuukausimaksua ja kertamaksuilla/kymppikorteillakin homma tulee liian kalliiksi näillä käyntimäärillä. Saa nähdä minkälaiseen järjestelyyn sitä päätyy. Hiukan lihaa olis saatava joka tapauksessa. :D

jamelia, magaa vetää vaihtelevasti joko Ripa itse tai sitten *eräs jonka nimeä en tiedä*

rohkeasti vaan salille, siellä käy tosi mukavaa porukkaa! ja yleensä olen siellä ainut nainen, niin olis hauskaa jos joskus olisi muitakin:rolleyes:

jamelia, magaa vetää vaihtelevasti joko Ripa itse tai sitten *eräs jonka nimeä en tiedä*

rohkeasti vaan salille, siellä käy tosi mukavaa porukkaa! ja yleensä olen siellä ainut nainen, niin olis hauskaa jos joskus olisi muitakin:rolleyes:

Ripa on tosi mukava vetäjä kyl, se kans vetää aina meiän KB-tunnit. Mulla on täs harkintavaihe menossa et lopetanko kickboxingin,ku ne treenit on aina siihen aikaan etten meinaa millään keretä sinne, ja sit toiset treenit on sunnuntaisin, jolloin yleensä en oo tääl kotikaupungissa.. Mut pitää viel miettiä et saisko järkättyä asiat niin et pystyis käymään siel, harmittaa ihan älyttömästi jos joutuu nyt jo lopettaa ku tykkään kovin lajista.

Pitäis kyl tulla tutustumaa siihen saliin, ite en siis oo kertaakaa reenannu viel sen salin puolella sattuneista syistä..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom