Kyykky & penkki haaste 50kg

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Taratin
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mun kyykyt 50kg:lla jäi viiteen. Lol :D Alla oli tosin kaks työsarjaa ja vähän huono tankkaus treeniä ennen (pari omenaa), normaalisti menee kyllä enemmän. Pitkät sarjat on varmasti tuskaa, kun itseä hengästyttää jo noi femmat...

Pikaista paranemista, Taratin! Ja toivottavasti stressikin helpottaa pian. Ei kuulosta kivalta :(

Voiskin ihan mielenkiinnosta lähteä kokeilemaan :D Tuskin ketään saan suoritusta tosin kuvaamaan, saatikka että olis mitään vempelettä, jolla sen kuvais :( Mutta ihan omaksi iloksi, tai sitten suruksi. Tai sitten keksin miten saa kuvattua sen, olishan se nyt omankin kehittymisen kannalta hyvä nähä paremmin, mikä se oma tekniikka on, tietenkin.

Penkki nyt jää ykköseen, jos 50kg:lla saan yhtäkään toistoa, kun ei ole tullut tuota maksimia kokeiltua varmaan vuoteen ainakaan (joskus se oli kyllä 48kg...). Muutenkin salilla käynti on ollut hyvin epäsäännöllistä, joskin kotona olen sitten vähän pienemmillä painoilla hinkkaillut, mutta nyt pääsee vähä paremmin salilla käymään, ni josko lähtis nousukauteen tästä paikaltaan junnaamasta :evil:
Kyykkyä taas vasta harjottelen. Liikkuvuus on luokkaa maailman surkein, joten jonkinlaista laudanpätkää joudun pitämään kantapäiden alla, kunnes venyttelyt ja harjottelut puree (sitten joskus). Joten... Sitä kyykkyä ei sitten varmaan lasketa(ko)? :nolo:

Meikä ainakin messissä tossa penkin 50kg! Yes. Saa vielä vähän sahata siihen mutta kyllä tämä tästä..
Kyykky sitten on minun vahvuus, kesällä meni syväkyykyssä 90kg rikki..nyt ei varmaan enää joten siinä on siis tsempattavaa takaisin siihen tilanteeseen :)

Penkki 50kg*14

Pakotin itseni 2 viikon flunssa tauon jälkeen salille. Tein penkkiä kun se on aina kivaa, ja treenin päätteeksi muistin tän haasteeni täällä. Ei tietenkään mitenkään huipusti luistanut ja viimeinen tyylikkäästi rinnalle, mutta tässä nyt kuitenkin videota kun kukaan muu ei ole uskaltautunut :D Kyykyt sitten kunhan rohkaistun tekemään taas jalkatreeniä.

[video=youtube_share;JSHcQIUAi1Q]http://youtu.be/JSHcQIUAi1Q[/video]

Ei ois tullu kyllä viimenen, mulla hyytyy aina noin että nousee 10 senttiä rinnalta ja sit ei vaan enää tuu kun lakkaa kädet tottelemasta. Aina kateellisena kattelen jätkiä jotka pystyy sellasin tärisevin käsin puristaa aina muutaman toiston, kun itsellä tulee se seinä vastaan aina ihan yhtäkkiä ja lopullisesti :D

Ja nyt sitten muutkin rohkeesti niitä videoita kehiin! Ei oo mitään väliä tuleeko toistoja 1 vai 101!

Mä oon niitä joilla se viimenen toisto tulee milli kerrallaan, mutta silti ylös asti. Kerkee mielessään jo olla sitä mieltä että tähän jäi mutta kauheella pykeltämisellä silti ylös. :D

No hemmetti, en ole täällä tämmöistä huomannutkaan! Hyvännäköistä penkkaamista Taratin ja niinhän sen pitää ollakin :rock:
Lupaan osallistua molemmilla 50/50 vielä tämän vuoden aikana.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täällä jumalan selän takana ei yhteydet toimi niin hyvin (tai sitten en vaan osaa), että saisin videot tänne näkyviin. Mutta eiköhän se lähipäivinä onnistu. Penkkasin sen 14x ja kyykkäsin 13x. Tuota kyykkyä on kyllä pakko selitellä, että en oikein osaa pitkien sarjojen hengitystekniikkaa, niin happi loppui. Mulla on aina kyykyssä sellainen raskas vaihe pidemmissä sarjoissa, jonka yli on vaan päästävä ja sitten saa vielä joitakin toistoja. Toistot 8-12 tuntu raskailta ja 13 nousi helposti ja sitten silmissä alkoi pimetä, niin lopetin siihen. Ja syväkyykkyjähän nuo siis ompi.

Näkyykö nämä?! Jos näkyy, niin laittakaa voluumit ähkinnän takia pienelle ja jos ei näy, niin yritän kovasti joskus saada ne näkyville :) Ja tekniikasta saa antaa palautetta.

<object width="720" height="1280"><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="https://www.facebook.com/v/569180119762437"></param><embed src="https://www.facebook.com/v/569180119762437" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="720" height="1280"></embed></object>

<object width="720" height="1280"><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="movie" value="https://www.facebook.com/v/569154519764997"></param><embed src="https://www.facebook.com/v/569154519764997" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="1" width="720" height="1280"></embed></object>

Jostain _käsittämättömästä_ syystä en saa penkkivideota näkyviin koneella. Tässä nyt tuo kyykky kuitenkin. Keksin varmasti keinon saada penkinkin näkyville :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienoa että flyte avasi pelin kyykkyvideolla! Ja syvyyttä ei ainakaan kyykyistä puutu, eli hyvältä näyttää sun tavoitteiden kannalta. Vielä vaan sitä kestävyyttä, kyllä sitä minuutin ajan painaa vaikka hengittämättä :D Mulla tahtoo aina alkaa silmissä pimenemään pahasti pitkissä sarjoissa, kun en tuon olkapään takia saa tankoa tarpeeksi tuonne takaolkapäiden päälle vaan se on ilkeästi niskassa. Mut ei siinä, kyykky onnistuu vaikka tajunnantaso vähän laskiskin :P

Miulla on vielä kintut niin kipeenä kun tauon jälkeen aloittelin että en uskalla vielä mitään tiukkoja suorituksia tehdä kun tuntuu niin pahaa kirraamista ihan kepin kanssa tehdessä. Mut jospa tässä vkloppuna jo uskaltaisi tuohon leikkiin ryhtyä.

Tämän haasteen ylivoimaisesti vaikein osio oli laittaa videot tänne näkyville :D Jouduin kuvaamaan kännykästä kännykkään, mutta eiköhän tuosta nyt jotenkuten selvää saa.

Kiitos, mutta se näyttää kevyemmältä kuin onkaan. Ihan tosissani jouduin kympin jälkeen nostamaan suureen ääneen ähkien. :D

Nyt täytyy kompata kyllä flyteä, eli haastavinta on saada video ladattua. Ja tässä kaksi iltaa taisteltuani päätin luovuttaa konversiotyökalujen ja Movie Makerin suhteen (olisin halunnut kääntää videon oikeinpäin). Jostain syystä se vaan ei suostu tallentamaan mun videota jonka olen nyt moneen otteeseen ladannut uudelleen puhelimelta.

Tässä siis mun niskat nyrjäyttävä kyykkyvideo viidelläkypällä. Enemmänkin olisi mennyt mutta luovutin kesken. Ens kerralla sit.

PeeÄs: laittakaa äänet pois, kauhee puuskutus :D

Sain pari viikkoa takaperin tehtyä oman pr:n 80kg, haastetavoitteeksi voisin laittaa kuitenki 100kg. Penkkiin täytyy kyl satsata ku nykynen ennätys on vaivaiset 25kg :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom