Löytyykö abiturienttejä (no miten ikään kirjotetaankaan)?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja suiza50
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
40
Ajattelin ihan kysästä löytyykö PAKKOTOISTOLAISISTA tämän vuoden abeja, eli niitä henkilöitä, jotka aikovat olla tänä keväänä vielä ylioppilaita :hmmm: ? Ootteko kenties menossa jonnekin päin abiristeilylle, ite suuntaan Perjantaina 14.2 (eli ystävänpäivä) HELSINGISTÄ-->TALLINNAAN :kippis1: !!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo kyllä. Ite kävin lukion neljään vuoteen. Tässävaiheessa onnellisesti kaikki kirjoitukset ja kurssit läpi. Abiristeilyllä tuli käytyä viime vuonna, kun kaikki kaveritkin meni. Ois kyllä mukavaa kun löytäis jotain hommia Mikkelin alueelta, ennenkuin lähtee kesällä inttiin. Alkaa jo tämä parinpäivän toimettomuus kyllästyttää. Mutta onpahan ainakin aikaa treenailla. Päivän kohokohta kun pääsee kaverin kanssa salille. Pitääkin lähtee just nyt...

Jeah

oon abi juu.... ja risteily on 16.2 sunnuntaina Helsinki <----> Tallinna... himo ryyyyyb vaa :kippis1:

Kyllä ollaan abeja täälläkin, risteilystä ei vielä tietoa, mutta jotain kyllä aiotaan suurehkolla kaveriporukalla järjestää...:kippis1:

Joo abi se täältäkin löytyy:) Tarkotus olis kirjottaa kaikki keväällä. Mut abi risteilylle en pääse, ei riitä ikä:mad2: Missä päin teillä on penkkari juhlii? Meillä on viissii hesperiassa..

Risteilylle mennään torstaina:kippis1: Kyrpii vaan pikkasen toi hinta 75 euroa risteily (20h):mad2 tax free kiinni eli saman verran sitten viinaan, tekee muuten 7,5 euroa tunti eli taitaa laivayhtiö netota kivasti tuohta ellei sitten juhlita tuon summan edestä :evil:

Abi juu. Kurssit tosin on vielä vähän rempallaan mutta keväällä olis kuitenkin tarkotus kirjotella. Risteilyä kovasti yritettiin järjestää mutta eipä saatu kasaan. :( Täytyy koittaa keksiä jotain muuta mukavaa.

-

Juu mäpä kans oon lähdössä 14.2 risteilylle. Odotan innolla että pääsee laivalle tuulettumaan enne kirjoituksia :D

Juu, täällä on myös yksi abi. Risteily on 13.2 torstaina. Helsinki-Tallinna, tax-free auki vain tulomatkalla...

Siissttiiii!!!! Ilmotelkaa toki jos joku pakkislainen on menossa samana päivänä! En nyt muista laivan nimeä..

EDIT: pullamössö, mistä koulusta oot?

ps. Odu, onks koulus kivaa :D

joo mäkin oon abi! risteily on 13.2 20 h Turusta. Se on kyllä kunnon rahastusta, 75 e ja kaikki juomat ravintolasta kun tax free ei oo auki...mutta kivaa on olla abi, viimeinkin!

Abeja täälläkin ollaan! Laivalle ei meijän luokka jaksanu lähtee ku hintakaan ei ollut mikään liian halpa... :mad: Mutta torstaina (ja perjantaina) kuitenkin ns. "perseet olalle"!! Turun yöelämä kutsuu!!!

eiks oo sellattis et tost taxfreest ei saa ostaa tulomatkal (tukholma-turku) enempää ku sixpacin kaljaa, näin oon ainakin kuullut.. kuis mahtaa olla noi väkevämmät?? Ja laivallehan ei saa viedä omia juomia, mut miten ne niitä mahtaa valvoo ku parituhat ihmist menee kerral sisään;)

Jep abeja ollaan. Risteily 15.2 Helsinki-Tukholma.:kippis1:

Jepjep, Abihan minäkin. 17-19. päivä Helsinki <----> Tallinna, siljan Finjetti on paatin nimi.

Abiturientit Maza ja Ilkka

Ilkka: Mikä laskinmerkki? viiiisi kirjainta, loppuu oohon
Maza: Krusifiksi!
Ilkka: Ei mahdu!
Maza: Teksasi!
Ilkka: Ei mahdu!

Ilkka: Pitkässä matematiikassa on viiiisi tärkeää kurssia: geo-metria, triko-noko-metria,... Maza! Maza!
Maza: Krusifiksi! Laskimen vippi!
Ilkka: Mutta tärkeintä pitkässä matematiikassa on hyvä huuuuuumorin taju. Meillä on Mazan kanssa tooosi hauskaa kun harjoittelemme pitkää matikkaa. Maza! Kylällä puhutaan että oot lukenu jotain!
Maza: Mitään en oo lukenu! En mitään koskaan! Jos joku sanoo että oon lukenu jotain, niin AIJAIJAI!

Joo'o 13.2 Turku-Tukholma-Turku :kippis1:

Abiiih, muttei risteilylle. I'm so fucking boring.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom