Punttaan noin 4 kertaa viikossa ja käyn juoksemassa noin 2 kertaa viikossa. Olen pitänyt kunnostani huolta jo monta vuotta ja ruokavaliokin on kunnossa. Silti en pääse eroon tietystä ylimääräisestä rasvasta. Rasvaa ei todellakaan ole paljoa mutta eipä ne vatsalihaksetkaan oikein näy. Tämä johtunee kaikki lääkkeistä joita aloitin syömään noin 3 vuotta sitten ja lihoin välittömästi. Sain painoa hieman pois mutta entisiin mittoihin en ole päässyt. Lääkkeet keräävät siis reilusti nestettä. Voiko asialle tehdä mitään kuin lopettaa lääkkeet, joka ei kysymykseen tule?
Toinen asia vatsalihakset. Vyötärön ympärillä on pelastusrengas varsinkin alaselkään kerääntyy kaikki ylimääräinen. Olen saanut parannettua asiaa treenaamalla kylki selkä ja vatsalihaksia parempaan kuntoon mutta onko syy geneettinen että kaikki ylimääräinen menee vyötärölle ja selkään. Onko näitten lihasten vahvistamisella hyötyä pelastusrenkaan poistoon vai onko dietti ainoa tie?
Toinen asia vatsalihakset. Vyötärön ympärillä on pelastusrengas varsinkin alaselkään kerääntyy kaikki ylimääräinen. Olen saanut parannettua asiaa treenaamalla kylki selkä ja vatsalihaksia parempaan kuntoon mutta onko syy geneettinen että kaikki ylimääräinen menee vyötärölle ja selkään. Onko näitten lihasten vahvistamisella hyötyä pelastusrenkaan poistoon vai onko dietti ainoa tie?