Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
huu, eilen just avokki veti siellä elämänsä ekat kb-treenit :rock: meni hyvin, ainut vaan ettei siinä muita ohjatessa saanut kuulemma sitten treeniä aikaiseksi, kerranki oli hiukset kuivat kun se tuli kotiin :lol2:
tänään viimeks kävin salilla, ja taas olin ainut nainen.tai no tuli sinne yksi sitten kun olin jo lähdössä.
On tosi inhottavaa, kun ei aikataulut käy treenien kanssa yhteen. olisko ne yleiset kb-treeniajat sulle sopivampia? ei ainakaan tarvi pelätä, ettei uskaltaisi mennä miesten ja poikien sekaan, sillä omaa kuntoa ja tahtoa ja tekemisen halua silmälläpitäenhän siellä on tarkoitus treenata.
mietin viime torstaina, että oltiinkohan siellä samaan aikaan? ainakin tunturin kata taas tuli vastaan, kun meillä oli vapaaehtoiset magatreenit toisella puolen :worship:

huu, eilen just avokki veti siellä elämänsä ekat kb-treenit :rock: meni hyvin, ainut vaan ettei siinä muita ohjatessa saanut kuulemma sitten treeniä aikaiseksi, kerranki oli hiukset kuivat kun se tuli kotiin :lol2:
tänään viimeks kävin salilla, ja taas olin ainut nainen.tai no tuli sinne yksi sitten kun olin jo lähdössä.
On tosi inhottavaa, kun ei aikataulut käy treenien kanssa yhteen. olisko ne yleiset kb-treeniajat sulle sopivampia? ei ainakaan tarvi pelätä, ettei uskaltaisi mennä miesten ja poikien sekaan, sillä omaa kuntoa ja tahtoa ja tekemisen halua silmälläpitäenhän siellä on tarkoitus treenata.
mietin viime torstaina, että oltiinkohan siellä samaan aikaan? ainakin tunturin kata taas tuli vastaan, kun meillä oli vapaaehtoiset magatreenit toisella puolen :worship:

Ai me samaan aikaan? Noup,mulla on treenit keskiviikkoisin ja sunnuntaisin:)
Oon miettiny kyllä tota et siirtyiskö tän alkeiskurssin jälkee siihen perusryhmään, siis missä on sekasin miehet ja naiset ku niillä ei tosiaan oo viikonlopputreenejä. Pitää viel tarkistaa tuo, mut silloi ku tuo avokki kävi niin sillä oli ti ja to reenit. aargg mä vihaan niin tätä kun ei meinaa aika aina riittää, sen takia puntti kiinnostaa mua aina vaan enemmän,ku ei olis riippuvainen mistään aikatauluista,ja vois käydä treenaamassa just silloin ku itse ehtii.

Täällä myös yksi lahtelainen tyttönen 21v. Nykyisellään saliharrastusta vasta viime vuoden marraskuusta lähtien (tajusin miten hurjasti oon päässyt lihomaan:o ). Nuorempana tullut erimoisia Lahden kuntosaleja testattua, mutta parhaillaan käyn Hollolassa Aerodikkareilla.

Toistaiseksi tarkoituksena ollut vaan päästä rasvasta eroon, mutta nyt kun se on alkanut näkymään ni saas nähdä mitä seuraavaks keksii :)

täältä löytyy yksi punttien parissa viihtyvä lahtelainen:)
treeni paikkana tietenkin maken fitness center.Niin ja treenikaveria yritän etsiskellä...onko niitä täällä?

Täällä olisi yksi vapaaehtoinen :rolleyes:
Loistavaa:)Oletko kuinka kauan käynyt makella?Käytkö mihin aikaan ja minä päivinä treenailemassa?Itselläni ajat jolloin salilla käyn on 6-8,14-16,20-22 riipuu aina että missä olen töissä.Ja siellä salilla olisin vaikka joka päivä mutta pääsen yleensä kolme kertaa viikossa treenailee,mutta tämäkin riippuu töistä.

Loistavaa:)Oletko kuinka kauan käynyt makella?Käytkö mihin aikaan ja minä päivinä treenailemassa?Itselläni ajat jolloin salilla käyn on 6-8,14-16,20-22 riipuu aina että missä olen töissä.Ja siellä salilla olisin vaikka joka päivä mutta pääsen yleensä kolme kertaa viikossa treenailee,mutta tämäkin riippuu töistä.

Mä olen käynyt siellä jonkun vuoden, mutta sitä ennen jonkun kolme vuotta ympäri lahden saleja. Mites siellä? :) Koulusta ja duunista johtuen pääsen myös noin kolme kertaa viikossa salille. Ja ajat voi olla ihan millon vaan. Minkäs ikänen olet muuten?

Mä olen käynyt siellä jonkun vuoden, mutta sitä ennen jonkun kolme vuotta ympäri lahden saleja. Mites siellä? :) Koulusta ja duunista johtuen pääsen myös noin kolme kertaa viikossa salille. Ja ajat voi olla ihan millon vaan. Minkäs ikänen olet muuten?
Seuraavaksi juhlitaan 25 vuotis synttäreitä.:dance:Salilla on tullut käytyä jo useamman vuoden ajan mutta pari vuotta ovat olleet vasta kovaa treeniä.Menen tällä viikolla treenailemaan iltaisin töiden jälkeen torstaina ja perjantaina klo.21.
Pääsisitkö sinne sinäkin?

Seuraavaksi juhlitaan 25 vuotis synttäreitä.:dance:Salilla on tullut käytyä jo useamman vuoden ajan mutta pari vuotta ovat olleet vasta kovaa treeniä.Menen tällä viikolla treenailemaan iltaisin töiden jälkeen torstaina ja perjantaina klo.21.
Pääsisitkö sinne sinäkin?

Pääsenhän mä. Huomenna varmaan joskus kasin aikaan, että varmaan törmätään siellä :) Mitenkäs tuntomerkit?

Täällä kanssa lahtelainen.
Treenaan Makella, aiemmin kävin Gym 1:llä mutta liian korkea hintataso kuntosalin laatuun nähden, kun jumpat ei kiinnosta.

Harrastan myös aktiivisesti aikidoa.

Näinköhän me törmättiin eilen siellä portaissa? Mä olin se räjähtäneen näköinen tyyppi :D Millonkohan satuttais samaan aikaan paikalle?
En ole käynyt tällä viikolla kertaakaan salilla kevyt viikko kun sattuu olemaan.Sovittaisiinko ensiviikolle joku päivä jolloin nähtäisiin salilla tai voidaanhan tehdä niinkin,että jos pystyt laittamaan sun sähköposti osoitteen tänne niin laitan sulle tulemaan mun puhelin numeron:)

Olen muuttamassa syksyllä Lahteen. Finnbodyn tiedänkin, mutta minua ei tuollaiset ns. muotikuntosalit varsinaisesti kiinnosta. Mitä kuntosaleja suosittelisitte? :)

Täällä kanssa yksi lahtelainen ilmoittautuu joukkoon. =) Itse käyn Kuntohoidossa, sinne on helppo mennä kun olen naapurissa töissä. Siellähän on ne sirukorttilaitteet, helppoa tällaiselle aloittelijalle. Salia voisi vaihtaa heti kun kunto alkaa nousta. :)

En ole käynyt tällä viikolla kertaakaan salilla kevyt viikko kun sattuu olemaan.Sovittaisiinko ensiviikolle joku päivä jolloin nähtäisiin salilla tai voidaanhan tehdä niinkin,että jos pystyt laittamaan sun sähköposti osoitteen tänne niin laitan sulle tulemaan mun puhelin numeron:)

Laitoin sähköpostiosoitteen tonne profiiliin "päästään mesettämään hulluna" :evil:

Monet ovat kehuneet tuota Maken Fitness Centeriä. Onko oikeasti hyvä paikka? Olen nimittäin huomenna tulossa Lahteen poikaystävän luokse ja olisi pakko päästä treenaamaan. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom