Löysää nahkaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juukki
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
moi mul on pikku pulma..oon täs nyt sellaset 10kk tiputtan painoo ja hyvin lähtikii -35 kg viel pitäis saada se 10 pois mut kuitenkii itse asiaa.. mul on tullu aika paljon löysää nahkaa hauiksen ala osaan ja hauiksen ja ojentajan väliin myös sekä rintalihasten päälle myös niin oisko jollain jotain kerrottavaa miten näitä voisi saada pois. plussakaloreille pitäis varmaan siirtyy et liha kasvais mut onko jotain muuta? kiitos jo etukäteen

Tuo löysä nahka on helvetin ikävä homma :( leikkauksella ainakin saisi pois, muuta en tiedä..

noo miten sen kattoo armottomasti? olin15 v 187cm 135 kg silloin. onks se armottomasti?.. mun mielest se on nii helvetisti

ite pudotin noin 30 kg pari vuotta sitten nuorena iho vetäytyy kyllä hitaasti mutta varmasti ja voihan sinne ihon alle laittaa lihaksia tilalle jos meinaa jäädä löysäksi :)
niin ja onneks olkoon hieno pudotus:thumbs:

No täällä lähti 40kg 7kk:ssa todella huonoin ruokailutottumuksin (eli syömättä) ja eipä se 7 vuodessa mihinkään kokonaan lähtenyt vaikka rasvat tuli vedetty todella alas. Mutta leikkauksellahan noi hoituu. Mutta siis kyllähän iho vetäytyy aika paljonkin ja sittenkun alle takoo vielä lihasta niin ihan ok lopputuloksiin varmaan pääset, se että riittääkö se on sitten itsestä kiinni :)

kiitos todella paljon! tämä motivoi vain jatkamaan kun tietää että on mahdollista että nahat kiristyy :hyvä: KIITOS!:worship:

Juu Onnea minultakin, vaikka itse olen nyt pudottanut sen 15kg 3,5kk eli eli aika nopeesti? vai? nii ei ole kyl löysää nahkaa, en ainakaan itse huomaa? :(

Teininä joskus 15 vuotiaana tiputin 65 kilosta tonne jopa hieman alle 50 kiloon (ollessani 160 cm.tjsp)
Tiputin tyhmästi ja nopeasti syömällä huonosti ja juoksemalla paljon.. Pääpainona nyt oli kaikki limpparit, karkit ja hampurilaiset pois ruokavaliosta..
Nyt 7-8 vuotta myöhemmin edelleen on vatsassa löysää nahkaa.. Päkki näkyy jo todella selkeästi etenkin yläosasta mutta vähän kun kumartaa niin pikkusen löysää nahkaa siihen rullautuu.. Toivon itsekin että kunnolla lihaa tilalle sekä selkään että vatsaan kiristäisi tuota olemusta hiukan vielä, sitten olisin tyytyväinen..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
onneks olkoon painonpudotuksesta!!!!

mäki laihutin tos pari vuotta sit kesäl yli 30 kiloo,mitat oli ton jälkee 187/65,eli aika tikku olin...no nyt on tullut puoltoista vuotta käytyy salilla ja kyl sen iha huomaa että pikkuhiljaa se löysä nahka kiristyy siit...eli salii vaan ja syöt nii kyl se siit kiristyy!!!!:)

kiitos! syksyllä meinasin aloittaa bulkin ei tietenkää mitää +1500 kalorii vaan sellaset +500 totta kai siinäkii tulee vähän rasvaa mutta kyl kait lihaksii myös..vai miten se oli?

kiitos! syksyllä meinasin aloittaa bulkin ei tietenkää mitää +1500 kalorii vaan sellaset +500 totta kai siinäkii tulee vähän rasvaa mutta kyl kait lihaksii myös..vai miten se oli?

no ei siin iha hirveesti pitäs fläsää tulla jos pidät sen tossa +500 kcal ja treenaat vaan kovaa...:) tai riippuu tieteski et mitä sä syät,mut jos syöt proteiinipitoista kotiruokaa nii ei huolta...:thumbs:

juu meinasin ihan terveellistä ruokaa syödä ehkä kerran viikos sallin itelleni jotaa vähä epäterveellisempää mutta pääperiaatteena on paljon proteiinia ja myös hiilihydraatteja ja hyviä rasvoja

juu meinasin ihan terveellistä ruokaa syödä ehkä kerran viikos sallin itelleni jotaa vähä epäterveellisempää mutta pääperiaatteena on paljon proteiinia ja myös hiilihydraatteja ja hyviä rasvoja

no ei sun sitte tarvi huolehtii et läskii kertys...annat mennä vaa hyvil mielin!!!:thumbs:

Juukki hieno suoritus! Onneksi olkoon :thumbs:

Päkki näkyy jo todella selkeästi etenkin yläosasta mutta vähän kun kumartaa niin pikkusen löysää nahkaa siihen rullautuu.. Toivon itsekin että kunnolla lihaa tilalle sekä selkään että vatsaan kiristäisi tuota olemusta hiukan vielä, sitten olisin tyytyväinen..

Täällä sama homma. Laihdutin 120kg:sta tänne 68-69kg:n tuntumaan 4-5v aikana ja sain vihdoin vanhalla iällä nähdä vatsalihakseni :D Mutta tosiaan kumartuessa tuota nahkaa on ihan vitusti ylimääräistä. Ei paljoa ilman paitaa olla missään, hyvä kun kotona.

Harkitsen lainan ottamista ja leikkausoperaatiota. Onkohan nuo "tarkastus suomessa, leikkaus virossa" -operaatiot fiksuja? Puolet halvemmalla kun saisi.

En tiedä tosta leikkaus jutusta mutta leikkauksen jälkeen on "pikkasen" kipuja.. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom