SUPERCARB 1kg -40%

Kyykky & penkki haaste 50kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Taratin
  • Aloitettu Aloitettu
mä keksin uuden lempiliikkeen! polvillaan maassa maton päällä tekee ''kyykkyä'' itsellä ottaa aivan mielettömästi persukseen ja saa hyvin hapoille lihakset, kun muussa kyykyssä usein tuntuu ettei liike mee täysin perille :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Sainpa vihdoinkin tehtyä, tein penkin ja kyykyt treenin jälkeen joten ihan hitusen haparointia havaittavissa. Oliks se 100kg kyykky miesten haaste vai saiko siihen osallistua naiset?

21x50kg

11x50kg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huippuu Zolana!

Ei varmaan ole pelkästään miehille se 100kg haaste. Itse tosin jätän sen ainakin toistaiseksi vaffemmille.

Joo mä kävin kurkkimassa sen ja ehkä en mee änkemään sinne huimalla viidellä toistolla kun ne vetelee kymmenen kertaa isommilla toistomäärillä :D Täytyy vaikka ennemmin käyttää energiansa noiden tekniikoiden hiomiseen

Mulle ei näy ollenkaan toi zolanan penkkivideo kun laitettu yksityiseksi? Kyykyt oli mun mielestä kyllä niiauksia (joita ei ketjussa pitänyt näkyä ;) ), itse en omalla kriittisyydelläni laskisi yhtään noista toistoista kyykyksi, kun eivät mene edes tasoon jossa reisi on vaakatasossa.

Pitäisi itsekkin saada joskus videot aikaiseksi haasteeseen.. :)

Juu tietoinen olen korkeista kyykyistä, nyt pitäisi näkyä penkkivideo ja latailen tilalle (jos onnistun) pian uuden kyykkyvideon jossa kyykyt on tehty ennen treeniä :D

Mulle ei näy ollenkaan toi zolanan penkkivideo kun laitettu yksityiseksi? Kyykyt oli mun mielestä kyllä niiauksia (joita ei ketjussa pitänyt näkyä ;) ), itse en omalla kriittisyydelläni laskisi yhtään noista toistoista kyykyksi, kun eivät mene edes tasoon jossa reisi on vaakatasossa.

Pitäisi itsekkin saada joskus videot aikaiseksi haasteeseen.. :)

Noh noh, eipäs nyt olla noin kriittisiä. Toki on tarkoitus pyrkiä siihen että suoritukset olisivat jollain tapaa vertailukelpoisia (vaikka vertailu ei treadin idea ollut), mutta turhan paljon ei suorituksia ole vielä tähänkään treadiin tullut joten itse ainakin nostan hattua jokaiselle joka on videonsa postannut. Ihan riippumatta kyykkyjen syvyyksistä tai penkin pompuista. Ennemmin siis kannustusta kuin arvostelua, ei tämän ole tarkoitus olla mikään vakavamielinen skaba.

Ja ilman muuta videoita kehiin jotta saadaan pidettyä ketju elossa ja innostettua uusia mimmejä haastamaan ITSENSÄ.

Vähän sama ajatus oli mulla, samoin kun muutenkin elämässä. Jos tällainen lähes 120 kiloinen uskaltaa laittaa vähän huonolla tekniikalla tehdyt videot niin pitäisi muidenkin uskaltaa :D Sen lisäksi saa hyvin lisämotivaatiota harjoitella tekemään asiat aina vain paremmin kun pystyy myöntämään omat viat :) Ymmärrän kyllä että toiset ajattelevat asioista eri tavalla mutta mieluusti minäkin näkisin tämän ketjun elävän ja aikaisempien postaajien pistävän kehitysvideoita. Itseä ainakin varsinkin Tarattimen video inspiroi erittäin paljon tekniikan täydellisyyden takia tekemään itsekin paremmin mulla normaalisti syvyys on ok mutta tuo lantio on heikoin kohta kyykyssä. Penkissä taas pitäisi oppia käyttämään jalkoja ja keskikroppaa oikein ja tulevissa videoissa korjaan näitä asioita

