Löysää nahkaa!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juukki
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Joo.. Itellä tää nyt ei vielä niin paljon vaivaa, toivon että korjaantuu iteksiään ajanmyötä..Leikkaus ei välttämättä kävis ekana itsellä mielessä ellei tosta suurempaa päänsärkyä muodostu.
Sivuvatsalihakset ja noi L:n muotoisesti erottuvat palikat tuolla sivulla on kasvanu myös hyvään tahtiin joten pakkohan tonkin on kiristää nahkaa. :D Samoin kun jos alavatsaan sais vielä matskua iiiihan pikkasen lisää niin eiköhän se ois jo parempi.

Luulen kyl et joku pelkän vatsanahan tiukkaaminen on nykyselle plastiikkakirurgialle niinsanotusti helppoa kun hiilihangon työntäminen sotkamolaisen ilveksen perseeseen.. Tuskin kivuliaammasta päästä :D

Itse tiputin noin reilu vuosi sitten 20kg. Löysää ihoa ei ole oikeastaan muualla kuin vatsassa, mutta sekin tässä pikkuhiljaa korjaantunut.

Onnea täältäkin huippuna! En tiedä meneekö ihan :offtopic: , mutta näin kosmeettisen alan neiti-ihmisenä ensimmäisenä tuli mieleen perus ihonhoito. Siis hyvät rasvat sekä sisäisesti että ulkoisesti :P. Uskon himpun verran ihon kimmoisuutta ja kiinteyttä parantaviin tuotteisiin, eli öljyä lapaseen, niin ihon kiinteytymis/uusiutumis -prosessi kiihtyy. Nuoren iho uusiutuu ja mukautuu tiuhaan jo muutenkin, mutta buustaus ei kuuriluontoisesti tee pahaa, varsinkaan itsetunnolle.

Itsellä ollut pidempään käytössä clarinsin huile "tonic" -öljy, jota on suositeltu laajalti. Pääasiassa tarkoitettu raskausarpien ehkäisyyn, ja raskauden venyttämien alueiden (maha, reidet ym.) uudelleenkiinteyttämiseen. En tosin näkisi mitään syytä miksei öljy toimisi omilla ongelma-alueillasi. Eli jos kantti ja kukkaro kestää, niin hutaiset pullon kotiin ja pyydät vaikka nättiin pakettiin tyttöystävälle.

Noniin, jään odottamaan murskatuomioita sekä kliinisten testien tuloksia, jotka vievät postaukseltani pohjan. Ja mainittakoon vielä, että oletukset siitä, ettette jo kaikki hinkkaa kroppaanne kaikenmaailman rasvoilla, juontuvat vain yleisistä stereotypioista sukupuoltanne kohtaan. :rolleyes:

Itseasiassa pakko hehkuttaa kun edellisestä tuli mieleen että ehdottomasti kovin aine ihon uusiutumisen ja kunnon kannalta on.... SINKKI... Oliko nyt 15 mg päivässä suositus.
Jos en tota olis syöny nyt noin 7-10 vuotta, olisin varmaan edelleen arpinaamainen pizzanaama...
Noi leikkausarpien poistamiseksi tarkoitetut voiteet vois muuten kans toimia, aikoinaan yks tuttu oli leikkauksessa ja osti jostain kampin kosmetiikkalafkasta sellasta arpisalvaa joka maksoin oin 60 egeä purkki. Sain myös yhden ruman haavanjäljen sillä aika nopeesti silkinsileeksi.. Ja väitän ettei ole placeboa :hyvä: (Sinkkivoidettahan aikoinaan käytettiin tohon ja lieköhän edelleenkin yksi tärkeimmistä aineista ko.rasvoissa)

eli tarkotatko tuota 15 mg sinkkiä kapseleina plus ravinnosta saatavat sinkit vai yhteenä 15 mg?

Niin siis lähinnä koko saantisuositus päivässä on tuo.. Muistaakseni kyllä ko.hivenainetta ei voi hirveesti liikaa ottaa eli aika monta kertaa ton saat syödä ennenkun siitä voisi haittaa olla.. Monissa urheilijoillekin tarkoitetuissa monivitamiinivalmisteissa on tuo 15 mg matkassa.. On sitä itsekin rouskittu tuntuvia määriä.. Ja jeesaa.

Niin siis lähinnä koko saantisuositus päivässä on tuo.. Muistaakseni kyllä ko.hivenainetta ei voi hirveesti liikaa ottaa eli aika monta kertaa ton saat syödä ennenkun siitä voisi haittaa olla.. Monissa urheilijoillekin tarkoitetuissa monivitamiinivalmisteissa on tuo 15 mg matkassa.. On sitä itsekin rouskittu tuntuvia määriä.. Ja jeesaa.

Sinkkiä on ihan normi multivitoissakin tuo 15mg. Urheilijoilla taitaa olla magnesiumin ohella eniten puutoksessa oleva mineraali. Eli ei tartte murehtia että tulisi liikaa, ellei oikeasti puolta purkkia päivässä suplementoi. Ja joku uGuru jossain suositteli jotain järjettömiä 80-120mg päiväannoksiakin...

Jos haluatte nähdä todellisen ongelmaihon, niin kannattaa katsoa tuorein seiska. Siellä on minun "tyhjä etureppu" näkösällä. Kannatti lihoa perkeleesti :rolleyes:

Onneksi sieltä on jo rasvat saatu välistä pois joten odottelemaan, että saisi rahat leikkaukseen kerättyä :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Juu Juzu itsekkin olen lukenut ton varmaa 2 kertaa, jossakin theadissa jo onnittelin, mutta et tainnut huomata :D Eli ONNEKSI OLKOON todella isosta muodon muutoksesta! itse olen nyt 16 kiloa pudottanut painoa löytyy nyt 77.4kg eli ihan hienosti menny mutta eihän tätä voi tuohon verrata :)
Ettei menis ihan OT:ksi niin löysää nahkaa löytyy vähä käsistä

Kiitos kiitos, en kyllä valitettavasti ole huomannut :)

Kyllä tuokin on aivan älyttömän hyvä suoritus... jokainen pudotettu kilo on hieno asia :)

Threadin aiheeseen liittyen. Sain vastauksen tiedusteluun ja viron puolella vatsanahan trimmaus kustantaisi 3300e. Konsultaatio ja arvio tehdään suomessa ja itse leikkaus sitten hoidetaan virossa.

Olisihan tuo hitosti halvempi kuin kokonaan suomessa hoidettu homma. Jotenkin vain pistää vähän jännittämään tuommoiset säädöt. Onko kenelläkään näistä kokemuksia?

Onneksi olkoon juukki..kova pudotus..mut jos haluut nahat tiukaksi niin luulen että joudut käymään kirurkin veitsen alla..

niinno pitää kattoo nyt pari vuotta kiristyiskö se siintä itestää.. sinkkiä vetelen nytte ja sitäkii pitää jatkaa kyllä varmaankin loppuelämän mutta onneks lähti äskettäin massakausi käyntii niin eiköhän sinne hieman lihaa tartu myös :D

Kasvaa vaan sen verran lihaisammaksi, että rupeaa kiristymään ;)

Kannattaa muuten katsoa t-nationin artikkeli former fat boy. Siinä on asiaa entisen läskin bulkkaamisesta. Ei ole ihan niin simppeliä touhua kuin tavallisen kaverin bulkkaus. Rasvasoluja kun on normaalia enemmän.

Linkki vielä itse artikkeliin. Olisikohan kolmas threadi mihin tämän laitan? :) http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=696934

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom