HeJoPe
Banned
Ei löytynyt sopivaa ketjua äkkikatsomalta niin tein uuden. Mulla on siis ollut aina suoralla tangolla hauiskääntöä tehdessä kyynärluussa vähän omituinen tunne, sellanen et se liike ei oikeen sovi kädelle vaik ei tunnu raskaalta hauiksessa. Eli ennen ollut vaan suoralla tangolla tehdessä ja oikee käsi, aattelin et liike ei vaan sovi ranteelle ja kyynärvarsille suoralla tangolla mun osalta. Nyt kuitenkin torstaina tein käyrätangolla scott-penkissä haukkaa, ni alko sellanen tavallaan viiltävä tunne kyynärluussa, mut ei kuitenkaan kivulias vaan ennemminki särkevä. Jatkoin sarjat kuitenki loppuun kun ei oo ennenkään ollut mitään ongelmaa vaik on tuntunu sillon suoralla tangolla vähän hassulta ni ei oo jäänyt kipua/särkyä. Nyt kuitenki oikeen käden kyynärluussa tuntuu suht pienelläkin painolla sellanen paska fiilis. Eikä helpota millään.
Onko mahd. että syynä olis suht paha mopokaatuminen 2 vuotta sitten, jossa oikee käsi sai tällin ja peukalo murtu pahasti juuresta, kuvauksissa ei kuitenkaan näkyny muualla kädessä vikaa. Vai onko jotain ylirasitusta tms. ? Haukkaa oon treenannu kahesti viikossa ja ainoastaan hauiskääntö suoralla tangolla on tuntunut huonolta tätä ennen. Kaverikin sano et silläkin ottaa suora tanko hauiskäännössä ranteisiin, mut muutaman viikon jälkeen kädet tottu siihen jo eikä oo tuntunu enää huonolta. Aattelin pitää viikon taukoa habatreenistä ja mennä maanantaina kouluterveydenhoitajan puheille, mut onko kellään muulla ollu tällasta ongelmaa ja mistä on johtunu ?
Onko mahd. että syynä olis suht paha mopokaatuminen 2 vuotta sitten, jossa oikee käsi sai tällin ja peukalo murtu pahasti juuresta, kuvauksissa ei kuitenkaan näkyny muualla kädessä vikaa. Vai onko jotain ylirasitusta tms. ? Haukkaa oon treenannu kahesti viikossa ja ainoastaan hauiskääntö suoralla tangolla on tuntunut huonolta tätä ennen. Kaverikin sano et silläkin ottaa suora tanko hauiskäännössä ranteisiin, mut muutaman viikon jälkeen kädet tottu siihen jo eikä oo tuntunu enää huonolta. Aattelin pitää viikon taukoa habatreenistä ja mennä maanantaina kouluterveydenhoitajan puheille, mut onko kellään muulla ollu tällasta ongelmaa ja mistä on johtunu ?