Kyykyn varmistaminen

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ei ainakaan minun mielestäni ole millään tavalla egoilua pyytää kahta miestä varmistamaan kyykkyä, vaikka ne romut ei kauhean isot olisikaan. Turvallisuus ennen kaikkea, itse ainakin tulisin auttamaan yhtään vittuilematta.

Kyykyssä pienetkin miehet käyttävät sen verran isoja rautoja että vaikea niiden kanssa on turvallisesti auttaa selän takaa "poikarakkausvarmistuksesta". Pahimmassa tapauksessa kun vielä kyykkäämään sattuu sankari joka päästää tangon olkapäiltä failatessaan, tai vain lipeää, niin siinä on varmistajalta polvilumpiot sukissa.

Ei ainakaan minun mielestäni ole millään tavalla egoilua pyytää kahta miestä varmistamaan kyykkyä, vaikka ne romut ei kauhean isot olisikaan. Turvallisuus ennen kaikkea, itse ainakin tulisin auttamaan yhtään vittuilematta.

Kyykyssä pienetkin miehet käyttävät sen verran isoja rautoja että vaikea niiden kanssa on turvallisesti auttaa selän takaa "poikarakkausvarmistuksesta". Pahimmassa tapauksessa kun vielä kyykkäämään sattuu sankari joka päästää tangon olkapäiltä failatessaan, tai vain lipeää, niin siinä on varmistajalta polvilumpiot sukissa.

Olipas hyvin ja värikkäästi kirjoitettu viesti :thumbs: Samaa mieltä...

Ehdottomasti varmistajat kehiin jos vähänkään pelottaa ettei raudat nouse.
Aika moneen penkkiin/kyykkytelineeseen saa kiinni jonkinlaiset varmistusraudat. Kannattaa opetella käyttämään niitäkin.

Kyllä 1 ukko riittää varmistamaan kyykyssä normi salitreenissä..mitä sit vaikka selkä onkin märkä??jos toinen nostaa max tulosta tai muuten kovaa sarjaa niin se on ihan sama miltä se homma vierestä nayttää ja kuinka lähellä siinä ollaan..turvallisuus kunniaan..

Ei ole mitaan syyta olla pyytamatta vaikka kahta varmistajaa jos silta tuntuu. Itse en kyykkaa niin raskailla, etta olisin yleensa avuntarpeessa. Jos tarvitsen, yksikin riittaa. Penkissa tarvitsen aina jonkun.

Suositut

Back
Ylös Bottom