SUPERCARB 1kg -40%

Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Olen aika paljon viikonloppuja töissä,mutta näillä tiedoilla 27.7 käy 100% varmasti.Elokuusta en vielä tiedä...
ps.angelon olen tavannutkin makella noin viikko sitten.Olen se punaisessa t-paidassa hikoileva treenari joka tuli sulta kysymään,että oletko se sinä:D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
ps.angelon olen tavannutkin makella noin viikko sitten.Olen se punaisessa t-paidassa hikoileva treenari joka tuli sulta kysymään,että oletko se sinä:D

Okei, sie oot siis se tyttö :)

No hei käviskö sitten muillekkin tuo 27.7 sunnuntai?

Mulle kävisi ainakin iltapäivällä 26.7! Pääsen töistä 13:00. Muista päivistä en vielä tiedä, koska en ole saanut vielä uutta työvuorolistaa.

Muutin tosiaan heinäkuun alussa Lahteen, mutta töitä teen edelleen Iitissä vielä elokuun loppuun. Edessä välivuosi, koska en saanut opiskelupaikkaa LAMK:sta. Olisi kyllä erittäin mukava tavata teitä kaikkia, koska uusia tuttavuuksia kaivataan kipeästi, kun uusia tuttavuuksia ei tule nyt tuon menetetyn opiskelupaikan takia...

Sitten vielä, olisiko kukaan kiinnostunut mahdollisesti treenaamaan kanssani myöhemmin syksyllä? Elokuun lopussa/ syyskuun alussa olen asettunut pysyvästi Lahteen. Makella olen käynyt treenaamassa pari kertaa, mutta olen suunnitellut, että aloittaisin treenaamisen Classicilla. (Lähempänä kotiani). Olen treenannnut säännöllisesti vasta vähän yli vuoden. Olisi mukava saada Teistä kokeneempaa treeniseuraa!

Hauskaa kesää Teille kaikille! :)

Tuosta 27.7 sunnuntaista! Aamupäivällä käy minulle, koska menenkin töihin vasta 17:00.

Sitten vielä, olisiko kukaan kiinnostunut mahdollisesti treenaamaan kanssani myöhemmin syksyllä? Elokuun lopussa/ syyskuun alussa olen asettunut pysyvästi Lahteen. Makella olen käynyt treenaamassa pari kertaa, mutta olen suunnitellut, että aloittaisin treenaamisen Classicilla. (Lähempänä kotiani). Olen treenannnut säännöllisesti vasta vähän yli vuoden. Olisi mukava saada Teistä kokeneempaa treeniseuraa!

Jos mä alan käydä Classicilla, niin ois kiva saada sieltä reenikaveri :) Meillä taitaa olla aika samanlainen treenitausta, eli en varmaan oo yhtään kokeneempi, mutta asennetta treenikaveriksi kyllä löytyy senkin edestä ;) Aion ainakin yhden kerran ladata tuonne Classicille kortin, juuri tuona ajankohtana (elo-syyskuun vaihde) ja katson sitten kumpi sali sopii itselle paremmin. (Ja jos se Corally alkaa käymään tuolla makella ;))

Jos mä alan käydä Classicilla, niin ois kiva saada sieltä reenikaveri :) Meillä taitaa olla aika samanlainen treenitausta, eli en varmaan oo yhtään kokeneempi, mutta asennetta treenikaveriksi kyllä löytyy senkin edestä ;) Aion ainakin yhden kerran ladata tuonne Classicille kortin, juuri tuona ajankohtana (elo-syyskuun vaihde) ja katson sitten kumpi sali sopii itselle paremmin. (Ja jos se Corally alkaa käymään tuolla makella ;))

Kuulostaa hyvälle! Katsotaan vielä tarkemmin tuossa elo-syyskuun vaihteessa. :hyper:

mä alan nyt kans käymään Classicilla ainakin lokakuuhun asti. Mullahan on kuitenkin vuoden soppari nicksille mut meen nyt välis tonne kun saan olla siel ilmatteeks. Ettäh siellä sitten reenaillaan yhres :rock::D

No voi piru :curs: :) Pitäisköhän munkin suunnata tonne Classicille, kunhan kyllästyn tähän yksinäiseen ja yksipuoliseen treenailuun kotisalilla? Saatais mukava "oma reeniporukka" tonne! :dance:

Mulla on trenivuosia takana kai muutama enemmän kuin teillä, mutta niin taitaa olla muutenkin vuosia takana enemmän! :lol2: Jokusen vuoden olen treenaillut mieheni opastuksella vähän kovempaa ja tavoitteellisesti. Lähinnä voimanhakumielessä ja tekniikoita oppiakseni. Sitä ennen on ollut sellasta on/off-treeniä ja jumppailua. Pari lastakin olen välissä pyöräyttänyt. Ihmeitä en ole savuttanut, mutta ehkä jotain vähän oppinut. :rolleyes:

Mutta näistä voidaan jutskata sitten tapaamisella! Mulla ei ole kauheen suunniteltua tämä kesä, joten en osaa sanoa yhtään ajankohtaa mikä EI missään tapauksessa kävisi...

Miitti kuulostaa kyllä kivalta idealta. Lähtisin mielelläni mukaan, mutta 27.7. ei ikävä kyllä mulle käy, olen silloin Tampereella. Mut seuraavaan miittiin lähden jos vaan aikataulut osuisi paremmin kohdalleen! Olis hauska tutustua muihin naispuoleisiin kuntosaliharrastajiin.

Ite tosiaan treenaan Makella, ja treenivuosia takana varmaan kolme tai jotain.
Tosiaan olis teitä muita Makelaisia hauska morjenstaa salillakin, mutten tiedä kuka on kuka. :P Angelo susta on kyllä toi kuva, mutta mä oon aika huononäköinen ilman rillejäni (joita en käytä salilla), enkä viitti kauheen intensiivisesti muita tuijotella. :P

Mun tuntomerkit: vaaleat hiukset ponnarilla, mustat lököttävät (karseet) saliverkkarit tai mustat caprit. Paita useimmiten vihreä, ruskea tai musta. Tai no on mulla joskus sellanen kirkuva oranssi tank-toppi... Ja salikengät on sellaset pitkävartiset nyrkkeilypopot. Vaikkei ne sieltä verkkareiden alta oikein näy tietenkään. Huh, eiköhän tossa oo tuntomerkkiä kerrakseen. En tiedä onko niistä apua, en taida kauheesti erottua... :D

Mun tuntomerkit: vaaleat hiukset ponnarilla, mustat lököttävät (karseet) saliverkkarit tai mustat caprit. Paita useimmiten vihreä, ruskea tai musta. Tai no on mulla joskus sellanen kirkuva oranssi tank-toppi... Ja salikengät on sellaset pitkävartiset nyrkkeilypopot. Vaikkei ne sieltä verkkareiden alta oikein näy tietenkään. Huh, eiköhän tossa oo tuntomerkkiä kerrakseen. En tiedä onko niistä apua, en taida kauheesti erottua... :D

Hei mulla on hämärä muistikuva, että oisin nähnyt sut - tuli tuosta oranssista topista ja vaaleasta tukasta mieleen :) Pitää tulla moikkaamaan ensikerralla, jos sie et kerran näe hyvin ;) (muistan, kun itsekin yläasteella kuljin aivan sokeana ympäriinsä, kun en vielä käyttänyt piilareita - kaikki kaverit aina ihmetteli koulussa miksen ollut moikannut niitä edellisenä päivänä kaupungilla :D)

Mikä päivä sulle sitten kävisi?

Hei mulla on hämärä muistikuva, että oisin nähnyt sut - tuli tuosta oranssista topista ja vaaleasta tukasta mieleen :) Pitää tulla moikkaamaan ensikerralla, jos sie et kerran näe hyvin ;) (muistan, kun itsekin yläasteella kuljin aivan sokeana ympäriinsä, kun en vielä käyttänyt piilareita - kaikki kaverit aina ihmetteli koulussa miksen ollut moikannut niitä edellisenä päivänä kaupungilla :D)
Nyt kun mietin niin kyllä mäkin oon sut varmana nähnyt. :) En ole vaan jotenkin osannut yhdistää sinua tänne pakkotoistoon, kun niin harvoin tätä foorumia olen käynyt lueskelemassa. Mut moikkaillaan tosiaan kun seuraavaksi osutaan samaan aikaan treenaamaan. :)

Mikä päivä sulle sitten kävisi?
No oikeestaan vaan se edellinen päivä, eli 26., ja 8.8. ...

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
hips,hei te naiset!
ihan oikeasti jos me halutaan järjestää tapaaminen niin pitäisi yrittää sopia päivä jolloin se olisi mahdollista:)
Kenelle sopii 3.8,24.8
niin ja myös ens sunnuntai käy minulle!

hips,hei te naiset!
ihan oikeasti jos me halutaan järjestää tapaaminen niin pitäisi yrittää sopia päivä jolloin se olisi mahdollista:)
Kenelle sopii 3.8,24.8
niin ja myös ens sunnuntai käy minulle!

Hyvä sella, oon oottanut että joku muukin vähän innostuis - ettei mee järkkääminen ihan yksipuoliseksi ;) Mulle ei ikävä kyllä sovi kumpikaan noista sun ehdottamista päivistä, toisena olen töissä ja toisena reissussa. Ensi sunnuntai kävis kyllä mullekkin... Ja PikkuPaholainenkin olis sillon Lahdessa :)

Hei multa on melkein mennyt ohi tää mimmien tapaaminen:D Ens sunnuntai kävis, pääsen tosin vasta neljältä töistä, onko vielä ajasta ollut mitään tarkempaa?

Hei multa on melkein mennyt ohi tää mimmien tapaaminen:D Ens sunnuntai kävis, pääsen tosin vasta neljältä töistä, onko vielä ajasta ollut mitään tarkempaa?

Käsittääkseni mitään ei ole vielä sovittu tarkemmin/ lyöty lukkoon.

No mulle ainakin kävis sunnuntaina myöhemmin iltapäivälläkin, esim. klo18 :)

Tuli mieleen, että nyt kun on luvattu hyvää ilmaa, niin mentäiskö vaikka satamaan porukalla kaffelle? :)

Edit. ainiin piruvie, Elyna menee töihin klo17 :/ Voitaishan me muut nähdä jo vaikka neljältä, niin Elyna ehtis (?) käymään pikaisesti kaffella ennen töitä, ja wanfi pääsis töistä tulemaan paikan päälle? Vai meneekö liian säätämiseks? :D

Mulle käy sunnuntai - oli aika mikä tahansa!
Jospa se nyt olisi vaikka se klo 16 satamassa, kumminkin vaikea sopia ajankohtaa joka kävisi ihan kaikille. Onhan niitä sitten muitakin miittejä jatkossa..eiks je?

Terve mimmit! Jos olen ensi sunnuntaina maisemissa, niin mulle käy satamakahvit mihin kellonaikaan vaan. Pieni varaus on tosin reissuun lähdöstä... Meidän perheen lomailu on tämmöistä "hetken mielijohteesta"-tyyppistä puuhastelua, joten koskaan ei voi olla varma mitä seuraavana päivänä tapahtuu...;)

Okei... PikkuPaholainen, Corally ja mie oltas siis ainakin menossa satamaan sunnuntaina klo16. Muita osallistujia? :) Missäs me nähtäs siellä? Vaikka siinä Teerenpelin laivan edessä tms?

Suositut

Back
Ylös Bottom