SUPERCARB 1kg -40%

Lahden mimmit hoi!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja angelo
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kans pähkäilen nyt kovasti et mihin salille menisin. Kaveri on houkutellu Finnbodylle mut se on vissiin TODELLA kallis ellei liity jäseneks? Mies ois taas vaihtamassa Gym1:ltä just tonne Maken Fitness Centerille, ja houkutteli mua mukaansa sinne..Ja kolmas kaveri käy Foreverilla ja kyseli sinne mukaansa. plääh on tää vaikeeta,pitäs tehdä joku hintavertailu ja sit päättää, oishan se kyl kiva joku noista valita ku ois sit treenikaverikin valmiina.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Mä kans pähkäilen nyt kovasti et mihin salille menisin. Kaveri on houkutellu Finnbodylle mut se on vissiin TODELLA kallis ellei liity jäseneks? Mies ois taas vaihtamassa Gym1:ltä just tonne Maken Fitness Centerille, ja houkutteli mua mukaansa sinne..Ja kolmas kaveri käy Foreverilla ja kyseli sinne mukaansa. plääh on tää vaikeeta,pitäs tehdä joku hintavertailu ja sit päättää, oishan se kyl kiva joku noista valita ku ois sit treenikaverikin valmiina.

Itse kävin tänään Maken Fitness Centerissä. Paikka vaikutti ainakin näin ensituntumalta hyvälle. Täytyy tosin käydä vielä muutamaan kertaan siellä tutustumassa, että pääsee perille kaikista laitteista yms. (Laitteet hieman erilaisia kuin siellä salilla missä normaalisti treenaan). Fitness Centerissä on ainakin todella monipuolinen laitevalikoima sekä ystävällinen + asiantunteva henkilökunta. :)

Itse kävin tänään Maken Fitness Centerissä. Paikka vaikutti ainakin näin ensituntumalta hyvälle. Täytyy tosin käydä vielä muutamaan kertaan siellä tutustumassa, että pääsee perille kaikista laitteista yms. (Laitteet hieman erilaisia kuin siellä salilla missä normaalisti treenaan). Fitness Centerissä on ainakin todella monipuolinen laitevalikoima sekä ystävällinen + asiantunteva henkilökunta. :)

Mä olen kans kuullut paljon hyvää kyseisestä salista, voisin kyllä kans käydä ton avon kans tutustumassa:)
Mut kiitos kommentista!

Mä olen kans kuullut paljon hyvää kyseisestä salista, voisin kyllä kans käydä ton avon kans tutustumassa:)
Mut kiitos kommentista!

Tervetuloa! Miekin suosittelen :)

Lahden mimmit hei! ( + ympäristökunnissa majailevat) Onko kukaan aikeissa lähteä toukokuussa sinne aloittelijoiden treenileirille Helsinkiin? Oli muistaakseni lauantaina 24.5. jos oikein muistan.

Itse olen kisaamispäätöstä pyöritellyt ja vatuloinut päässäni jo jonkin aikaa. Olen miettinyt olisiko musta tuohon juttuun ja milloin olisi sopiva hetki astua lavalle ja kuinka paljon treeniä se vielä vaatisi... jne. Eli tuhansia kysymyksiä, joihin ehkä löytyisi vastauksia tuolta.

Sitä vaan ajattelin, että jos muitakin menijöitä tältä suunnalta olisi, niin menisin mieluusti kimpassa paikalle!:)

Lahden mimmit hei! ( + ympäristökunnissa majailevat) Onko kukaan aikeissa lähteä toukokuussa sinne aloittelijoiden treenileirille Helsinkiin? Oli muistaakseni lauantaina 24.5. jos oikein muistan.

Itse olen kisaamispäätöstä pyöritellyt ja vatuloinut päässäni jo jonkin aikaa. Olen miettinyt olisiko musta tuohon juttuun ja milloin olisi sopiva hetki astua lavalle ja kuinka paljon treeniä se vielä vaatisi... jne. Eli tuhansia kysymyksiä, joihin ehkä löytyisi vastauksia tuolta.

Sitä vaan ajattelin, että jos muitakin menijöitä tältä suunnalta olisi, niin menisin mieluusti kimpassa paikalle!:)

Mua ainakin kiinnostais... minkä hintainen toi leiri on? :)

Kyllähän tuo kiinnostaisi, mutta taidan olla vielä aivan liian kokematon edes lähtemään tuolle leirille. Katsotaan vuoden tai parin päästä uudestaan. :)

Minä luulen, että aloittelijoiden leiri on tarkoitettu nimenomaan kaikille asiasta kiinnostuneille olipa punttitaustaa sitten 3 kuukautta tai 5 vuotta. Tai olipa ajatus kisata ensi syksynä tai kolmen vuoden päästä.:)
Itse haluaisin saada jonkinlaista asiantuntijan analyysia omista rahkeistani lajiin liittyen. Tahtoisin vinkkejä oman kroppani muokkaamiseen ja siihen kuinka treenata mahdollisimman monipuolisesti tavalla, joka todella toisi tuloksia pidemmällä tähtäimellä. Ehkä toivoisin myös saavani vihjeitä hyvästä valmentajasta, jonka kanssa voisin asettaa tavoitteita treenien ja kisojenkin suhteen.:whip:

Ja tietysti odotan sitä, että saisin tämän pienen kipinän roihahtamaan kunnolla. :hyper:

Minä luulen, että aloittelijoiden leiri on tarkoitettu nimenomaan kaikille asiasta kiinnostuneille olipa punttitaustaa sitten 3 kuukautta tai 5 vuotta. Tai olipa ajatus kisata ensi syksynä tai kolmen vuoden päästä.:)

Samaa mieltä :) Ja mä päätin just että aion mennä tonne! Mä ajattelin mennä junalla, entäs Corally?

Päätös tehty täälläkin! Leirille on mentävä, mitä tässä jahkailemaan! En vielä tiedä millä kulkupelillä paikanpäälle matkustan...

Juu mäkin ilmoittauduin silloin keskiviikkona :) Tuolta saa varmaan hyviä työkaluja tälle tielle :whip:

^ 24.5 lauantaina klo10-17 (GB Gym) :) Millä sä meinaat mennä?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
sain tänään emailia, että treenileiri on täyteen buukattu... eli en pääse mukaan ellei peruutuksia tule.:itku: Byääää! Kylläpä harmittaa!

^No voi perse! Mä joskus joulukuussa päätin tonne mennä :( että tätä oli kyllä ootettu :(
Nii ja angelo, oisin varmaan menny pakulla jotta teki oisitte voinu tulla kyydissä, mutta ei kai sittern jos se on täynnä :itku:
Ja tälle kesälle ei tainnu olla muita tollasia aloittelijoiden leirejä... ? ainakin ite muistasin näin kattoneeni.

^ Ei oo ainakaan liiton sivuilla ilmotettu mitään :/ Mulle ei oo tullut vielä mitään vastausta tuolta... voiskohan se tarkoittaa sitä että olisin mahtunut vielä leirille (?) :rolleyes: Harmittaa kyllä jos tonne ei nyt pääsekkään...

Kyllä se Maija kaikille vastaa, mahtui sitten tai ei. Ehkä toinenkin leiri tulee sitten syksylle kun nyt ois ollut niin paljon kiinnostuneita... Laittakaa vaikka toivetta menemään :)

Emmie Lahdesta oo eli poistun häiriköimästä teidän ketjussa!

Suositut

Back
Ylös Bottom