Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan pitkäkurssilaiset karpaasi & niklas vetäneet ittensä narun jatkeeksi kokeen jälkeen kun eivät ole vieläkään käyneet kertomassa jälkifiiliksiä täällä?
En tiedä mikä tähän järjestelyyn vielä syynä on, mutta veikkaan seuraavaa.
Esim meillä on joka päivä poissa työvahvuudesta 1 el ja 1evl, päivystysvapaalla (joka on muuten palkaton vapaa sen 24h työn jälkeen, helmee). Jos jaettas 8-10-12h vuoroihin, niin porukkaa olis huomattavasti enemmän pois päivävahvuudesta, kun ne makais kotona odottamassa vuoroaan tulla päivystämään.
Ymmärsin aiemmista kirjoituksistasi että olet ortopedialla evalina. Mikä siellä on erikoistumistilanne, saako paikkoja helposti vai pitääkö olla vähintään dosentti tms? NLY-lehdessä tai vastaavassa taidettiin puhua että ortopedejä ja aneja tulee tulevaisuudessa olemaan kysyntään nähdän paljon.
Maailman paras fiilis nyt. Kolmannella kerralla aukesivat ovet Turun lääketieteelliseen. Nimi hyväksyttyjen listalla kuittaa aika hyvin kaiken kuluneen ajan ja epäonnistumiset.
pääsitkö yleiselle vai hampaalle heritas¿ Itsekkin aloittelen oulussa opintoja syksyllä hammaspuolella. Sisäänpääsy tuli täysin puun takaa sillä en lukenut kuin 2kuukautta ja bilsankin aloitin nollasta mutta ah tätä fiilistä! Onnea ssäänpäässeille
Mä oon lukenut vuoden alusta 35-40h/viikko. Nyt viimeset pari viikkoa varmaan 50-60h/viikko. Kandidaattikustannuksen kurssilla. On tää aivan yhtä vittua koko touhu. Jos en pääse ekalla, lähden tartoon, jonne paperit lähtee ens viikolla. Onnea vaan niille jotka pyrkii sen 5 kertaa.
PS. Mä en vittu enää koskaan ikinä lue tota paskaa kirjaa tän jälkeen. Voi jumalauta voiko noin huonoa kirjaa tehdä edes selvinpäin. Asteikolla 1-10 toi kirja on oksennus. Lisäksi mua kiinnostaa ihan vitusti laskea jotain vetyjen määriä isosta molekyylistä tai tarkastaa jotain laskua 3. kertaa ja todeta että tein sijoitusvirheen kohdassa 3/6.
Hei kundi, mites kävi? :D
Uskaltaako sitä uhrata tuon polttoon muutama loraus, jos se palaisi paremmin? Vai palaako paremmin, jos käyttää ne loputkin loraukset oman kurkun polttamiseen? Itsellä on siis vuoden 2009 ja vuoden 2010 kirjat, joilla tuskin koskaan teen enää mtn:D
Suosittelen Galenoksen polttamista. Operaatiossa pitää olla tarkkana, sillä kirja ei pala helpolla. Alkoholin kohtuuton nauttiminen samalla on tärkeää.
Kannattaa sitten vaan osallistua kaikkiin ekojen viikkojen juhliin! Erityisesti Turussa beach partyt ovat aina olleet tosi kivat!Viikon päästä se koulu sitten jo alkaakin! Alkaa pientä jännitystä olla ilmoilla.