Saapas sanoi:Harjoitus.com
188 tehtävää 56 euroo.
Jeps, vihkoset tulossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saapas sanoi:Harjoitus.com
188 tehtävää 56 euroo.
Saapas sanoi:Haluan tosiaan päästä sisään ja motivaatiota riittää! Ainut mikä haittaa, on noi työt.
Eipä oikeen kiinnosta noi apteekin kassalla istuskelut Kai siihen muutakin kuuluu, mutta ei kiitos. Mä olen enemmän kiinnostunut biologisista ilmiöistä ja ihmisen anatomiasta, kuin kemiasta, vaikka sekin on saakutin mielenkiintoista.protsku sanoi:Oletko varma että haluat lääkäriksi? Entäpä jos hakisit farmaseutiksi ja siitä ehkä myöhemmin proviisoriksi. Saattaisit päästä näin alkuvaiheessa vähemmällä lukemisella!
anttioksanen sanoi:Anssi Manniselle joka kommentoi opetuksen laatua ja työn määrää. Voitko pohjustaa väitteesi johonkin. Ei kannata kommentoida asioita jos ei tiedä niistä mitään. Jos ei ole asiallista sanottavaa niin sport and sex -vaihtoehto voisi sopia: voiteet lampisten pohjiin ja suksi vittuun! Ei mopolla moottoritielle. Ei mitään henk.koht. mutta jos sun kommentit on tolla tasolla, niin munkaan ei varmaan kannata yrittää vastata niihin tätä paremmin.
t: Antti
Joo, mä harmittelin ihan samaa.BruCe sanoi:UIJUI, no niin... koko pääsiäinen taitaa mennä arselleen lukujem kanssa kun tulee otettua tota kuppia... Mutta sitten taas luetaan koko loppuaika... Pakko nollata tässä vaihees.... :D
Saapas sanoi:Eipä oikeen kiinnosta noi apteekin kassalla istuskelut Kai siihen muutakin kuuluu, mutta ei kiitos. Mä olen enemmän kiinnostunut biologisista ilmiöistä ja ihmisen anatomiasta, kuin kemiasta, vaikka sekin on saakutin mielenkiintoista.
Saapas sanoi:En mä jaksa ikuisuutta opiskella.. Tai voisin kyllä, jos rahaa sais jostain, koska itsensä sivistäminen on perhanan kiva harrastus! Rikastuminen + opiskelu vois olla aika hyvä yhtälö.
Mä siis tarkoitin, että jos lukee eka farmaseutiks ja sitten proviisoriks, niin meneehän siinäkin kai jonkin aikaa? Kolme vuotta farmaseutti ja mites se proviisori, kauanko kestää?protsku sanoi:Hetkinen, et halua opiskella kauan mutta toisaalta kuitenkin havittelet lääkäriksi? Lääkärin opinnot vievät 5-7 vuotta eli aikaa menee helposti tuplasti enemmän kuin farmaseutiksi opiskeltaessa.
Älä jännitä. Pääset ekalla sisään ja pistemääräsi on takuuvarmasti Suomen Top-10-listalla. Sit mennään Ming Inniin kun ne kokeet on ohi.rintafile sanoi:Valmennuskurssin kenraaliharjotuskokeen perusteella olisin päässy sisään, mutta se nyt oli aika sketsi se koe.
Ande sanoi:Tehtäviä meni oikein, tosin väärinkin meni ja jotain puuttui jostain enkä kaikkiin ehtinyt täysillä panostaa. Lopputulos: Itse olen tyytyväinen, mutta en usko, että riittää sisään.