Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle ei näy ollenkaan toi zolanan penkkivideo kun laitettu yksityiseksi? Kyykyt oli mun mielestä kyllä niiauksia (joita ei ketjussa pitänyt näkyä ;) ), itse en omalla kriittisyydelläni laskisi yhtään noista toistoista kyykyksi, kun eivät mene edes tasoon jossa reisi on vaakatasossa.
Pitäisi itsekkin saada joskus videot aikaiseksi haasteeseen..
... mutta mieluusti minäkin näkisin tämän ketjun elävän ja aikaisempien postaajien pistävän kehitysvideoita.
sama homma mulla!Penkissä on tekemistä, nyt menee vasta hikisesti 30kg. Kyykyssä 50kg menee kevyesti
8-9 viikkoa jos teet sitä aktiivisesti ja nousujohteisesti. Mä alotin 8 viikkoa sitten suurin piirtein samasta ja tein tänään 52,5 kg ykkösen. Vaati kyllä sitä että kävi salilla järkevällä ja nousujohteisella ohjelmalla 3 kertaa viikossa ja 4 vkon jälkeen piti kevennetyn viikon. Joka treeniin yritin lisätä vähän ainakin 1 sarjaan.Taitaa mun takakyykyn tekniikkassa/uskalluksessa olla vikaa, koska teen takakyykkyä 3x10 40kg ja sama menee etukyykyllä. Penkissä menee tällä hetkellä 35kg 3x8 ja ykkönen 45kg kaikkien tähtien ollessa kohdillaan. Kyykyssä varmaan voisi mahkuja olla saada toi 50kg melko nopeastikin. Kauankohan menee, että penkistä nousisi toi 50kg?