Valitettavasti olen luonteeltani hyvinkin kriittinen tietyissä asioissa, varsinkin kun aloituspostauksessa on mainittu ettei niiauskyykkyjä säännöissä suvaita :evil: No eivaan, tottakai on hienoa että videoita saadaan kehiin ja nyt näkyi myös penkkikin, pienillä parannuksilla joita jo zolana itsekkin mainitsi, saadaan varsin mukavia tuloksia tulevaisuudessa varmasti aikaan! Varsinkin kun virheet on tiedossa ja niitä pyritään parantamaan :)

Josko lähiaikoina saisi tosiaan itsekkin ne videot puserrettua kehiin.

... mutta mieluusti minäkin näkisin tämän ketjun elävän ja aikaisempien postaajien pistävän kehitysvideoita.

Minulla oli treenin viimoinen työsarja 50 kilolla niin ajattelin ottaa videolle kun tiesin että toistoja tulee kyllä paljon enempi kun vanhassa videossa. Sarja ei siis ole loppuun asti tehty vaan jokunen toisto piti jättää varaa. Oisin kyllä tehnyt yhden lisää vaan laskuvirhe sattui jossain puuskutusten välissä :D Nyt siis alkoi treeneissä tällainen kestävyyskausi, tähän asti olen tehnyt voimaa enkä pitkää sarjaa lainkaan. Oon kyllä aika luottavainen että jokusen viikon päästä testeissä menee helposti 45kgx25+

[video=youtube_share;_luSQLLCkXk]http://youtu.be/_luSQLLCkXk[/video]

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Minäkin haastan itseni ainakin tuohon 50 penkkihaasteeseen! Lyötiin nimittäin vähän isän kanssa tänään vetoa, että jos kesän loppuun mennessä nousee se 50kg ni isäpappa kustantaa mulle tatuoinnin :) Kuulostaako realistiselta, kun nyt meni ykkösiä semmosella 37, ehkä ois menny 40kg..? :D

Nyt on molemmat kokeiltu, kyykky (suht syvä) 12x50kg hirveän puuskutuksen kans. Penkissä pari viikkoa sitten 4x50kg ja tänään rautaisella itseluottamuksella sarjat 3x6 50kg. Näköjään se on paljon korvien välistä kiinni kuin hyvin kulkee :) Kyykystä oli videokin mutta poistin sen innoissani puhelimen kanssa säheltäessä. Pitänee testata ja kuvata molemmat uusiksi jossain välissä.

Taitaa mun takakyykyn tekniikkassa/uskalluksessa olla vikaa, koska teen takakyykkyä 3x10 40kg ja sama menee etukyykyllä. Penkissä menee tällä hetkellä 35kg 3x8 ja ykkönen 45kg kaikkien tähtien ollessa kohdillaan. Kyykyssä varmaan voisi mahkuja olla saada toi 50kg melko nopeastikin. Kauankohan menee, että penkistä nousisi toi 50kg?

Penkki tämän päivän treenistä. Hyvä, että viimeinen ei kaatunut suoraan naamalle :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taitaa mun takakyykyn tekniikkassa/uskalluksessa olla vikaa, koska teen takakyykkyä 3x10 40kg ja sama menee etukyykyllä. Penkissä menee tällä hetkellä 35kg 3x8 ja ykkönen 45kg kaikkien tähtien ollessa kohdillaan. Kyykyssä varmaan voisi mahkuja olla saada toi 50kg melko nopeastikin. Kauankohan menee, että penkistä nousisi toi 50kg?
8-9 viikkoa jos teet sitä aktiivisesti ja nousujohteisesti. Mä alotin 8 viikkoa sitten suurin piirtein samasta ja tein tänään 52,5 kg ykkösen. Vaati kyllä sitä että kävi salilla järkevällä ja nousujohteisella ohjelmalla 3 kertaa viikossa ja 4 vkon jälkeen piti kevennetyn viikon. Joka treeniin yritin lisätä vähän ainakin 1 sarjaan.

^^Ihan älytön kaari sulla! Mä tein ihan lahnana, pikkasen lepojen välissä ilmaa.

Back
Ylös Bottom