Löysää nahkaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juukki
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Noo roplem. Tuossahan onkin tuo pointti, että pitää löytää se oma kaloritaso milloin paino ei putoa eikä laske ja siihen lisätä varovaisesti kaloreita, sekä muistaa tuo makroravinnejakauma protskujen, hiilareiden ja rasvan kesken.

Itse teen niin että menen normaalina ei-treenittömänä päivänä suurinpiirtein kulutuksen mukaan, ehkä muutama kalori ylitse ja treenipäivinä vedän sen 200kcal siihen plussalle. Toistaiseksi painonnousu on ollut todella maltillista, mutta parempi näin.

Kokeilin viime syksynä tuota kunnon bulkkausta, mutta mulle tosiaan kävi kuten tuossa sanottiin, eli lihaa tuli vähän ja läskiä reilusti.

Itsellenikin on ollut tuosta artikkelista älyttömästi apua. Nyt osaa vähän fiksummin jaotella kalorit vuorokaudessa ja tärkeämpi, mitä syödä ja mitä välttää :)

Näinhän se on.

Mä olen miettinyt tätä löysää nahkaa siltä kantilta, että luultavasti jää tuo kirurgin veitsi kokematta kovan hinnan vuoksi, mutta myös sen, että kyllä tämän kanssa oppii elämään. Se on kuitenkin itse aiheutettu, niin ompahan joka päivä muistuttamassa siitä mitä on huono itsekuri.

Tai sitten suuntaan operaation jahka rikastun.

Joka tapauksessa ei kaikki löysä nahka kiristy vaikka mitä tekisi. Kyllähän tuo vähän vetäytyy, mutta ei se ihmeitä kroppakaan osaa sille tehdä.

kylhän sen jotenkin oppii ymmärtää..mutta minun löysät nahat eivät oikeastaan ole niin hirveen pahat mitä nyt rinnan ja selän välis on eniten.. jos muistan nähneeni oikein niin sinulla han on aika paljon vatsan kohdalla mikä on varmaan todella rasittavaa mutta kuhan oppii hyväksymään sen nii kyllä se siintä sitte. kauan muuten sun dieettaus kesti?

kylhän sen jotenkin oppii ymmärtää..mutta minun löysät nahat eivät oikeastaan ole niin hirveen pahat mitä nyt rinnan ja selän välis on eniten.. jos muistan nähneeni oikein niin sinulla han on aika paljon vatsan kohdalla mikä on varmaan todella rasittavaa mutta kuhan oppii hyväksymään sen nii kyllä se siintä sitte. kauan muuten sun dieettaus kesti?

Joo vatsanseudulla se suurin ongelma on.

Painonpudotus kesti kokonaan joku neljä vuotta, mutta siinä välissä oli mm. yli puolivuotinen jakso kun paino ei tippunut yhtään. Toinen vastaava jakso oli kun aloitin kuntoilun niin ensimmäisen vuoden aikana paino laski vain n. 3-4kg. Lopullisen ja toistaiseksi viimeisen dieetin vedin keväällä kun tiputin 3kk aikana 9 kiloa. Tämän jälkeen en ole dieetannut eikä hetkeen ole näkyvissä tarvetta, ellei sitten pieni massakausi levahda käsille jolloin keväällä täytyisi vähän rasvoja poistaa.

Kyllä tuon asian oppii hyväksymään ajan kanssa ja kun saa itsetunnon kohdalleen niin ei tuokaan asia tunnu niin suurelta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom